روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X پیام مدیر نظرآقا سلام به مناسبت روز خبرنگار X روز خبرنگار X علی رزمجو X پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام X سایت X 17 مرداد ماه X نظرآقا سلام علی زیرایی

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

پیام مدیر نظرآقا سلام به مناسبت روز خبرنگار + عکس

  • 10:53
  • 436  بازدید

 

روز خبرنگار به نام کسانی نامگذاری شده است که در عصر ارتباطات با تلاش و همت خویش رسالتی بزرگ برای افزایش آگاهی عمومی جامعه بر دوش می کشند، این روز یادآور مجاهدت ها و زحمات آنانی است که در تمامی عرصه ها با حضور خود مسئولیتی تاریخی را در بیان واقعیت ها بر عهده دارند.
کسانی که امانتداری و صداقت را سرلوحه کار خود قرار داده و در راه رساندن حقایق به گوش مخاطبان خود لحظه ای درنگ نخواهند کرد، خبرنگاران و اصحاب رسانه تصویرگر وجدان بیدار جامعه و جهان قلمداد می شوند که همه تلاش خود را برای آگاهی، روشنگری، آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی به کار می گیرند.
 
این جانب علی رزمجو مدیر پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام، لازم می دانم به عنوان يكي از خادمين عرصه فرهنگي نظرآقا مراتب تقدیر و تشکر خود را از تلاش خستگي ناپذير خبرنگاران پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام كه در انعكاس اخبار ، سعي فراوان داشتند، اعلام دارم و دست همه همکارانم را در زير اين خيمه صفا و صداقت براي ادامه همكاري هاي رسانه اي به گرمي می فشارم.
امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهی بخشی و شفاف سازی  و ارتقاء سطح فرهنگی مرکز دهستان زیراه موفق و موید باشید.
 
محمد نامی ، علی زیرایی ، سجاد ستوده نیا ، حسین استوار ، سبحان ستوده نیا ، اکبر عبدالهی ، عبدالله بازیار ، مسلم بدره ، رضا بحرینی و مهراب پراینده
 
گفتنی است آقایان: محمد نامی ، علی زیرایی ، سجاد ستوده نیا ، حسین استوار ، سبحان ستوده نیا ، اکبر عبدالهی ، عبدالله بازیار ، مسلم بدره ، رضا بحرینی و مهراب پراینده از اعضاء و خبرنگاران پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام میباشند.
 


مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 9 سال پیش - 11:07
    سلام به یکایک همکاران خوبم خدا قوت و خسته نباشید تبریک عرض می کنم روز خبرنگار رو به شما سروران ، باعث افتخار بزرگیست که در جمع شما دوستان اهل قلم هستم وامیدوارم که هم ولاتیهای خودم را از طریق این سایت راضی و خشنود کرده باشم اگر کمی یا کاستی بوده به بزرگواری خودتون ببخشید حق یار شما یا علی
  • 9 سال پیش - 8:27
    با سلام خدمت دوستان باید عرض کنم فعالیت مدیر وهمکاران وبلاگ خیلی کم وروبه تعطیلی است لذا قبلا ما هرروز شاهد پر رنگ بودن آن بودیم لیکن امروزه ماهی یکبار که سر می زنیم می بینیم مطالب مربوط به یکماه پیش است در پایان تقاضای فعلیت بیشتر کارکنان این وبلاگ هستم
    پاسخ : با سلام خدمت شما دوست عزیز
    ممنون که به پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام سر میزنید و ما را دلگرم و حمایت میفرمائید.
    تشکر از تذکر شما ...
    ولی خدمتتان عرض کنم، از ابتدای سال 94 درج مطالب و خبرها در سایت نظرآقا سلام با نظم و برنامه ریزی خاصی صورت میپزیرد. و طبق قوانین خود، در روز جمعه همانند دیگر سایتهای رسمی کشور فعالیت نمیکند. (بجز خبرهای مهمه)
    لازم است در پایان این نوید را به مردم خوب و با فرهنگ نظرآقا (مرکز دهستان زیراه) بدهم، که با وجود همکاران و جوانان پرشور در این پایگاه، بدون شک سایت نظرآقا سلام که متعلق به تمام مردم این دیار است و انشاالله در شهریور ماه امسال مفتخر به سومین سال فعالیت خود میشود هرگز رنگ تعطیلی را به خود نخواهد دید و هر روز بهتر از دیروز فعالیتش در عرصه فرهنگی ادامه خواهد داد.

    با تشکر _ علی رزمجو _ مدیر پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام _ 14/5/1394
  • 9 سال پیش - 12:11
    تبریک به همکاران خوبمشکلک
کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.