روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X انتصاب حجت الاسلام شیخ احمد رزمجو به عنوان مشاور استاندار بوشهر X حاج شیخ احمد رزمجو X نظرآقا سلام X مشاور سیاسی اجتماعی استاندار بوشهر X استاندار X بوشهر X ر

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

انتصاب حجت الاسلام حاج شیخ احمد رزمجو به عنوان مشاور استاندار بوشهر

  • 16:06
  • 343  بازدید

 

دکتر مصطفی سالاری با صدور حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین احمد رزمجو را به سمت مشاور سیاسی اجتماعی استاندار بوشهر منصوب کرد.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، دکتر مصطفی سالاری با صدور حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین احمد رزمجو را به سمت مشاور سیاسی اجتماعی استانداربوشهر منصوب کرد.
 
استاندار بوشهر در این حکم با تاکید بر بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه برای توسعه و پیشرفت استان بوشهر اظهار داشت: امید است  با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه  فراهم سازی مقدمات و زمینه هم‌اندیشی و همدلی نخبگان، علما، و اندیشمندان و انسجام بخشی تشکل‌های مدنی، گروه‌های فرهنگی و اجتماعی و احزاب سیاسی و با تمهید مقدمات و بسترسازی لازم و بهینه برای بهره‌گیری نظام‌مند از اندیشه‌ها، ایده‌ها و نظرات دلسوزانه آنان، موجبات تقویت مشارکت همگانی در پیشرفت و توسعه استان را در ابعاد مختلف فراهم آورید.

انتصاب حجت الاسلام حاج شیخ احمد رزمجو به عنوان مشاور استاندار بوشهر
دکتر سالاری در حکم مشاور سیاسی اجتماعی استاندار بوشهر افزوده است: توفیقات روزافزون جنابعالی را برای خدمت شایسته به مردم عزیز، تحقق اهداف عالیه و آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست‌های دولت تدبیر و امید از درگاه حضرت احدیت خواهانم.



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.