روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X پایگاه اطلاع رسانی روستای نظرآقا (نظرآقا سلام) X (نظرآقا سلام) X هفته دولت X سجاد ستوده نیا X هفته دولت گرامی باد X www.nazaragha-salam.ir

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

هفته دولت گرامی باد

  • 8:09
  • 263  بازدید

 

بسم الله الرحمن الرحیم  

 
 زمامدار مسلمان وظایفش را در مقابل مردم انجام می‏دهد و امت مسلمان وظایفشان را در قبال زمامدار انجام می‏دهند. آن وقت است که دولت و ملت یکپارچه به سوی هدفی که اسلام و قرآن ترسیم کرده است به پیش می‏تازند.
                                                                                                         (مقام معظم رهبری)
هفته دولت یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری، شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است. در کارنامه  دولتهایی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی عهده‏ دار وظایف مهم اجرایی در نظام جمهوری اسلامی بوده‏اند، یادگارهای ارزشمندی از تلاش‏ها و فداکاری‏ها ثبت شده است. وظیفه ما قدردانی از این نیروهای مخلص است، تلاشها و فداكاري هايي كه در راه خدا و براي ساختن ايراني سربلند  و آباد انجام شد و به حق قدرداني از آنها وظيفه اي است بس خطير و مهم.
 هفته دولت فرصتی برای بیان و ارزیابی عملکرد دولت تدبیر و امید  است و باید طبق  شعا راین هفته که بنام "آرامش و امید" نامگذاری شده است ،  امید را در جامعه به وجود آورد و این مهم ، زمانی تحقق می یابد که  مسئولان با ارائه خدمات خود به مردم موجبات آرامش آن ھا را فراھم کنند که این امر ،سرافرازي، پيشرفت و اقتدار ايران اسلامی عزيز را به دنبال خواهد داشت و در اين راستا چه نيكو است كه دولتمردان و خدمتگزاران به مردم غيور ايران زمين براي ادامه دادن راه شهيدان والا مقام هم قسم شوند، هم قسم شوند براي ساختن ايران اسلامی مقتدر، استوار، آباد و آزاد.
پایگاه اطلاع رسانی روستای نظرآقا (نظرآقا سلام) با گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان والا مقام، هفته دولت را به همه دولتمردان خدوم و مجموعه اداری و اجرایی میهن اسلامیمان تبریک عرض می نماید.

روز کارمند مبارک

دولت تدبیر و امید



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.