روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X دهیاری روستای جتوط به گاوداران نظرآقا تذکر داد X احشام ولگرد X دهیاری X نظرآقا سلام X روستای جتوط X گاو X خسارت X ضرر X باغ X مرکز دهستان زیراه X علی رزمجو X

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

خداحافظی با باجه‌های تلفن همگانی در نظرآقا + عکس

  • 8:00
  • 415  بازدید

 

نظرآقا سلام _ هنوز خاطره صف‌های طولانی برای تلفن‌های عمومی در ذهن اغلب ما زنده است با این وجود طی سال‌های اخیر میزان استفاده از کیوسک های تلفن عمومی و تعداد آنها به طور دائم در حال کاهش بوده است که امروز در نظرآقا تمام باجه های تلفن همگانی بطور کامل از جا کنده و بلا استفاده مانده اند. و هیچکسی از مسئولین محلی پیگیر این قضیه نمیشوند.

باجه‌های تلفن همگانی

شاید علت عدم پیگیری بلا استفاده ماندن کیوسک های تلفن همگانی به روی کار آمدن انواع خطوط ارتباطی باشد.

اما شورا و دهیاری باید به این نکته توجه داشته باشند که فراگیر شدن و توسعه شبکه های مخابراتی تلفن همراه، دلیل موجهی برای نبود باجه های تلفن همگانی و بی توجهی به این تلفن ها نیست اما متاسفانه شاهد هستیم که با فراگیر شدن تلفن های همراه نسبت به تلفن های همگانی در تمام شهرها و شهرستانها از جمله نظرآقا (مرکز دهستان زیراه) بی توجهی می شود و بیشتر تلفن های همگانی موجود در نظرآقا خراب و غیر قابل استفاده است.

سوال اینجاست که چرا مسئول مخابرات محل نسبت به رسیدگی و تعمیر تلفن های همگانی بی توجه شده اند و اصلاآ اقدامی در این خصوص انجام نمیدهند؟

اما خبرنگار نظرآقا سلام برای رسیدن به پاسخ این سوال، گفتگوی تلفنی داشته با مسئول مخابرات محل:

ظهراب شهریاری مسئول قدیمی و با سابقه مخابرات مرکز دهستان زیراه در این گفتگو بیان داشت: سالهای گذشته به علت نیاز مبرم هم ولاتی ها و بخصوص مهمانان، به باجه های تلفن همگانی، اقدام به نصب بیش از سه کیوسک تلفن عمومی در نقاط مختلف نظرآقا نمودیم. که اوایل مورد استقبال خوبی قرار گرفت. اما به مرور زمان هر روز شاهد کاهش استفاده از این باجه ها بودیم. که چندی پیش، مدیریت مخابرات شهرستان دشتستان طی ارسال نامه رسمآ خواستار جمع آوری باجه های تلفن همگانی در نظرآقا شد.

از دهیار محترم و شورای اسلامی خواستاریم تا این موضوع را پیگیری نمایند.



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.