روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

باز هم تصادف در سه راه جتوط (عکس) - نظرآقا سلام - www.nazaragha-salam.ir

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

باز هم تصادف در سه راه جتوط (عکس)

  • 14:04
  • 439  بازدید

 

نظرآقا سلام: تصادف امروز پژو 405 و پیکان بار در سه راه جتوط كشته نداشت.

به گزارش وب سایت نظرآقا سلام، ظهر امروز چهارشنبه 9 بهمن ساعت حدودآ 12، یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 با سرعت زیاد در حال تردد از جاده اصلی برازجان - نظرآقا به سمت شهر برازجان با یک دستگاه پیکان بار که بطور خلاف در حال گردش به چپ به سمت روستای جتوط بود برخورد شدید كرد که این برخورد منجر به چرخش 90 درجه‌ای خودروی پژو در وسط جاده و پرتاب شدن پیکان بار به پائین جاده شد. که خوشبختانه به گفته حاضران، این حادثه تلفات جانی نداشته و تنها راننده خودروی سواری پیکان بار به همرا سرنشین بغل دستیش که یک خانم بود به صورت سطحی مجروح شد و به سرعت به بیمارستان منتقل شدند. این حادثه در حالی اتفاق افتاد که در این 10 ماه از سال که گذشته شاهد تصادفهای مرگبار در این مکان (سه راه جتوط) بودیم. البته پیش‌تر مسئولان نسبت به حادثه‌خیز بودن این مکان خبر داده بودند./ع.ر

 

تصادف پژو در روستای نظرآقا

تصادف در روستای نظرآقا پیکان

تصادف در روستای نظرآقا پژو

تصادف در روستای نظرآقا

تصادف شدید بین پیکان و پژو

تصادف در روستای نظرآقا و نیروی انتظامی

 

عکاس: علی رزمجو

***


مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 11 سال پیش - 8:38
    با سلام خدمت مدير وبلاگ همچنين رييس شوراو دهيار محترم همانطور كه مي دانيد راه نظرآقا- برازجان مربوط به 40سال قبل است كه با افزايش تردد در آن لازم است تلاش جدي و پيگيري مضاعف در جهت دو بانده كردن آن تا دهقايد انجام شود.خواهش می کنم پیگیری کنید با تشكر فراوانشکلک
  • 11 سال پیش - 1:00
    ضمن تشکر ازسایت نظرآقاسلام بخاطر اطلاع رسانی به موقع این حوادث .ولی متاسفانه همه چیز تا همین جا خاتمه میابد همه مسئولین در این خصوص کوتاهی میکنند صدای ما هم که به جایی نمی رسد تا کی باید شاهد این حوادث ناگوار در طول جاده کم عرض برازجان نظرآقامخصوصا در این سه راهی جتوط باشیم. خواهش می کنیم پیگیری کنید .
  • 11 سال پیش - 20:11
    مي دهيار محترم ولات كجيه كه دوتا مانع هم اونجو بزنه مثل همينا كه اول ولات زده تا كسي نتره تند بره هر كي تند ره چپ واوو و فقط خوش آسيب بوينه ديه كسي آسيب نوينه.
کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.