روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X هیئت تعزیه خوانی سید الشهداء نظرآقا X فرانک بلورزاده X جشنواره تئاتر ملی مقاومت X بازیگر تعزیه نظرآقا بار دگر در کشور افتخار آفرینی کرد X علی رزمجو X اخبار رو

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

بازیگر تعزیه نظرآقا بار دگر در کشور افتخار آفرینی کرد

  • 10:02
  • 323  بازدید

 

خانم فرانک بلورزاده بازیگر بزرگ تعزیه روستای نظرآقا در استان آذربایجان شرقی و نمایش تئاتر خیابانی "یوسف" عنوان بازیگر دوم زن را در جشنواره تئاتر ملی مقاومت کسب کرد.

به گزارش وب سایت نظرآقا سلام،

هنرمند برجسته هم استانی سرکار خانم فرانک بلورزاده که از بازیگران پر کار و افتخار آفرین سینما ، تلویزیون و نمایش استان بوشهر است ، موفق گردیده اند در  چهاردهمین جشنواره تئاتر ملی مقاومت در استان آذربایجان شرقی با قدرت بین بازیگران قدر و سر شناس سینما نمایش و تئاتر کشوری مقام دوم را از آن خود کند .

لازم به ذکر است این بازیگر افتخار آفرین هم استانی چند سالی است که عضو هیئت تعزیه خوانی سید الشهداء نظرآقا است و در نقش حضرت زینب (س ) ایفاگر نقش است.

قابل ذکر است: نمایش میدانی یوسف نوشته و کار محمد مظفری که داستان زندگی پدر و مادر شهید مفقود الاثری را روایت می‌کند که سال‌ها پس از جنگ، قصد دارند برای یافتن اثری از فرزند شهیدشان با گروه تفحص عازم مناطق جنگی شوند.

فرانک بلورزاده

***


مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 11 سال پیش - 14:45
    چرا خبر ندارین و به چپ ره میزنین و خبر بی ربط می زنین. ایسو مثلا اگر نعمت بازیکن تیم جهاد آقای گل برازجان شد بای اینجا بنویسی که بازیکن جهاد افتخارآفرینی کرد. کمی هوشیار باشید.
  • 11 سال پیش - 15:46
    عالی است تبریک میگم .باعث افتخاروسربلندی نظراقاوالگوی همه ی زنان است به امیدموفقیت روز ب روز ش.
  • 11 سال پیش - 12:05
    با سلام،موفقیت کسب شده رو به خانم بلورزاده و هیئت تعزیه خوانی روستا تبریک عرض میکنم، انشالله در تمامی مراحل زندگی موفق باشن.
کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.