روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

  نظرآقا سلام _ عیدی بزرگ مهندس موسوی نژاد دهیار مرکز دهستان زیراه به مردم نظرآقابه گزارش پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام؛ در پایان مراسم پنجمین یادواره شهدای نظرآقا مهندس موسوی نژاد دهیار مرکز د

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

عیدی بزرگ دهیاری نظرآقا به مردم + تصاویر

  • 13:55
  • 471  بازدید

 

نظرآقا سلام _ عیدی بزرگ مهندس موسوی نژاد دهیار مرکز دهستان زیراه به مردم نظرآقا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام؛ در پایان مراسم پنجمین یادواره شهدای نظرآقا مهندس موسوی نژاد دهیار مرکز دهستان زیراه در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان محل از تمامی عوامل و دست اندکاران این مراسم بالاخص سرکار خانم علامی نژاد دبیر یادواره شهداء تقدیر و تشکر بعمل آوردند.

مهندس موسوی نژاد در ادامه صحبتهای خود از عیدی بزرگ دهیاری به مردم مرکز دهستان زیراه خبر داد. دهیار نظرآقا در مورد این عیدی بزرگ چنین گفت: خداوند را شاکریم که در آستانه سال نو و بهار طبیعت بهترین خبر و مژدگانی را به همولایتی های خود بدهیم و آن هم به ثمر نشستن وعده های داده شده در زمینه اختصاص خودروی تمام مکانیزه خدمات ایمنی آتشنشانی به دهیاری نظرآقا میباشد.

فلذا بر خود فرض میدانیم مراتب بهترین سپاس و قدردانی خود را به محضر مدیر کل امور روستایی استانداری بوشهر ، فرمانداری شهرستان دشتستان و بخشداری سعدآباد تقدیم نماییم.
مهندس موسوی نژاد تصریح کرد:  در سال جاری این تنها خودروی آتشنشانی در استان بوشهر بوده که به دهیاری های استان تعلق گرفته است.
دهیار نمونه استان در پایان گفت: بعد از افتتاح شاخص ترین ساختمان اداری و آتشنشانی دهیاریهای استان بوشهر در تیرماه سال جاری و کسب عنوان دهیار برتر و دهیاری نمونه(نظرآقا) در استان بوشهر، این خودروی تمام مکانیزه خدمات ایمنی آتشنشانی که عیدی به مردم لایق و شایسته نظرآقا محسوب میگردد از سوی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور به دهیاری مرکز دهستان زیراه اهداء گردید.

عیدی بزرگ دهیاری نظرآقا به مردم

عیدی بزرگ دهیاری نظرآقا به مردم



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.