روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

دکتر سیداصغر موسوی عضو جلسه دانشگاهیان استان بوشهر درستاد استقبال از رئیس جمهور X نظرآقا سلام X ستاد استقبال از رئیس جمهور در سال 93 X علی رزمجو

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکتر سیداصغر موسوی عضو جلسه دانشگاهیان استان بوشهر در ستاد استقبال از رئیس جمهور (عکس)

  • 0:44
  • 446  بازدید

 

شور استقبال از کاروان تدبیر و امید هر روز بیشتر می شود و گروه ها و اقشار مختلف غیر دولتی در حد توان خود اقداماتی را جهت شکوه هر چه بیشتر این استقبال انجام می دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام و به نقل از اتحاد جنوب، جمعی از اساتید هیأت علمی دانشگاهای استان بوشهر با دعوت دکتر محمد رضا بحرانی، یکی از چهره های علمی، دانشگاهی استان، عصر روز یکشنبه در سالن کنفرانس دانشگاه پیام نور استان بوشهر نشست هم اندیشی در راستای استقبال از اعتدال از سوی دانشگاهیان استان بوشهر را با حضور دبیر ستاد مردمی استقبال از کاروان تدبیر و امید در استان انجام دادند. گفتنی است که در بین این بزرگان، دکتر سید اصغر موسوی از روستای نظرآقا نیز حضور داشتند.

 

دکتر سیداصغر موسوی عضو جلسه دانشگاهیان استان بوشهر

دکتر سیداصغر موسوی عضو جلسه دانشگاهیان استان بوشهر

دکتر سیداصغر موسوی عضو جلسه دانشگاهیان استان بوشهر



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 10 سال پیش - 22:37
    آقامهدی عزیز همه دولتها عزیز هستند و تحت فرماندهی رهبر انقلابند وضمنا قبلا هم چنین کارهایی انجام می شده بیایید سعی کنیم اختلافات را کم کنیم کینه ها را دور بریزیم و پشتیبان نظام و کمک دولت باشیم ضمنا دکتر موسوی مسئول جلسه که نبوده ایشان نیز مثل دیگر اساتید دانشگاه به دعوت ریس در این جلسه شرکت کرده و ایشان بسیار محترم و دلسوز مسائل و مشکلات ولات مخصوصا در حیطه خودش یعنی اعصاب و روان و مسائل اجتمایی است ضمنا از ایشان می خواهیم مطالب خوب و علمی در این سایت بگذارد .
  • h r
    10 سال پیش - 16:18
    ارزش هردیاری به نیروی انسانی مفیدانجاست.
    باعث افتخاراست.
  • 10 سال پیش - 16:16
    اگر در دولت احمدی نِژاد از این کارا رو می‌کردند و با توان ظرفیت و امکانات دولتی مردم رو به استقبال دعوت می‌کردند، رسانه‌هایی از جمله همین اتحاد جنوب داد و هوار سر می‌دادند که آی .... اینا از امکانات دولتی سوء استفاده می‌کننند و از همه امکانات بهره‌برداری سیاسی می‌کنند و ....
    ضمنا دکتر سیداصغر،‌ مواظب باش از اعتبارت (مدرک دکتریتو عرض می‌کنم) سوء استفاده سیاسی نشه.
    خود دانی.
    استقبال باید خودجوش باشه. نه این که با ضرب و زورهای اینحوری بخوان مردم رو به استقبال دعوت کنند. اگه دل دولت با دل مردم همراه باشه، نیاز به خیلی از این کارها برای پر کردن خلا استقبال نیست.

  • 10 سال پیش - 10:25
    سلام/مطمعنآ دکتر موسوی در آینده از افتخارات روستا خواهند بود
    انشاالله که موفق باشید
کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.