روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X حجت الاسلام رزمجو: دولت روحانی کاسبان تحریم را مجال دست اندازی بیشتر به بیت المال نداد X حاج شیخ احمد رزمجو X روحانیون نظرآقا X علی رزمجو X نظرآقا سلام X روحا

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

حجت الاسلام رزمجو: دولت روحانی کاسبان تحریم را مجال دست اندازی بیشتر به بیت المال نداد

  • 11:20
  • 286  بازدید

 

مردم ایران در 24 خرداد 1392 با حضور معنادار خود در انتخابات به افراطیون داخلی نه گفتند و برای ریاست قوه اجرایی کشور فردی معتدل را برگزیدند. انتخابی که پس از حمایت صریح سید محمد خاتمی و اکبر هاشمی رفسنجانی از حسن روحانی صورت گرفت. در این میان از انصراف دکتر عارف که نقش مهمی در ائتلاف اصلاح طلبان و اعتدال گراها و پیروزی دکتر روحانی شد نیز نمی توان چشم پوشید.

به مناسبت سومین سالروز انتخاب دکتر حسن روحانی به ریاست جمهوری اسلامی ایران، اتحاد جنوب از برخی فعالان سیاسی دو سئوال را پرسیده است:

 

1.  ارزیابی شما از عملکرد 3 ساله دکتر حسن روحانی و دولتش چیست؟ 

2. پیش بینی شما از انتخابات ریاست جمهوری سال آینده چیست؟

 

 

شیخ احمد رزمجو

فعال سیاسی اصلاح طلب استان بوشهر

 1. نظرآقا سلام: عملکرد دولت روحانی در بعد سیاست خارجی موفقیت آمیز و عالی بوده و شجاعانه جنگ و تحریم های فلج کننده را از سر کشور و مردم باز نموده، و در داخل کشور هم کاسبان تحریم را مجال دست اندازی بیشتر به بیت المال نداده است،  اما در زمینه ی اقتصادی با بکار گیری تیمی ناهماهنگ البته به ضمیمه مزاحمت های جدی رقیب نتوانست از بروز عمیق ترین رکود اقتصادی جلوگیری کند و به لحاظ رسانه ای هم از ضعف های فراوانی برخوردار بوده و موجب رنجش و ناامیدی حامیان خود گردید .

حجت الاسلام رزمجو: دولت روحانی کاسبان تحریم را مجال دست اندازی بیشتر به بیت المال نداد

2. خیلی نگران انتخابات ریاست جمهوری 96 نیستم و در صورت تداوم همین همگرایی دو طیف اصلاح طلب و اعتدال و مدیریت هوشمندانه بحران های پیش رو و چند گشایش اقتصادی به گمان زیاد آقای روحانی از رای بیشتری نسبت به دوره گذشته برخوردار خواهد بود . نکته مهم شمشیری است که جناح رقیب از رو بسته و به شکلی انتحاری پروژه یک دوره ای کردن دولت روحانی را کلید زده است و به تجربه این اقدامات تخریبی - تبلیغاتی اقدام جدی در زمینه ایجاد حساسیت در مردم و بسیج کردن آنان به سمت صندوق های رای گیری انجام داده اند. ولی کاش دوستان اجازه می دادند در فضایی آرام داوطلبان در معرض نقد و ارزیابی افکار عمومی و دانشمندان قرار گرفته و امکان انتخاب فرد اصلح بطور حقیقی فراهم گردد.

منبع: اتحاد خبر



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.