روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X عشق، مهربانی، انسانیت و مهرورزی X دکتر سید اصغر موسوی X دکتر سید اصغر موسوی روانشناس و استاد دانشگاه متخصص روانشناسی و رواندرمانی X وبلاگ روستای نظرآقا X علی

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

عشق، مهربانی، انسانیت و مهرورزی (دکتر سید اصغر موسوی)

  • 1:35
  • 883  بازدید

 

بنام پروردگار عشق
 
 
عشق،مهربانی،انسانیت ومهرورزی
ازعمده ترین راه های کاهش استرس و بیمارهای عصبی و روانی و داشتن زند گی شاداب 
 
همانطور که می دانید منشآ بسیاری از بیماری های جسمانی،فکری و روانی  استرس و فشار ها و دل نگرانیهاست.
در اکثر تحقیقات توسط روانشناسان و متخصصان اعصاب  به این نتیجه رسید ه اند که علت اکثر بیماری های جسمی،عصبی،قلبی-عروقی،سردردهای تنشی و میگرنی و بی حسی ودرد دست و پاها و بی خوابیها ناشی از استرس و فشار و غم و غصه خوردن بی جهت و بیهوده است.
 دوستان عزیز آیا تا به حال فکر کرده اید که در روز چقدر غم ،ناراحتی،حرص و طمع و رقابت و چشم و هم چشمی به خودتان راه داده اید.که حتما میدانید که علت خیلی از دردها و ناراحتی های شما ناشی از اینها است.
پس دوستان عزیز از حالا بیایید تصمیم بگیرید که با عشق و صمیمیت ،با دوست داشتن یکدیگر ،با محبت با انسانیت و مهرورزی و خوبی با یکدیگر برخورد کنید و باور داشته باشید که با عشق و مهرورزی به یکدیگر هم خودتان از زندگی لذت می برید و زندگی شادابی دارید و هم باعث شادابی دیگران می شوید و هم بسیاری از این ناراحتی های عصبی ،روانی دیگه سراغتان نمی آید.زندگی خیلی کوتاست  پس بیایید دراین زندگی دنیایی –ماشینی پر ازاسترس و فشار با دلی باز با قلبی پرازعشق و مهربانی و خالی از کینه و دور ازغرورو تکبر با دلی پر از عشق و با لبخندی بر لب  با یکدیگر رفتار کنید.
انشاالله در مباحث بعدی درمورد زندگی شادمانه،موفق و توام با پیشرفت در خدمت شما خواهیم بود./11
 
با تشکر از مدیریت وبسایت نظرآقا سلام
و با سلام خدمت همولایتی های عزیزم
دکتر سید اصغر موسوی
روانشناس و استاد دانشگاه

متخصص روانشناسی و رواندرمانی


مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 11 سال پیش - 19:33
    سلام و خسته نباشید به همتون /دوستی فصل قشنگیست پر از لاله سرخ *محبت تلقین شعور من و توست *دوستی رنگ قشنگیست به رنگ خدا *محبت حس عجیبیست میان من و توشکلکشکلک
  • 11 سال پیش - 16:34
    با تشکر از جناب آقای دکتر موسوی عزیزکه ازافتخارات و از افراد بسیار متواضع ومهربان و خوب روستا هستند.
    واقعا مطالب بسیار زیبای فرمودندانشاالله باز هم از مطالب زیبایشان در سایت استفاده کنیم.انشاالله روزی برسد که تمام اهالی روستا با هم با مهربانی و شادمانی زندگی کنند.
  • 11 سال پیش - 12:47
    سلام.سپاس ازآقای موسوی که مطلب خوبی نوشتندوازایشان کمال تشکردارم.به نظرمن عشق ومهربانی و...اگردروجودانسان نباشدنمیتواندزندگی کند.به نظرمن ازابعادوجودی انسان عواطف طبیعی،انسانی وایمانی استوبااین سه چیزاست که ماانسانهابه همدیگرعشق ومهرورزی ومهربانی تقدیم میکنیم.اگرهمه ماایجادرابطه ای عاطفی مثبت،باهمدیگرداشته باشیم مطمئنن محبت ودوستداشتن ومهربانی و...رانسبت به همدیگربدست می آوریم.من فکرمیکنم منشآاصلی اینکه مانمیتوانیم نسبت به هم عشق ومهربانی بورزیم بداخلاقی است درواقع همان رابطه عاطفی منفی که موجب عذاب زندگی است.چون انسان اگراخلاقش درست کنه توزندگیش همه بهش عشق میورزند.به قول امام علی(ع):«شادی مومن درچهره اوواندوه وی دردلش پنهان است.»
  • 11 سال پیش - 22:35
    بیایید مثل آب باشیم بی رنگ زلال ساده ولی بسیار حیاتی از مال و اموالی را که در اختیار داریم فقط آن مقداری را که استفاده می کنیم ازآن ماست بقیه را فقط تا زنده ایم نگهبانیم بیایید تا زنده ایم تا می توانیم دیگران از مال وثروت اخلاق عمل رفتار و کردار وگفتار و.....ما سود ببرند عبادتهای واقعی اینها هستند خم و راست شدن به اسم نماز وحفظ قرآن برای سواب و گرسنگی کشیدن به اسم روزه در صورت تاثیر نگذاشتن در کردار ورفتار ما فقط خود اذیت کردن است از لحظه و لحظه زندگی و حال و هر آنچه را که دارید لذت ببرید چراکه دیروز گذشته است وفردا هم معلوم نیست که زنده باشیم .
  • z.d
    11 سال پیش - 21:10
    سخن نیما با فرزندش هنگام تولد یکسالگی او:
    یک بهار و تابستان و پاییز و زمستان را دیدی...
    دیگر همه چیز جهان تکراریست جز مهربانی
  • 11 سال پیش - 18:33
    یادم میاد زندگی ارامی داشتیم .اگرکسی احوالت می پرسیدواقعا نگاه به چشماش که می کردی راست می گفت .یکی داشت داد وفریادمی کرد بهش گفتندچته بوات مرده /گفت نه هریک به نوعی سوال می کردورد میشدتا یکی اخری با سماجت ماند وتکرار این که چته قیل وقال میکنی جواب دادبابام نمرده یخچالم سوخته(دغدغه)واسترس. /ایشالله بلا به دور باشد واقعا اقای دکتر درست فرمایش می کنید باهمدیگر درست رفتار کنیم همدیگر راتحمل کنیم.انتقاد پذیر باشیم.ودراخر برای دیگران زندگی نکنیم.وبه محیط زیست اطراف خود بی تفاوت نباشیم.
کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.