روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X وب سایت نظرآقا سلام یک ساله شد X اخبار روستای نظرآقا X آمار وب سایت نظرآقا سلام X سال 1392 X علی رزمجو X وبلاگ X زنده باد مخالف

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

وب سایت نظرآقا سلام یک ساله شد

  • 23:13
  • 339  بازدید

 

یک سال از فعالیت وبسایت نظرآقا سلام گذشت

انگار همین دیروز بود كه با وجود مشکلات بسیار زیاد موفق شدیم این وب سایت را با نام زیبای (نظـــــرآقا سلام ) راه اندازی کنیم.

در طی این یک سال، مشکلات بسیاری، فراتر از آنچه از ابتدای کار به نظر می آمد، گریبان گیر ما بود. در واقع تاسیس یک وب سایت یا وبلاگ کاری بسیار ساده است، اما به روز و فعال نگه داشتن آن کاری بسیار سخت است.

بدین شکل است که به کرات دیده می شود، وبلاگ های مشابه زیادی تاسیس می گردند، اما طی مدت کوتاهی به جمع خیل وبلاگهایی که اختلاف زمان تاسیس و تعطیلی شان به یک سال نمی رسید، می پیوندند.
به امید خدا در این مدت تمامی تلاش ما بر این بوده است که هر آنچه در توان داریم، خالصانه و بی هیچ چشم داشت و منفعت جویی، و صرفا به جهت خدمت به مردم شریف و فهیم روستای نظرآقا و پیشرفت و توسعه آن و معرفی هر چه بیشتر نظرآقا، قرار دهیم.

در این راه اگرچه اشکالات و نواقص بسیار زیادی داشته ایم، اما امیدواریم که دوستان و عزیزان علاقمند به روستای بزرگ نظرآقا (مرکز دهستان زیراه)، عذر ما را پذیرا باشند و مشکلات و نواقص موجود را به بزرگی خود ببخشند و یقین داشته باشند که از آنچه در توان ما بوده است، مضایقه نکرده ایم.

به امید اینکه همگی دست در دست یکدیگر، برای داشتن فرداهایی بهتر و موفق تر، از جان و دل تلاش کنیم. در یک سال گذشته 336 مطلب ارسالی داشته ایم.

که میانگین پست 28 مطلب در هر ماه را نشان می دهد. آماری که نیازمند پشتکاری عظیم، اراده ای جدی و وقت صرفی بسیار زیاد بود. در زیر مطالب ارسالی به تفکیک هر ماه محاسبه شده است:

ماه               سال       تعداد مطالب ارسالی

شهریور         1391                  4
مهر              1391                  نظرآقا سلام6
آبان              1391                  2
آذر               1391                  0
دی              1391                   3
بهمن           1391                  19
اسفند         1391                  26
فروردین        1392                  18
اردیبهشت    1392                  57
خرداد           1392                  49
تیر              1392                  67
مرداد           1392                  44

شهریور        1392                  42


در سالی که گذشت بیش از 118321 بازدید کننده داشتیم که در نوع خود جالب توجه و خیره کننده بوده است. که میانگین 329 نفر در هر روز را نشان می دهد. بسیار بسیار امیدواریم در سال جدید همکاری شما با سایت نظرآقا سلام افزایش یافته، از نظرات شما بهره مند گردیده و از درج مطالب ارسالی شما در سایت مشعوف می شویم.

در طول این یکسال دوستان زیادی بودند که زحمات فراوانی در بخش های مختلف سایت کشیدند که جا دارد ابتدا از همکاران خوبم آقایان: شاکر شکیبا ، عبدالله رزمجو ، علی زیرایی ، علی ستوده نیا ، محمد نامی ، خانم لیلا نامی و دوستان بزرگوار هم ولاتیم آقایان: سیدناصر موسوی ، حیدر رضانیا ، حسین زیرایی ، سید قاسم حسینی ، غلامعلی رحمانی فر ، محمد حسن جمالی ، عبدالله بازیار ، شاپور رزمجو ، سجاد ستوده نیا ، حاج سید مصطفی موسوی ، محمدرضا شهریاری تشکر بعمل آوریم.

لازم میدانم از آقای علی نظر نامی نظری دهیار محترم روستا هم تشکری ویژه و صمیمانه داشته باشم

در پایان اگر کسانی بوده و هستند که از درج برخی مطالب (خصوصا مطالب منتقدانه)دلگیر هستند. پوزش طلبیده و با سعه صدر و بر اساس شعار "زنده باد مخالف" از درج کلیه نظرات کاربران عزیز درباره نظرآقا سلام خوشحال می شویم.

با تشکر

علی رزمجو نظرآقا - مدیر وبسایت نظرآقا سلام

×××


مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • بنام خدا- فرهنگ وبسط ،توسعه ونهادینه شدن آن درجامعه زیربنای توسعه وپیشرفت هرجامعه ای است.یکی ازاقدامات ارزشمنددراین روستا که باراه اندازی وب سایتهای موجودمانندوب سایت وزین نظرآقاسلام رخ داده،گسترش فرهنگ مطالعه واستفاده ازدنیای مجازی است.آمارفوق الذکرنشان دهنده درصدبالای این امردرنظرآقا است .ضمن تبریک به مناسبت یک ساله شدن شروع به کاراین وب سایت مراتب تقدیروتشکرویژه خودراازاقدامات دست اندرکاران این وب سایت دراطلاع رسانی به عموم وهمکاری بادهیاری معروض میدارم.اجرکم عندالله.
  • 11 سال پیش - 0:46
    سلام تولدت مبارک نظراقاسلام یه خسته نباشید هم به مسوولان محترمش امیدوارم هر روز شاهد پیشرفت نظراقا و فرزندانش باشیم

  • 11 سال پیش - 20:20
    سلام خدمت تمامی دستندرکاران این سایت
    یکمین سالگرد این سایت رو به تمامی بازدید کنندگان این سایت تبریک میگم
    امیدوارم روز به روز پیشترفت های خوبی رو برای این سایت داشته باشیم
    البته با کمک مسئولین روستای نظراقا
    موفق و پیروز باشید .
  • 11 سال پیش - 15:33
    تا شقایق هست زندگی باید کرد تا نظراقا سلام هست باید افتخار کرد
    با سلام خدمت تمامی عزیزانی که از جان و وقت گرانبهای خود مایه گذاشته اند تا نظراقا سلام زنده و پابرجا باشه . بنده نیز به نوبه خودم یکمین سالگرد تاسیس نظراقا سلام را به همه شما عزیزان زحمتکش و مردم شریف و خونگرم و با صفای نظراقا (( ولات دوستداشتنی خودمان که نامش مایه دلگرمی و غرور است )) رو تبریک عرض میکنم و امیدوارم از این به بعد با تلاش و کوشش همه جانبه باعث سربلندی و پیشرفت نام و روستای عزیزمان بشیم و نام (((نظرآقا))) و فرهنگ مردم شریف و عزیز آن زبان زد عام و خاص در سراسر کشور باشه . انشالله و به امید آن روز در آینده ای نه چندان دور .
  • 11 سال پیش - 13:40
    تبریک عرض میکنم یکمین سالگردنظراقاسلام انشالا که تادنیا پابرجاست نظراقاسلام هم پابرجاباشه ممنون ازهمه عزیزانی که زحمت می کشن تا نظراقا سلام باشه وبمونه
کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.