روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

  محمود بازیار حقیقی ریاست محترم شورای اسلامی مرکز دهستان زیراه از واگذاری جایگاه کوچک سریع الاحداث و سیار و (CNG)جهت عرضه بنزین و گازوئیل و گاز در حوزه نظرآقا خبر داد. نظرآقا سلام _ به اطلاع م

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

اطلاعیه واگذاری جایگاه سوخت به نظرآقا (متقاضیان عجله کنند)

  • 14:00
  • 371  بازدید

 

محمود بازیار حقیقی ریاست محترم شورای اسلامی مرکز دهستان زیراه از واگذاری جایگاه کوچک سریع الاحداث و سیار و (CNG)جهت عرضه بنزین و گازوئیل و گاز در حوزه نظرآقا خبر داد.

نظرآقا سلام _ به اطلاع مردم نجیب و شریف نظرآقا می رساند در راستای واگذاری جایگاه کوچک سریع الاحداث و سیار و CNG جهت عرضه بنزین و گازوئیل و گاز با تسهیلات بانکی در حوزه نظرآقا ،دهیاری و شورای اسلامی آمادگی کامل دارد متقاضیان را تا حصول نتیجه کامل یاری فرمایدلذا متقاضیان محترم می توانند با مراجعه به دهیاری و شورای اسلامی برای این امر ثبت نام نمایند.

با تشکر

رئیس شورای اسلامی نظرآقا

محمود بازیار حقیقی


 


مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 9 سال پیش - 1:06
    باسلام خدمت مدیرمحترم نظرآقاسلام عالی متن زیبایی هست ولی بنظرمن اگه یکی الادوتاآدم عادی میخوان ثبت نام کنن فرداش این پست یاجایگاه رابه بچه های جانباز یاشهدا میدن بهترکسی الکی اسم نویسی نکنه سنگین تر است
    تشکرویژه از مدیرسایت نظرآقاسلام
کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.