روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

قطعی مکرر اینترنت در نظرآقا مردم را به ستوه آورده است X شرکت لیان X ظهراب شهریاری X حسن صادقی نژاد X نماینده X علی رزمجو X نظرآقا سلام

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

قطعی مکرر اینترنت در نظرآقا مردم را به ستوه آورده است

  • 12:33
  • 241  بازدید

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام،عده‌ زیادی از هم ولاتی هایمان از عملکرد واحد پشتیبانی شرکت مخابرات استان در رفع خرابی اینترنت و قطعی مکرر خط  ADSL  اعلام نارضایتی کرده و می‌گویند که شرکت مخابرات هیچگونه توجهی به درخواست‌های مردمی در خصوص خط اینترنت در نظرآقا ندارد و کسی جوابگو نیست.

*فقط هزینه می‌کنیم

یکی از هم ولاتی های نظرآقایی در گفت‌وگو با نظرآقا سلام اظهار کرد: هزینه پرداخت کرده‌ تا بتوانیم از امکانات اینترنت استفاده ببریم نه اینکه فقط یک دستگاه مودم در منزل داشته باشیم. این هم ولاتی اضافه کرد: برای رفع مسئولیت مدتی است سیستم گویا اعلام می‌کند که برای ارتباط با اپراتور لحظاتی را صبر کنید که این مدت انتظار گاهی اوقات به یک ساعت هم می‌رسد، سپس کاربر اپراتور شرکت خدماتی مخابرات استان برای رفع تکلیف می‌گوید مشکل از مرکز است و باید صبر کنید!

وی افزود: مدتهاست که این وضعیت تکرار می‌شود و تنها سئوال ما کاربران این است که چه کسی یا سازمانی باید پیگیر رفع خرابی یا مشکل اینترنت نظرآقا باشد؟

*نماینده شرکت خصوصی لیان در نظرآقا نیز انصراف داد


نظرآقا در بین روستاهای شهرستان دشتستان جزء بالاترین آمارهای ثبت نامی و کاربران اینترنت از شرکت خصوصی لیان ارتباط است که تازگی به (فرس پیشگامان) تغییر نام داده هست.

در همان ابتدای شروع کار این شرکت خصوصی در نظرآقا، آقای حسن صادقی نژاد را به عنوان نماینده مرکز دهستان زیراه انتخاب نمود. و آقای صادقی نژاد حدود 2 الی 3 سال با این شرکت همکاری کردند. ولی اخیرآ او در گفتگو با خبرنگار نظرآقا سلام از قطع همکاری خود با این شرکت خبر داد. و دلیل انصراف خود را عدم رسیدگی مسئولین این شرکت در خصوص مشکلات کاربران نظرآقایی اظهار کرد. 

*خانم احمدی پور منتظر معرفی نماینده جدید برای نظرآقا هستیم


خانم احمدی پور از کارکنان شرکت خصوصی لیان ارتباط  (فرس پیشگامان) و رابط بین نماینده گان این شرکت در گفتگو با نظرآقا سلام اظهار داشت: ما کاملا از وضعیت نابسامان قطع و خرابی اینترنت در نظرآقا مطلع هستیم ولی در نبود نماینده در نظرآقا در حال حاضر اقدام خاصی برای رفع این مشکلات نداریم و به احتمال زیاد تا معرفی نماینده جدید برای نظرآقا وضعیت اینترنت در این روستا همین گونه خواهد بود.

*مخابرات نظرآقان هیچ گونه دخالتی ندارد

مسئول مخابرات مرکز دهستان زیراه نیز در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام در همین راستا اظهار کرد: در خصوص مشکلات اینترنت، این مخابرات هیچ گونه دخالتی ندارد زیرا این فعالیت از طریق شرکت‌های خصوصی مرکز استان و زیر نظر اداره کل مخابرات استان بوشهر صورت می‌گیرد.

ظهراب شهریاری افزود: بحث اختلال در اینترنت در نظرآقا به اوج خود رسیده است و تنها خدماتی که به‌ وسیله اداره مخابرات نظرآقا انجام می‌گیرد رفع خرابی خطوط تلفن مردم این روستا است.

امید است مسئولان استان با پیگیری مجدانه این موضوع، این مشکل را در مرکز دهستان زیراه و سایر مشکلات این‌چنینی را در اقصی نقاط نظرآقا که بارها صدای مردم از طریق همین تریبون به گوششان رسیده است، را پیگیری و حل و فصل کنند.

انتشار اين خبر و پيدا كردن تصوير مناسب از جستوگر گوگل نيز با كندي اينترنت مواجه بود، اما ظاهرا بايد خوش شانس بوده باشيم كه اين مطلب درج شده، اگر چه با توجه به كندي سرعت اينترنت نمي توان خوش بين بود كه همه كاربران پايگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام آن را ببينند!



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 9 سال پیش - 23:07
    دقیقا اینترنتی که در سعداباد و شبکه خلیج فارس انلاین میده صد برابر بهتر از مخابرات هست
  • 9 سال پیش - 19:35
    امیدواریم رفع بشه چون سایت نظرآقا سلام هم راکت می شه با قعطی اینترنت و برای ما افت رتبه داره و زحماتمون رو از بین می بره
کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.