روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

  بنام خالق هستی بخشبا سلاماینجانب علی محمدزاده خادم و خدمتگزار مردم در شورای اسلامی نظرآقا قصد شرکت در انتخابات دوره پنجم شورای اسلامی روستای نظراقا را ندارم . با توجه به مشکلات شغلی بر خود لاز

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

نایب رئیس شورای نظرآقا: در هر سنگری که باشم سرباز کوچک این دیار خواهم بود + عکس

  • 14:31
  • 363  بازدید

 


بنام خالق هستی بخش
با سلام
اینجانب علی محمدزاده خادم و خدمتگزار مردم در شورای اسلامی نظرآقا نایب رئیس شورای نظرآقا: در هر سنگری که باشم سرباز کوچک این دیار خواهم بود قصد شرکت در انتخابات دوره پنجم شورای اسلامی روستای نظراقا را ندارم . با توجه به مشکلات شغلی بر خود لازم دانستم که با نهایت احترام ، رعایت ادب ، در کمال تواضع و ارادت مراتب تشکر و قدردانی خویش را از مردم شریف و فهیم نظراقا ، اصحاب رسانه ، سایت نظراقا سلام و مسولین محترم ، نهادهای امنیتی و دستگاهای دولتی به ویژه پرسنل خدوم و دهیار محترم و همچنین اعضای محترم شورای اسلامی نظراقا اعلام داشته و به اطلاع برسانم که حقیر قصد شرکت در انتخابات دوره پنجم شورای اسلامی روستا را ندارم ، خدمت تمام مردم عزیز و قدرشناس نظرآقا عرض نمایم؛ به امید خداوند متعال در هر سنگری که باشم سرباز کوچک این دیار خواهم بود.
از اینکه در سایه الطاف الهی این چهار سال در مقام نایب رییس شورای اسلامی روستا  به مردم خوب روستایم خدمت نموده ام بسیار خوشحال و خورسندم . حقیر در مقابل مردم شریف روستای نظراقا سر تعظیم فرود آورده و شکرگزار خداوند متعال هستم . در پایان از مردم گرامی و عزیز ، تقاضا مندم به یاری خداوند کریم و رحمان ، با حضور پرشور خود در انتخابات اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ برگ زرین دیگری را در تاریخ مستحکم نظام جمهوری اسلامی ایران به ثبت برسانند.


با آرزوی توفیق الهی
علی محمدزاده
عضو شورای اسلامی نظرآقا



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.