روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

نظرآقا سلام: تیم فوتبال امید نظرآقا اگرچه حالا در فوتبال استان بوشهر فعالیت رسمی ندارد ولی آنقدر در سطح فوتبال شهرستان دشتستان بالاخص در بخش کهن سعدآباد معتبر است که در دو سال گذشته با تشکیل تیم پیشکس

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

رونمایی باشگاه امید نظرآقا از پیراهن تاریخی + تصاویر

  • 8:28
  • 80  بازدید

نظرآقا سلام: تیم فوتبال امید نظرآقا اگرچه حالا در فوتبال استان بوشهر فعالیت رسمی ندارد ولی آنقدر در سطح فوتبال شهرستان دشتستان بالاخص در بخش کهن سعدآباد معتبر است که در دو سال گذشته با تشکیل تیم پیشکسوتان این باشگاه، فعالیت‌های فرهنگی ورزشی و نتایج تیمی این مجموعه در فضای مجازی و حقیقی به طور جدی پیگیری شود و بازتاب رسانه‌ای داشته باشد.

تیم فوتبال امید نظرآقا که این روزها در چمن مصنوعی نظرآقا تمرینات خود را مجدداً از سر گرفته است و پایان هر هفته مسابقه دوستانه و تدارکاتی با حریفان مطرح استانی و جنوب کشور برگزار می‌کند، روز گذشته عکسی از لباس جدید این تیم در فضای مجازی منتشر شد که همه ما را به یاد دهه ۶۰ و ۷۰ انداخت.

قطعاً بسیاری از فوتبال دوستان سعدآبادی تیم امید نظرآقا را با این پیراهن کلاسیک و نوستالژی به خاطر دارند، پیراهنی که قرار است بازیکنان پیشکسوت این تیم در بازی‌های آینده بر تن کنند.

در دنیایی پر زرق و برقی که تیم‌ها و باشگاه‌های تازه تاسیس، قبل از مسائل فنی به دنبال تأمین لباسهایی با الگو گرفتن از تیم‌های مطرح دنیا هستند، این باشگاه فرهنگی ورزشی امید روستای نظرآقا است که پایبند به اصالت خود، در اقدامی زیبا و ارزشمند با الگوبرداری از لباس ورزشی قدیمی دهه شصت و هفتاد این باشگاه، کاری ماندگار و در خور شأن را انجام داده است.

ای کاش سنت نگه داشتن پیراهن‌های خاطره‌انگیز در فوتبال ما به شکل ویژه و حرفه‌ای دنبال میشد تا چنین لباس‌هایی که اصالت و ریشه هر تیم و باشگاه را نشان میدهد فراموش نشود.

لباس تیم امید نظرآقا

تیم امید نظرآقا در دهه 60

لباس نوستالژیک تیم امید نظرآقا

لباس قدیمی فوتبال

تیم امید نظرآقا در دهه 70

تیم امید نظرآقا لباس جدید


مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.