روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X حیدر نجفی X روستای نظرآقا را دوست دارم X آرایشگاه X پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا X علی رزمجو X www.nazaragha-salam.ir

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

روستای نظرآقا را دوست دارم + عکس

  • 17:26
  • 337  بازدید

 

خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا

این بار به سراغ کسی رفته که عاشق این روستاست. روستای نظرآقا که امروزه مرکز دهستان زیراه محسوب از دیر باز تا کنون مردمانش مهمان نواز بوده اند و پذیرای افراد زیادی بوده اند. از جمله این افراد آقای حیدر نجفی ، آرایشگر قدیمی نظرآقاست. آقای نجفی لقب که اصالتآ اهل روستای هلپه ای است حدود 23 سال در روستای نظرآقا مغازه ی آرایشگری دارد.

پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا نیز در فرصتی به سراغ آقای نجفی رفته و گفتگویی کوتاه و صمیمی را با او انجام داه است.

بنام خدا بنده حیدر نجفی هستم اهل روستای هلپه ای و ساکن شهر برازجان – حدود بیست و سه سال هست که برای امرار و معاش زندگیم در روستای نظرآقا مغازه آرایشگری دارم. آقای نجفی گفت: من در این چند سال که مهمان مردم این هستم یاد ندارم تا حالا کسی به من بی احترامی کرده باشد. و همه آنها احترام خاصی برای من قائل هستند و من هم متقابلآ ارادت خالصانه ای به تک تک آنها دارم.

بنده حدود 10 سال کنار بانک صادرات مغازه داشتم و در حال حاضر 13 سال هست که کنار نانوایی پراینده به مردم این روستا خدمت میکنم. و این روستا را با تمام وجودم دوست دارم و تمام صبح نه بخاطر کار و شغلم بلکه بخارطر وابستگی که به این روستا در این چند سال پیدا کرده ام بی اختیار با موتورم به طرف این روستا حرکت میکنم.

نجفی گفت مردم نظرآقا تمامی مرا با نام حیدر صدا میزنند. و من از این موضوع بسیار خوشحالم که اینطور با من احساس رفاقت و راحتی میکنند. یادم میاد آرایشگری را در ایام جوانی از پسر دائیم یاد گرفتم. در آن سالها بلافاصله به شهر شیراز رفتم و مدرک رسمی آرایشگری را نیز اخذ کردم. وقتی خواستم شروع بکار کنم از مرحوم پدرم پرسیدم به نظر شما تو چه منطقه و روستایی مغازه بزنم؟؟ بی درنگ جوابم داد برو روستای نظرآقا، چون هم مردم خوبی داره و هم موقعیت جغرافیایی خوبی داره و چندین روستا از اونجا عبور میکنند.

حیدر نجفی

من هم کارم را توی نظرآقا شروع کردم و خدارو شکر در حال حاضر خیلی راضی هستم. خوب یادم هست اولین نفری سر و صورتش را اصلاح کرده صاحب مغازه ام آقای مصطفی باقرزاده بود که برای برکت کارم تو اون روز صلواتی کار کردم. مرحومین حاج محمد نظری ، حاج محمد حسین رزمجو ، حاج محمد قلی یزدانپرست و حاج محمد رزمجو از مشتریام همیشگی من بودند که هر وقت می اومدند حرفهای خوبی به من میزدند. و من نیز از نصیحت هایشان خوب استفاده میکردم. مشوق اصلی من به زیارت کربلا ، حاج شیخ محمد رزمجو بودند. که همیشه به امواتش رحمت میفرستم. ولی متاسفانه چندی پیش که خبر فوتش را فهمیدم خیلی ناراحت شدم و از همین جا براش فاتحه میفرستم.

حیدر نجفی

در پایان از تمامی مردم نظرآقا کمال تشکر و قدردانی را دارم و هیچوقت محبت های آنها را فراموش نمیکنم.

از شما آقای علی رزمجو هم تشکر میکنم.

***


مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 10 سال پیش - 0:57
    آقای نجفی کارت حرف نداره و شما هم یک افتخار بزرگ هستید برای روستا
کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.