روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X چرا شورای نظرآقا با گذشت 2 سال از فعالیت خود، با مردم جلسه پرسش و پاسخ برگزار نمیکند؟ X محمور بازیار حقیقی X جلسه X پرسش و پاسخ X عمومی X دهیاری X شورا X نظرآ

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

چرا شورای نظرآقا با گذشت 2 سال از فعالیت خود، با مردم جلسه پرسش و پاسخ برگزار نمیکند؟

  • 8:00
  • 252  بازدید

 

جلسه نشست اعضای شورا ( شهر / روستا ) با مردم برگزار شد. + تصاویر

این همان تیتری است که در هر جای فضای مجازی و اینترنت جستجو کنیم به چشم میخورد و میبینیم که هر مدت یکبار اعضای شورای شهرها و روستاهای منطقه با مردم خود برگزار میکنند و به حرف دلشان و مشکلاتشان گوش میدهند.

اما با گذشت 2 سال از انتخاب اعضای شورای جدید نظرآقا که مرکزیت دهستان زیراه را با خوشنامی و پیشینه ای بسیار درخشان در این امر در اختیار دارد و یدک میکشد از برگزاری جلسه با مردم خود به دلایلی اجتناب میورزد. و دلیل عدم برگزاری این جلسه که حق مسلم مردم نیز هست برای تمام اهالی مشخص نیست. و با توجه به وظایف شوراها که در قانون میبایست تشكيل گردهمايي عمومي جهت ارائه گزارش كار و دريافت پيشنهادها و پاسخ به سؤالات و جلب مشاركت و خودياري مردم براي پيشبرد امور روستا حداقل دو بار در سال و با پانزده روز اعلام قبلي انجام بپذیرد تا این لحظه هیچ اقداماتی صورت نگرفته است.

چندی پیش در تاریخ 28/12/1393 مبنی بر همین موضوع از ریاست محترم شورای اسلامی نظرآقا پرسیدیم:

چرا در سال گذشته شورا جلسه پرسش و پاسخ با مردم انجام نداد؟ در صورتی که طول سال باید 2 بار این کار را انجام دهد؟ جلسه پرسش و پاسخ بعلت مشکلات و گرفتاری انجام نگرفت ولیکن این حق واقعی مردم است و به امید خداوند متعال جلسه پرسش و پاسخ عمومی در نیمه اردیبهشت ماه سال 1394 با اطلاع قبلی در حسینیه حضرت ابوالفضل العباس برگزار خواهد شد و منتظر شرکت همه اقشار در این جلسه خواهیم بود.

و این بود پاسخ آقای بازیارحقیقی رئیس شورای اسلامی نظرآقا به پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام که از وعده ایشان نیز یکماه میگذرد.

به راستی مگر چه اتفاقی در جلسه نشست پرسش و پاسخ اعضای شورای نظرآقا با اهالی محترم قرار است رخ دهد که شورای نظرآقا برگزاری این جلسه اجتناب میورزد؟

مگر همین اعضای محترم شورا منتخبین مردم نیستد؟

پس چرا به کمترین حق آنها که دیدار عمومی با اعضای شورا  است پاسخ نمیدهند؟

بی شک تشریح فعالیت ها وبه تبع آن آگاهی از نظرات و دیدگاه هم ولاتی های ارجمند در جلسه عمومی با مردم می تواند در اداره مدیریت نظرآقا کمک شایانی کند.



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 9 سال پیش - 8:29
    راستی چه شعارهایی زمان انتخابات میدادن.
    برای مثال:
    1-پیگیری وجلوگیری ازافزایش حق اب نخیلات /تاایسویکیش هم تااداره او(اب)سعدوانرفته که ایل روخونه یااول روخونه ی.
    2-جدول ابی
    3-اسفالت کیچیل
    4-حساب کتاب کارل که میکنن /
    5-استغال جوانان ووووووووووو
  • 9 سال پیش - 14:03
    این اعضای شورایی که من میشنایم تا ده سال دیگه هم جلسه نمیگیرن. چون کاری بجر کنار گذاشتن نامی نظری دهیار قبلی نکردن_ بیان تو جلسه چه جواب مردم بدن؟ میترسن برای مردم جوابی نداشته باشن
کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.