روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X غلامرضا نوشادی پدر آقایان مصطفی و مرتضی به رحمت خدا رفت X غلامرضا نوشادی X مجتبی نوشادی X هیئت تعزیه خوانی سیدالشهداء نظرآقا X نظرآقا سلام X علی رزمجو X عکس X

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

غلامرضا نوشادی پدر آقایان مصطفی و مرتضی به رحمت خدا رفت + عکس

  • 13:52
  • 348  بازدید

 

غلامرضا نوشادی مطلق دار فانی را وداع گفت

نظرآقا سلام _ با نهایت تاسف و تاثر به اطلاع هم ولایتی های محترم رسانیده می شود، جناب آقای غلامرضا نوشادی مطلق از اهالی محترم نظرآقا در روز چهارشنبه مورخه 21 مردادماه دار فانی را وداع گفت و به دیار باقی شتافت.
شادروان غلامرضا نوشادی مطلق پدر بزرگوار آقایان: مصطفی و مرتضی بدلیل کهولت سن در منزل شخصی خود به رحمت ایزدی پیوست و پیکر این پدر مهربان، همان روز با حضور اقوام و مردم قدر شناس نظرآقا در آرامگاه بهشت خاتون به خاک سپرده و در خانه ابدی خود آرام گرفت.

 

مرحوم غلامرضا نوشادی مطلق

هیئت تعزیه خوانی سیدالشهداء نظرآقا مصیبت وارده را به آقای مجتبی نوشادی از بازیگران و خادمان این هیئت و تمامی خانواده های محترم  نوشادی تسلیت عرض نموده و آرزوی غفران الهی برای آن مرحوم و صبرجزیل برای داغداران را از بارگاه احدیت دارد.

روحش شاد و یادش گرامی



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.