روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

درد و درمان در قرآن و سنت ، از زبان حاج شیخ احمد رزمجو (قسمت دوم)-نظرآقا سلام - حاج شیخ احمد رزمجو - www.nazaragha-salam.ir

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

درد و درمان در قرآن و سنت ، از زبان حاج شیخ احمد رزمجو (قسمت دوم)

  • 14:34
  • 378  بازدید

حاج احمد شیخ احمد رزمجو 

شاید بخش زیادی از گرفتاری ها ناشی از این است که بیماری ها را باور نداریم و یا متاسفانه نمی خواهیم باور کنیم؛ فرقی نمی کند همین بیماری های جسمی را مشاهده کنیم افزایش حیرت انگیز بیماری های زمین گیر کننده و پر هزینه ای چون قندخون، چربی خون، گرفتگی رگ های قلب، بیماری های گوارشی و کلیوی و اعصاب و روان از چه چیزی حکایت می کند؟

آیا غیر از این است که بسیاری از ماها حتی دوست نداریم به آن ها فکر کنیم، حاضر به یک آزمایش و تست سلامتی نیستیم در حالی که بیماری آرام و بی صدا در حال ریشه دواندن است و هرچه او بیشتر رشد کند،

امکان مبارزه نیز کم و کمتر می شود و متاسفانه هنگامی که علایم آن ها مشاهده شد، معمولا برای درمان دیر شده و باید عمری را نیمه جان و غمگینانه با آن سوخت و به اجبار ساخت.

اگر واقعا هشدار های پیشگیری به موقع داده شده می شد و از طرف ما هم جدی گرفته می شد، وضع این گونه بود که هر چه بیمارستان و کلینیک و مطب عمومی و تخصصی و کارخانه های داروسازی و واردات دارو بیشتر و بیشتر می شود، جواب گو نیست و کفاف نمی دهد.

حال و روزگار بیماری های روحی بسیار بدتر از این است؛ شاید یکی از دلایل بی توجهی به درمان آن ها این باور غلط است که این بیماری ها فقط روحی است و مربوط به دین و آخرت؛ غافل از آن که بسیاری از آن ها اگر نگوییم همه، تاثیر مستقیم بر سلامت جسمی ما دارند و سنگ بنای  ناراحتی های جسمی می باشند.

مگر می شود نقش بیماری حسادت در به هم ریختگی سیستم ایمنی بدن را نادیده گرفت و یا می توان بر تاثیر غیر قابل انکار خود خواهی و غرور بر منزوی شدن و از چشم مردم افتادن افراد چشم پوشید و موارد دیگر که به موقع خود خواهیم نوشت و آثار زیان بار یک به یک را به حول و قوه ی خداوند بزرگ تشریح خواهیم نمود.

لازم است به شکلی واقع بینانه و با صبر و حوصله و تبلیغاتی دامنه دار این نکته را که همه بیماریم و نیازمند درمان، جا بیندازیم؛ در آن صورت مراجعه به درمانگاه و طبیب از حالت گاه و بیگاه خارج و به روندی منظم و مستمر تا رسیدن به نتیجه تبدیل خواهد شد



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.