روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X آیا علی نظر نامی نظری گزینه خوبی برای دهیاری نظرآقا است؟(نظرسنجی جدید) X نظرسنجی در وب سایت نظرآقا سلام X دهیاری نظرآقا X شورای نظرآقا X علی رزمجو X وبلاگ روس

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

آیا علی نظر نامی نظری گزینه خوبی برای دهیاری نظرآقا است؟(نظرسنجی جدید)

  • 15:31
  • 408  بازدید

 

پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام

بعد از روزها هیاهو ، شایعه پراکنی ، معرفی گزینه های مورد نظر شورای جدید برای بدست گرفتن سکان دهیاری ، تلاش برای ابقا دهیار سابق از سوی هواداران و غیره و ... بالاخره برای آرامش در روستا، شورا بهترین تصمیم را گرفت و به تازگی با رای 5 عضو شورای نظرآقا، آقای علی نظر نامی نظری دهیار اسبق و پرتلاش روستا را به عنوان سرپرست دهیاری به بخشداری سعدآباد معرفی کردند.

اما سرنوشت مدیریت اصلی دهیاری نظرآقا هنوز پیچیده و سر در گم است. به نظر میرسد شورای جدید با ابقا آقا نامی نظری در دهیاری موافق نیست و به دنبال گزینه ای بهتر از اوست.

در پست قبل در همین سایت افراد مورد نظر اعضای شورا را که به شرح ذیل است برای شما درج کرده بودیم.

(عیسی فتحی - کوروش صابر نظرآقا - اسماعیل زارعی - سیدمحمود موسوی نژاد - سید رسول ساداتی - روح الله محمدیان - عبدالکریم گرامی). حالا با توجه به شناخت شما از گزینه های مورد نظر اعضای شورا که شاید تا روز انتخابات این سمت افراد بیشتری هم معرفی شوند. و همچنین سابقه کاری آقای نامی نظری را مورد بررسی قرار دهید و آنوقت تصمیم بگیرید که با ابقا دهیار سابق موافقید یا صلاح می بینید که فرد دیگری این سمت مهم در روستا را اختیار کند؟

همه میدانیم که مردم سهم بسیار مهمی در انتخاب دهیار روستا خواهند داشت. و ما در این نظرسنجی از شما سوال کرده ایم که ( آیا علی نظر نامی نظری گزینه خوبی برای دهیاری نظرآقا است؟) شما هم ولاتی و کاربران محترم می توانید به سمت چپ و پائین سایت مراجعه کنید و نظرات خود را در این نظرسنجی ثبت فرمائید.

×××


مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.