روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X 100 سوال از رئیس محترم شورای اسلامی نظرآقا در پایان سال 93 X محمود بازیار حقیقی X علی رزمجو X پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام X سایت X وبلاگ

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

100 سوال از رئیس محترم شورای اسلامی نظرآقا در پایان سال 93

  • 9:00
  • 334  بازدید

 

نظرآقا سلام _ سال 1393 با تمام خوشی ها و ناخوشی ها برای مردم مرکز دهستان زیراه رو به اتمام است و روزهای پایانی خود را سپری میکند.

پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام در هفته آخر این سال، حدود 100 سوال در زمینه های مختلف از ریاست محترم شورای اسلامی نظرآقا پرسیده، که جوابهای آقای بازیار حقیقی جالب و خواندنی است.

1. نظر شما در مورد انتخابات پیش رو چیست ؟
نظر اینجانب در خصوص انتخابات پیش رو (مجلس شورا اسلامی) آن است که چنانچه فردی به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کند که یار دولت تدبیر باشد نه بار دولت ، و به بهانه های واهی چوب لای چرخ دولت بگذارد : بطور کلی کسی را انتخاب کنیم که از جنس اعتدال باشد ."اعتدال ،اعتدال "
2. لطفا در مورد اعتبارات بودجه سال گذشته و امسال در نظرآقا شفاف سازی کنید؟
در خصوص بودجه و اعتبارات دهیاری اگر منظور بودجه مخصوص و مشخص باشد نداریم.لیکن بودجه دهیاریها بر اساس مالیات بر ارزش افزوده داده مشود و بعضی از ملاکهای دیگر که بعضی ماهها مقداری به حساب دهیاری واریز و بیشتر صرف هزینه های حقوق پرسنل و هزینه های جاری و... میشود.
یعنی ماهها مقداری به حساب دهیاری واریز می شود که از این مبلغ حقوق پرسنل دهیاری ، کارگران و هزینه جاری ماشین آلات و غیره می شود
3. پیمانکارانی که در مرکز بهداشت مشغول بکار هستند چگونه است. آیا شورا نظارت دارد؟
در خصوص پیمانکارانی که در مرکز بهداشت درمانی نظرآقا مشغول بکار می باشند ، شورا نظارت کامل دارد که دو پیکانکار در آنجا مشغول فعالیت می باشند که یکی از آنها مسئولیت ساخت خانه بهداشت را دارد و دیگری در حال ساخت مرکز بهداشتی درمانی است و هر کدام در بعضی از مورد اشکالاتی داشته اند که با نظارت و تذکر لازم به مسئولین امر در مراحل بالاتر ، اصطلاحات مورد نظر اعمال گردید.
4. اگر بخواهید مقایسه کنید . دهیاری نظرآقا با مدیریت مهندس موسوی در سال 93 بهتر بود یا دهیاری نظرآقا با مدیریت آقای نامی نظری در سال 92 ؟ یک سال را مقایسه کنید؟
مقایسه را ما می گذاریم به عهده مردم بزرگوارمان. ضمن اینکه هم خدمات آقای نامی و هم از آقای موسوی نژاد تشکر و قدر دانی می کنیم.
5. دلیل اصلی انتصاب آقای موسوی نژاد به عنوان دهیار و برکناری آقای نامی از این سمت چه بود؟
مدت خدمت هر دهیار 4 سال می باشد و از بدو خدمت اعضاء شورا شروع می شود و تا پایان دوره خدمت اعضاء شورا پایان می یابد ، آقای نامی نظری نیز مدت خدمت آن تمام شده بود و در صورت دادن رای موافق 3 تن از اعضاء شورای پنج نفری می توانست به  خدمت خود در دهیاری ادامه دهد که با شرکت 2 تن یعنی آقای نامی نظری و آقای موسوی نژاد برای کاندیدای دهیاری، آقای موسوی نژاد با سه رای موفق به عنوان دهیار جدید انتخاب شد. بنابراین عزل کردن عنوان درستی برای این امر نسیت بلکه باید در هر امور فصل الخطاب را قانون بدانیم. و لازم بذکر است که مدت خدمت آقای موسوی نژاد نیز 4 سال است و در انتخابات آینده شورا در صورت رای اعتماد 3 عضو از پنج عضو می تواند دهیار باشد.
6. جهت برگرداندن امتیاز بانک صادرات و برگرداندن آن به روال گذشته قداماتی هم صورت گرفته؟
جهت برگرداندن امتیاز بانک صادرات و برگرداندن آن به شکل سابق تلاش هایی صورت گرفته ولیکن بعلت عدم حمایت و مسائل دیگر هنوز نتیجه قابل قبولی دریافت نکرده ایم.
7. نماینده مردم دشتستان در مجلس چندین بار به نظرآقا تشریف آوردده اند. آیا تا بحال کمکی هم از طرف ایشان به نظرآقا تقدیم شده؟
 تا کنون کمکی به روستا نداشته و شورا و دهیاری از این امر مطلع نمی باشد در صورتی که به اشخاص دیگر احیانا کمک شده باشد خبری ندارم.
8. برنامه های فرهنگی اجرا شده سال 93 در نظرآقا چه بوده است؟
مراسم دهه مبارکه فجر ، پیاده روی ، ولادت حضرت علی (عید غدیر) و دیگر اعیاد و مراسمات مذهبی همگی برنامه های فرهنگی است که در سال 93 انجام گرفته.
9. چرا شورای اسلامی به ورزش در نظرآقا به خصوص فوتبال بها نمی دهد؟
شورای اسلامی به ورزش در تمام رشته ها بها می دهد. کدام یک از تیم های ورزشی جلسه گذاشتند و از شورا دعوت بعمل آمده اند که شورا در آن شرکت نکرده باشد ضمنآ آقای ستوده مسئولیت کارهای فرهنگی و ورزشی شورا را بعهده دارد و از سوی شورای اسلامی به بخشداری معرفی شده است ، وظیفه شورای اسلامی آوردن ورزشکاران به زمین و تشکیل تیم ورزشی نیست بلکه تیم ها باید مسیر را طی نمایند اگر با مشکلی مواجه شدند شورا در خصوص رفع مشکلات همراهی و همکاری خواهد کرد.
10. چرا در سال گذشته شورا جلسه پرسش و پاسخ با مردم انجام نداد؟ در صورتی که طول سال باید 2 بار این کار را انجام دهد.
جلسه پرسش و پاسخ بعلت مشکلات و گرفتاری انحام نگرفت ولیکن این حق واقعی مردم است و به امید خداوند متعال جلسه پرسش و پاسخ عمومی در نیمه اردیبهشت ماه سال 1394 با اطلاع قبلی در حسینیه حضرت ابوالفضل العباس برگزار خواهد شد و منتظر شرکت همه اقشار در این جلسه خواهیم بود.
11. تعامل شما با اعضای شورا چگونه است؟
تعامل بنده با همه اعضاء شورای اسلامی بسیار عالی است و با همگی مثل برادر و دوست هستیم.
12. درست است آقای بازیار یک تنها جور شورا را می کشد؟
 بنده از فکر و اندیشه همه اعضاء شورا و دهیار محترم و همه بزرگان روستا استفاده می کنم.
13. چرا اعضای شورا مثل آقایان : هاشمی پور ، ستوده نیا ، محمدزاده و بحرانی در جلسات شورا و همچنین محافل عمومی شرکت نمی کنند؟
همه اعضا، شورای اسلامی در جلسات رسمی شورای اسلامی شرکت می کنند لیکن در محافل عمومی شاید دعوت نشده باشند و برای روشن شدن این مسئله می توانید این سوال را از خودشان بپرسید.
14. با توجه به نزدیک شدن نوروز و احتمال حضور مهمانان نوروزی در نظرآقا ، اقداماتی هم جهت اسکان مسافران صورت گرفته ؟
اقداماتی صورت گرفته و با بخشداری و اداره آموزش و پرورش هماهنگی های لازم انجام شده است.
15. چرا اجرای طرح چمن مصنوعی در اکثر روستا انجام شده ولی صحبتی از نطرآقا نیست؟
اجرای چمن مصنوعی در روستاهایی که فاقد سالن ورزشی باشند صورت می گیرد ، لیکن تقاضا برای چمن مصنوعی داشته ایم و دنبال اجرای این امر برای ورزشکاران می باشیم.
16. در مورد جاده حادثه خیز برازجان-نظرآقا چه اقداماتی انجام داده اید؟
به شکل کتبی و شفاهی مکاتبه شده و بر اساس صحبت هایی که در جلسات متعدد در فرمانداری - بخشداری و ... صورت گرفته فاز اول آن به امید خدا از سراهی جتوط به سمت نظرآقا شروع خواهد شد.

17. تاریخچه ای از شورا در نظرآقا فرمائید؟
 تاریخچه شورا از سال 1361 شروع شد و ابتدا مدت آن 2 سال بود و زیر نظر جهاد سازندگی بود و در سال 1365 از دوسال به چهار سال افزایش یافت و در سال 1375 مجددا اصطلاحات لازم صورت گرفت و به شکل رسمی در سال 1377 در اسفند ماه انتخابات انجام شده. بنابراین می توان گفت به شکل رسمی برای اولین بار در اسفند ماه 1377 و برای دومین بار در سال 1382 و در سال 1386 برای سومین بار در سال 1392  برای چهارمین بار انتخابات شورا برگزار گردیده است.
18. آیا اعضای شورا حقوق و مزایایی هم دریافت می کند؟
اعضا شورا هیچکدام حقوق و مزایایی تاکنون از بدو تشکیل شورا در نظرآقا دریافت نکرده اند و همگی برای رضای خدا فعالیت میکنند.
19. برنامه صلب امتیاز زمین و ساختمان بسیج به کجا انجامید؟
 ساختمان و زمین بسیج (پایگاه سلمان فارسی نظرآقا) مسئولیت آن بعهده بسیج و سپاه است و در این خصوص قطعا اقداماتی برای این منظور انجام خواهند داد و درصورت نیاز شورای اسلامی نیز در کنار بسیج همکاری و مساعدت لازم را انجام خواهد داد.
20. چرا احشام ولگرد در نظرآقا جمع آوری نمی شود؟
احشام ولگرد در نظرآقا یک معضل اساسی است و برای جمع آوری آن نیاز به یک عزم ملی است که به امید خداوند با یک برنامه منسجم و راهکارهای عملی که مردم و مسئولین دهند ، عملی خواهد شد ، لذا از مردم خوب و دلسوزان روستا استدعا داریم راهکار ملی برای جمع آوری احشام ولگرد را به سایت نظرآقا سلام بفرستند تا از نظرات و راهکارهای خوب آنان بتوانیم استفاده نمائیم.
21. در بین اعضای شورا مردم فقط شما را قبول دارند.چرا؟
 مردم ما ، مردم شجاع و بزرگواری هستند و به حقیر محبت دارند لیکن اینطور نیست که فقط بنده را قبول داشته باشند و بقیه اعضاء محترم را قبول نداشته باشند ، اگر دیگر اعضاء را قبول نداشتند که به آنها رای نمی دادند. بنابراین مردم پنج نفر اعضاء شورا را قبول دارند و قطعا به امید خدا با آنان همکاری نیز می کنند که جا دارد بخاطر همکاری مردم خوبان در اینجا از همه برادران و خواهران روستا تشکر و قدردانی نمایم.
22. آیا در نظرآقا جلسه شورای اداری صورت می گیرد؟
در نظرآقا جلسه شورای اداری مصوب گردیده و بزودی این امر برای اولین بار محقق خواهد شد.
23. آیا نظرآقا بعنوان مرکزیت دهستان زیراه ثبت گردیده؟
بلی مرکزیت دهستان زیراه (نظرآقا) می باشد که بطور رسمی ثبت گردیده است.
24. برای اشتغال زایی بانوان در نظرآقا چه کارهایی صورت گرفته؟
برای اشتغال زایی بانوان در نظرآقا لازم است که بانوان از طریق مراکز فنی و حرفه ای مدرک لازم را کسب نمایند و از طریق صندوق مهر رضا و یا مرکز دیگر تسهیلات دریافت نمایند و به امر اشتغال زایی بپردازند.
25. حقیقتآ کدام یک از اعضای شورا با شما بیشترین همکاری را دارند؟
همکاری اعضاء شورا مثل همدیگر است و در یک سطح می باشند.
26. نظر مسئولین بخش ، شهرستان و استان در مورد شهر شدن نظرآقا چیست؟
نظر مسئولین بخش ، شهرستان و استان در خصوص شهر شدن نظرآقا کاملآ مساعد است.
27. خیلی ها هنوز در مورد مسئله طرح (BDN) صحبت می کنند.این طرح قدیمی به کجا انجامید؟
طرح (B.D.N) در شورای اسلای دوره قبل از نظرآقا گرفته شد و به روستای سرقنات داده شد لیکن اگر سخن از پولی که از تعدادی از مردم گرفته شده باشد. پول آنها موجود می باشد و چندین بار مراجعه نمودیم که مجددا آن را شروع کنیم و طبق هماهنگی هایی که صورت گرفته با اداره تعاون شهرستان ، مجددا هیئت مدیره آن در سال 1394 تشکیل خواهد شد و از تسهیلات آن طرح با هماهنگی و شرکت متقاضیان آن طرح استفاده خواهیم نمود.
28. گفته می شود جنابعالی با فرماندهی بسیج مخالف بودید. درست است؟
 بنده با فرمانده بسیج هیچگونه مخالفتی نداشته و ندارم، بلکه فرمانده محترم بسیج از بچه های جبهه و جنگ بوده و از دوستان و همرزمان دوران شیرین جنگ بوده و در کنار او و دوش به دوش او در همه جاها خواهم بود و هرجا نیز به همکاری باشد شورا و دهیاری و پاسگاه انتظامی در کنار هم خواهند بود.
29. با توجه به تجربه بالا شما در شورا و در راس مدیریتی ، فکر می کنید بزرگترین تهدید برای نظرآقا چیست؟
بزرگترین تهدید برای نظرآقا تفرقه است و بزرگترین و بهترین نعمت برای تظرآقا اتحاد همه آحاد مردم خوب و خونگرم نظرآقا است.
30. در انتخابات سال آینده شرکت خواهید کرد؟
اگر منظور انتخابات شورا باشد خیلی وقت است نمی توان اکنون تصمیم گرفت و اظهار نظر در این مورد را به زمانی دیگر بگذرایم بهتر است ، البته چه در شورا باشیم یا نباشیم وظیفه خود می دانم که برای عمران و آبادانی روستایم تلاش نمایم.
31. نظر ریاست محترم شورا اسلامی مرکز دهستان زیراه درباره (سایت نظرآقا سلام) و (نشریه نظرآقا سلام) چیست؟
نظر حقیر در مورد سایت نظرآقا سلام این است که این سایت برای رشد و اعتلای نظرآقا لازم است و از این طریق می توانیم به رشد قابل توجه ای برسیم و جا دارد واقعا از همه دلسوزان که در این سایت زحمت می کشند بخصوص مسئول سایت نظرآقا سلام یعنی آقای علی رزمجو تشکر و قدر دانی نمایم.
32. در آینده چه برنامه هایی برای تداوم کار سایت نظرآقا سلام که تنها سایت رسمی و زبان گویایی مردم است دارید؟
در آینده با مشورت و هم فکری دوستان ، دوست دارم این سایت بهتر و غنی تر از حال شود.
33. وظیفه اصلی شورا اسلامی نظرآقا چیست؟
وظیفه اصلی شورای اسلامی نظرآقا حرکت به سمت عمران و آبادانی نظرآقا و رفع مشکل مردم است.
33. همکاری نهادهای نظرآقا با شورا چگونه است؟
همکاری نهادهای نظرآقا با شورا رضایت بخش است.
34. پیشنهادهای شما برای روند رشد نظرآقا چیست؟
 پیشنهاد حقیر برای روند رشد نظرآقا استفاده از اندیشه و فکر بزرگان ، نخبگان است که برای این منظور در روزهای آینده اولین همایش نخیگان روستا برای رشد و اعتلای نظرآقا تشکیل می شود و هر ساله مشاهد چنین همایشی خواهیم بود.
35. بهترین خاطره ای که از دوران خدمت در شورا دارید چیست؟
بهترین خاطره در شورا اسلامی عمران و آبادانی روستا است ، تمام اتفاقاتی که از طریق فعالیت اعضای شورا اسلامی در روستا می بینیم جزء خاطرات است و امیدواریم همچنان این روند ادامه داشته باشد.
36. بدترین خاطره ای که از دوران خدمت در شورا دارید چیست؟
 بدرترین خاطره از دوران شورا مربوط به دوره شورای قبل بوده که متاسفانه بیشتر آن سیاسی بوده و نقشه و طرح آن از جانب مسئولین رده بالا در فرمانداری بخشداری ، استانداری بوده و در درون روستا با اعضاء مشکل نداشتیم ولی این امر باعث مشکلات برای روستا بود.
37. بهترین کاری که در این چند سال برای نظرآقا روستا انجام دادید چه بوده است؟
هرکاری که در این مدت برای روستا صورت گرفته مربوط به شخص خاصی در شورا نیست و هرکاری صورت گرفته با توافق و تعامل همه اعضاء بوده و همگی در آن نقش داشته اند و همه عمران و آبادانی که مشاهده می کنید در روستا حاصل تلاش همه اعضاء شورا و دهیار بوده است از طرح های هادی ، طرح اتوبوس رانی ، احداث ادارات ، سالن و رزشی ،...
38. آیا کاری دوست داشتید برای نظرآقا انجام دهید و پیگیری هم کرده باشید ولی انجام نشده باشد؟خلاصه بیان کنید.
قطعا شوراها برای خیلی از امور تلاش و کوشش می کنند ولیکن در بعضی امور موفق نمی شوند برای شورای اسلامی نظرآقا نیز این امر همین طور است مثلا طرح آتش نشانی ، طرح آمبولانس برای مرکز بهداشتی ، طرح اورزانس بین جاده ای ، طرح و اجرای بلوار وسط روستا ، و خیلی طرح های دیگر که هنوز ادامه دارد.
39. چرا اقداماتی جهت دفن یکی از شهدای مقدس گمنام در نظرآقا صورت نمی گیرد؟
برای دفن شهداء گمنام اقداماتی صورت گرفت لیکن اعلام نمودند که شامل روستاها نمی شود.
40. تمامی هیئت های تعزیه خوانی در منطقه جایگاه مخصوص تعزیه خوانی دارند. ولی نظرآقا با این تعزیه عظیم و جمعیت چندین هزار نفری زمین ندارد. آیا اقدامی در این باره انجام داده اید؟
در تمام جاهایی که زمین برای تعزیه دارند ، زمین های مذکور به شکل اهدایی و وقف برای این امر می باشد و این امر لازم و ضروری است که توسط روحانیون و آنهایی که منبر و موعظه می کنند اعلام شود تا وقف که یک امر الهی است دوباره زنده شود و از همین جا اعلام می نمایم در صورت اهداء زمین از سوی خیرین برای این امر، تسطیع ، برق رسانی ، آب رسانی و دیگر نیازها و گرفتن بودجه برای ساماندهی آن بعهده شورا و در این راستا شورای اسلامی آمادگی کامل دارد.
41. چرا شورای نظرآقا که مرکز دهستان زیراه است ساختمان ندارد؟
 شورای اسلامی روستای نظرآقا با تمام تلاش و کوشش با شروع بکار اعضاء جدید و در این دوره در بهترین نقطه نظرآقا شروع به احداث ساختمان دهیاری و شورای اسلامی نموده که شامل دو طبقه است و فعلا بعلت عدم بودجه کافی طبقه اول آن با 180 متر زیربنا شروع شده است.
42. چرا فکری برای وضعیت بد اینترنت در نظرآقا نمی شود؟
 مکاتبات لازم برای این امر صورت گرفته امیدواریم  مشکل اینترنت حل شود.
43. چرا خبری از ساخت مسجد ولیعصر نیست؟
ساخت مسجد ولیعصر به امید خدا بزودی شروع خواهد شد از عموم مردم خوب و قدرشناس نظرآقا می خواهیم که در این امر مهم شرکت و همکاری فرمایند.
44. در سالی که گذشت چه اقداماتی برای ورزش نظرآقا انجام داده اید؟ چه امکاناتی در اختیار ورزشکاران قرار داده اید؟
در سالی که گذشت برای بهبود ورزش نظرآقا مکاتبات لازم با مسئولین ورزشی بخش ، شهرستان ، استان و رئیس جمهور محترم انجام گرفته امیدواریم این مکاتبات اثر بخش باشد.
45. تعامل بین شورا و دهیاری چگونه است؟
تعامل بین شورا و دهیاری در حد عالی است و این امر منجر به عمران و آبادانی بهتر خواهد شد.
46. آیا نظرآقا بودجه سالانه دارد - اگر دارد چه مقدار است؟
نظرآقا بودجه سالانه مشخص و معین ندارد.
47. وضعیت خط واحد نظرآقا که خود شما پایه گذار آن بودید چگونه است؟
خط واحد نظرآقا پایه گذار آن شورا و مجموعه شورای اسلامی بوده است و شخص خاصی نمی باشد و هرکاری که در روستا صورت گیرد شورا یعنی مجموعه پنج عضو شورا است البته اگر این خط واحد مخصوص خود روستا بود بهتر بود ولیکن برای مردم خوبمان در بعضی مواقع مشکلاتی هست که باید صبر کنیم تا به امید حق در آینده حل شود.
48. برای گازرسانی نظرآقا چه کارهایی صورت گرفته؟
 برای گاز رسانی به نظرآقا و مرکز دهستان زیراه هم به شکل حضوری و مکاتبه ای اقداماتی شده و به امید حق در سال 1394 گازرسانی به مرکز دهستان زیراه از برنامه های داره گاز استاناست.
49. نظرآقا کتابخانه نمی خواهد؟
بلی نظرآقا کتابخانه می خواهد ، مکاتبات و کارهای مقدماتی انجام شده ، و طبق اعلام کتابخانه عمومی استان و فرمانداری برای این امر حدود 1600 متر مربع زمین اهدایی لازم است در صورت بودن چنین زمینی در موقعیت خوب در روستا این امر ممکن است.
50. چرا نظرآقا با این جمعیت مرکز بهداشت شبانه روزی ندارد؟
مرکز بهداشتی درمانی به شکل شبانه روزی نیاز به تجهیزات و امکانات و پزشکان متعدد است که این امر بعلت مشکلات اقتصادی دولت فعلا امکان پذیر نمی باشد و حتی در جاهای دیگر با جمعیت بالاتر در ظاهر امر فقط شبانه روزی می باشند ولیکن مشکلات خاص خودشان را دارند ، در این خصوص می بایست بیشتر صبر کرد.
51. پیشنهادات و انتقادات خود در مورد سایت نظرآقا سلام چیست؟
پیشنهاد بنده این است که برای رشد و توسعه نظرآقا یک صفحه در سایت قرار داده شود تا از فکر و ایده های همه جوانان  نخبگان ، فرهنگیان ، کارمندان ، خواهران ، برادران و دانشجویان، شورا و دهیاری استفاده نماید و راهکارهای خودشان را ارائه دهند ، انتقادی ندارم ، از تلاش و زحمات همه آنانی که دل در گرو رشد و اعتلای نظرآقا دارند تشکر و قدردانی می نمایم.
52. لطف کنید بفرمائید از دهیاری قبلی اختلاف حساب یا مورد مبهمی وجود دارد؟
خیر از دهیار قبل آقای علی نظر نامی نظری تشکر و قدردانی می نمایم ، موفقیت او را از خداوند منان آرزومندم.
53. آینده نظرآقا را کجا می بینید؟
 به امید خداوند منان آینده نظرآقا روشن خواهد بود و روزهای خوبی برای نظرآقا در پیش خواهد بود.
54. تو این چند سال به خودت نمره چند میدی؟
به خودم مردم قدرشناس نمره خواهند داد ، لیکن خودم نمره 14 از 20 را به خودم می دهم.
55. خودت رو تو یک جمله تعریف کن؟
کوچک همه مردم نظرآقا
56. با چه کسی از اعضای ولات (هم ولاتی ها) مشورت می کنی؟ در تمام زمینه ها
با اکثر دوستان ، فرهنگیان ، سادات ، روحانیون ، جوانان و ریش سفیدان مشورت می کنم و مشورت را جزء برنامه های خود می دانم.
57. مدرک تحصیلیت چیه؟ مدرک تحصیلی لیسانس (کارشناسی) زبان انگلیسی
57. تو اوقات بیکاری چه کاری انجام می دهید؟ مطالعه
58. کدام سبک موسیقی را می پسندی.خواننده محبوب شما؟ شجریان - موسیقی سنتی
59. بهترین خبری که داری بشنوی چیه؟ شهر شدن نظرآقا
60. زیباترین جمله از نظر شما؟ باران باش و ببار نپرس کاسه های خالی از آن کیست
61. بهترین و بدترین خصوصیات خودت؟ نمیدانم
62. سه تا  از شهرهای ایران را که دوست داری کدامند؟ بوشهر - شیراز - مشهد
63. مدل گوشیت چیه؟ نوکیا
64. فکر می کنی خدا کجای زندگیت ایستاده؟ همه جا

نظرت در مورد کلمات زیر چیه؟
65. خودت = خدمتگزار مردم
66. فوتبال = هیجان غیر طبیعی
67. گریه = ناراحتی
68. خنده = لبخند
69. نظرآقا = قلب ایران
70. پدر = آسایش
71. مادر = آرامش
72. حاج محمد و حاج محدحسین رزمجو = ذاکر اهلبیت ، خادم امام حسین (ع)  
73. پرسپولیس = تخت جمشید - قرمز
74. استقلال = آبی
75. علی نظر نامی نظری دهیار سابق = بنده ای از بندگان خدا
76. خانه قرآن = آیه الکرسی
77. شورا= مشورت
78. پاسگاه نظرآقا = امنیت
79. خرما  = میوه بهشتی
80. معلم بازنشسته = گنج
81. زبان خارجه = ضروری برای همه
82. امام خامنه ای = رهبر امت
83. تابستان = گرما
84. عید نوروز = شادی
85. مرکز دهستان زیراه = نظرآقا
86. سایت نظرآقا سلام = پرواز به نظرآقا
87.شهیدان نظرآقا = افتخار نظرآقا
88. دوست = هم فکر

یه سوال از خودت بپرس و جواب بده؟

   89. سید محدخاتمی کیست؟ محبوب قلب میلیونها ایرانی
90. تعزیه نظرآقا = عظمت و غرور نظرآقا
91. چه فرقی با پارسال کردی؟ یک سال با تجربه تر شده ام
92.زندگی تا کی؟ تا آب هست
93. خوشبختی یعنی ؟ تا زمانی که وجودت مایه آسایش و آرامش دیگران باشد
94. چه عددی را دوست داری؟ هفت
95. شورای دوره گذشته؟ خدمتگزارانی خسته
96. مادر شهید روح اله غلامیان = زینب دوران
97. همسر شهید علی غلامیان = سلطان غم
98. استقلالی یا پرسپولیسی = پرسپولیسی

99. ورزش = ضروری برای همه
100. جوانان نظرآقا ؟ آیندگانی خوب و ارزشمند

با تشکر از ریاست محترم شورای اسلامی نظرآقا، جناب آقای محمود بازیار حقیقی که وقت گرانبهای خودشان را در اختیار ما قرار دادند



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.