روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X سید جوان و همیشه خندان نظرآقا به رحمت خدا رفت X سید حسین حسینی X فوت X تصادف X نظرآقا سلام X بیمارستان X جوان X علی رزمجو X تعزیه نظرآقا X www.nazaragha salam

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

سید جوان و همیشه خندان نظرآقا به رحمت خدا رفت

  • 11:02
  • 639  بازدید

 

خادم جوان هیئت تعزیه خوانی سیدالشهداء نظرآقا صبح امروز به دیدار جد بزرگوارش شتافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام، سیدحسین حسینی جوان همیشه خندان و محبوب نظرآقا که دو روز پیش بر اثر حادثه رانندگی و برخورد با وانت بار در سه راهه مرگبار روستای جتوط راهی بیمارستان شده بود، امروز صبح در بیمارستان خلیج فارس بوشهر به رحمت خدا رفت و به دیدار جد بزرگوارش شتافت.

خبر فوت سیدحسین حسینی فرزند سیداحمد خادم امام حسین (ع) ، نظرآقا را غرق در ماتم کرده است.

سید حسین حسینی

روحش شاد و یادش گرامی باد



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 9 سال پیش - 19:35
    خدارحمتش کند نیرویی کارامد برا مراسم تعزیه اباعبدالله بود ان شاالله مادرش فاطمه زهرا به بالینش بیاید. سعی کنیم یه یادگاری خوب در این دنیا بزاریم تا مردم مارا نیزبه خوبی یاد کنند.ولو اینکه کار ما به ظاهر کوچک باشد. ایا کسی فکر میکرد این جوان رشید و نیرومند و زحمت کش و حسینی الان از دیار ما برود مرگ در کمین است به زندگیمان مغرور نشویم.شاید فردا نوبت ما باشدراستی چه چیزی دردست داریم؟حسین جان تو کسی بودی که به ما اموختی کار و کارگری عار نیست دست پیش دیگران دراز کردن و در زندگی منتظر دولت و فردی ماندن ذلت و خواری است چرا که اون وقت زندگی دارد با تو بازی می کند نه تو زندگی می کنی. تو بودی که چون شیرمردی در جوانی برای اینکه به دام سفره ای که شیطان پهن کرده نیافتی. ازدواج، این سنت رسول خدا را که عرفا ان را به سخره می گیریم، به جا اوردی و بادستان زحمت کشت نان اور خانه شدی درود و سلام من به تو که درس مردانگی و غیرت دوران گذشته رابرای من یاد اور شدی ای کاش ای کاش مااینقدر زندگی را برای خودمون سخت نمی گرفتیم. خدایت بیامرزداین گوشه ای از زندگی ات بود که به لطف خدا در ذهنم خواهد ماند و به ان عمل خواهم کرد. برای خانواده ات از خداوند صبر و طاقت رفتنت را خواهانم.
  • 9 سال پیش - 22:21
    گلچین روزگار عجب باسلیقه است. خدارحمتت کنه حسین جان خدا به پدرومادرش وهمسرجوانش صبر بده
  • 9 سال پیش - 14:44
    واقعا خبر ناراحت کننده ایی رو شنیدم. داغ جوان خیلی سخته .خداوند به خانواده ش مخصوصا پدر و مادرش صبر بده.خدا بیامرزش. پسر خوبی بود ولی حیف که از این دنیا رفت. تسلیت عرض میکنم به خانواده ش و همه اقوام و دوستان این عزیز از دست رفته. روحش شاد یادش گرامی.
  • 9 سال پیش - 12:28
    حیف شد این جهان بی وفا همچین گوهری از ما گرفت
    امیدوارم که به خانوادش مخصوصا پدر و مادرش صبر بدهد خدا بیامورزش
  • 9 سال پیش - 11:28
    خبر درگذشت سید حسین عزیز چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیندولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست خداوند قرین رحمتش فرماید
کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.