روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X محمود بازیار حقیقی روز شورا را تبریک گفت X تبریک X نظرآقا سلام X علی رزمجو X پایگاه X سایت X اخبار X شورا X دهیاری

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

محمود بازیار حقیقی روز شورا را تبریک گفت

  • 8:07
  • 267  بازدید

 

بسم الله الرحمن الرحیم
سپاس و ستایش بی حد بر خالقی که به لطف استقرار مستحکم نظام جمهوری اسلامی و در راستای احترام و اکرام به شخصیت و هویت انسان و مردم قهرمان و شجاع ایران اسلامی نهادی مقدس به نام شورای اسلامی در این کشور شکل گرفت .
مشورت یکی از ارکان مهم سلامت تصمیم گیری هاست و بنا به فرمایش پیامبر اکرم (ص)"هیچ قومی مشورت نکردند جز آنکه به بهترین امور هدایت یافتند."
نهم اردیبهشت سالروز رویدادی بزرگ در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که بی تردید نشان از تعمیق مردم سالاری دینی در جامعه اسلامی ما دارد.نهاد شورا که شالوده آن ریشه در قرآن ومبانی دین مبین اسلام دارد در واقع به فرایند واگذاری امور به مردم عینیت بخشید و به برکت این اتفاق مبارک ،نقش آفرینی مردم در تعین سرنوشت خود و جامعه ای که در آن زندگی می کنند دو چندان گردید .
بی تردید شوراهای اسلامی شهر و روستا بی واسطه ترین حلقه ارتباطی شهروندان با حاکمیت جامعه هستند، حفظ هویت و اصالت شهر و روستاهای کشورمان و ترویج فرهنگ نظم و قانون و گسترش نمادهای دین و اخلاق و اهتمام به سلامت محیط زیست جز در سایه همت و تلاشهای بی نظیر اعضای محترم شوراها امکان پذیر نخواهد بود .
خوشبختانه گامهای مثبتی که در این مدت برداشته شده با دانش ،شادابی و توانایی همراه بوده و زمینه ساز برداشتن گامهای بزرگتر نیز می باشد که جا داردو بر خود واجب و لازم می دانم به پاس تلاش های اعضائ محترم شورای اسلامی از بدو تاسیس شوراهای اسلامی تاکنون از همه آنانی که لباس خدمت پوشیده اند و به آب و خاک و مردمان مهربان دیار خود خدمت نموده اند تشکر و قدر دانی نمایم و" روز شورا "را به تک تک اعضاءشورا و دهیار پرتلاش و آحاد مردم مرکز دهستان زیراه (نظرآقا )تبریک و تهنیت عرض می کنم .
امیدوارم ما را در آرزوی خویش که همانا ساختن فردایی زیباتر و بهتر است سهیم بدانید .

من الله توفیق
رئیس شورای اسلامی مرکز دهستان زیراه (نظرآقا)
محمود بازیار حقیقی
 

مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 9 سال پیش - 17:13
    به بهانه روز شورا:8پیشنهاد/باتشکراززحمات بی شائبه 5بزرگ مردشورا/به عنوان یک شهرونداین چند نکته راخدمتتان معروض میدارم امید است دردستورکارتان قراردهید: 1-بازگشایی معابر و اصلاح آنها 2- با گسترش شهر ها و ميزان دلبستگي به زندگي شهري و كم شدن درآمدهاي كشاورزي براي تامين معيشت روستاييان رغبت به مهاجرت بخصوص براي قشر جوان روستايي روز به روز بيشتر شده و با توجه به اهميت و ضرورت جوان گرايي در عرصه هاي توليد به ويژه در بخش كشاورزي و دامداري اين روند مي بايست چاره انديشي شود.

    3-اسفالت کردن کوچه هاکه یکی از اولویت انتخاباتی بزرگواران بود.

    4-قحطی وخشکسالی بدترازاین برهه از زمان نیز بوده چگونه بزرگان ماازاین دیووهیولا که ازهیچی نمی گذردبخوبی گذرکردندواین گنجینه همیشه استوار(نخل)رابه دست من وتو رساندندولی اکنون بابی درایتی ونبودمدیریت انهاایستاده مردند/باید شورااین کار رادرراس همه برنامه ها بگذارد.چراطولی نمی کشدکه اطراف روستاخالی از فضای سبز شده/ریزگردهابلای جان ماخواهند شد.


    5-جلوگیری ازساخت سازبه بهانه باغ شهری درحریم روستا.


    6-ساخت فلکه درابتدای روستاوساخت مجسمه ای که سمبل کار وتلاش مردم باشد.

    7-حفظ ونگهداری ازگویش محلی باراه اندازی جشنواره درطول سال.


    حفظ ونگهداری بازی های بومی محلی باایجاد جشنواره.

    8-اساساوجود دام وطیورجزءلاینفک وزیبایی طبیعت روستاست حذف ان امکان پذیر نیست /مسیرصحیح ان واگذاری زمین وتجمیع کردن ان است مصداق ان روستای زیارت.شوراباید این کار رادرسرلوحه کار خود قرار دهد.
کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.