روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X جلسه هم اندیشی پاسگاه انتظامی نظرآقا با دهیار و دیگر مسئولین نظرآقا X نظرآقا سلام X فرمانده پاسگاه نظرآقا جناب سروان اسفندیاری X علی رزمجو X www.nazaragha-sal

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

جلسه هم اندیشی پاسگاه انتظامی نظرآقا با دهیار و دیگر مسئولین نظرآقا (عکس)

  • 22:41
  • 284  بازدید

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام، روز یکشنبه مورخ 16 آذرماه جلسه ای از سوی فرمانده محترم پاسگاه نظرآقا، جناب سروان اسفندیاری با دهیار محترم، ریاست محترم شورای مرکز دهستان زیراه و ریاست محترم شورای روستای سربست و همچنین ریاست شورای حل اختلاف و فرمانده پایگاه مقاومت سلمان فارسی در محل پاسگاه انتظامی نظرآقا برای بررسی مشکلات این روستا و رفع آنها برگزار گردید.

موضوعات با محوریت آسیب شناسی ماهواره و شبکه های اجتماعی ، جمع آوری احشام ولگرد ، شناسایی مستعجرهای غیر مجاز ، نصب دوربینهای مداربسته در نقاط حساس روستا بین اعضای محترم جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 

پاسگاه نظرآقا و مسئولین

پاسگاه نظرآقا و مسئولین



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.