روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

برداشت خرما X روستای نظرآقا X دشتستان بزرگ X شبکه ی استانی X صدا و سیما X ایران X شبکه ی خبری X استان بوشهر X دهستان زیرراه X پایگاه اطلاع رسانی X سایت و وبلاگ

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

کلیپ برداشت خرما در روستای نظرآقا در شبکه ی استانی بوشهر

  • 15:50
  • 478  بازدید

 

حسین قیصری صبح امروز در نشست با جمعی از باغداران دشتستانی با بیان اینکه این شهرستان به عنوان قطب تولید خرما در استان بوشهر است اظهار کرد: بیش از 29 هزار هکتار از اراضی کشاورزی دشتستان زیر پوشش نخیلات است که در این اراضی 4.2 میلیون اصله نخل بارور است

وی با بیان اینکه برداشت خرما از نخیلات آغاز شده تصریح کرد:برداشت خرمای دشتستان از اواسط  شهریور ماه شروع و تا پایان مهر ماه ادامه دارد.

مدیر جهاد کشاورزی دشتستان با اشاره به اینکه بیشترین گونه‌ های خرما در دشتستان است خاطر نشان کرد: کبکاب بیشترین و بهترین گونه خرما در دشتستان است که پس از آن گونه خاصه است.

قیصری با اشاره به اینکه استان بوشهر تولیدی معادل 170 هزار تن خرما در سال دارد افزود:  دشتستان با تولید 120 هزار تن خرما بیش از 70 درصد خرمای استان بوشهر را تشکیل می‌دهد.

وی با بیان اینکه اکنون برداشت خرما از نخیلات دشتستان آغاز شده افزود: از چهار میلیون و 200 هزار اصله نخل در دشتستان پیش بینی می‌شود 120 هزار تن خرما، از این نخیلات برداشت شود.

وی افزود: عمده ارقام نخیلات دشتستان، کبکاب، شهابی، زاهدی است که در مناطق آبپخش، سعدآباد، وحدتیه، دالکی، ارم، بوشکان، حومه برازجان ( روستای نظرآقا ) قرار دارد.

قیصری خاطرنشان کرد: سال گذشته نخل‌داران دشتستانی120 هزار تن  محصول از نخلستان‌ها برداشت کردند.

مدیر جهاد کشاورزی دشتستان با بیان اینکه برای حمایت از نخل‌داران خرید تضمینی خرما در دستور کار تعاون روستایی قرار دارد گفت: برای حمایت از نخل‌داران ، خرمای به فروش نرفته نخل‌داران دشتستانی خریداری شد و اکنون نیز با آغاز برداشت خرما فعالیت مراکز خرید تضمینی تعاون روستایی استان بوشهر آغاز شده است.

کلیپ برداشت خرما در روستای نظرآقا پخش شده از شبکه ی استانی بوشهر


دانلود

تهیه و تنظیم از حسین زیرایی

منتظر گزارش تصویری از برداشت خرما در روستای نظرآقا باشید



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.