روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X زنگ بازگشایی مدارس در نظرآقا به صدا در آمد X اخبار روستای نظرآقا X دبستان شهید رزمجو X علی رزمجو X ماه مهر X سال تحصیلی 92-93 X نظرآقا سلام X وبلاگ X وب سایت

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

زنگ بازگشایی مدارس در نظرآقا به صدا در آمد (عکس)

  • 11:48
  • 488  بازدید

 

فصل مهر ، فصل رويش جوانه های اميد، فصل خواندن و نوشتن، از راه رسيد، فصل مهر ، فصل آشنايی با خدا، فصل خوشه چينی ستاره ها، فصل همكلاسيهای ديروز و هم نيمكتی های امروز، از راه رسيد.
امروز زنگ آگاهی به صدا در آمد و پرچم دانش برافراشته شد، درب گلستان معرفت گشوده شد و صدای جنب و جوش و شور و هياهوی بچه ها، فضای مدرسه را پر کرد.

به گزارش وب سایت نظرآقا سلام،

31 شهریور ماه زنگ بازگشایی مدارس همزمان با سراسر کشور در روستای نظرآقا نواخته شد.
آغاز سال تحصیلی 93-92 در 31 شهریورماه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس یادمان هشت سال جانبازی، رشادت و جان‌باختگی از سر عشق و آنان که در راه دفاع از میهن و آرمان‌های اسلامی جان خود را از دست دادند، آغاز شد.
به همین مناسبت مراسم باشکوهی در دبستان دخترانه شهید رزمجو نظرآقا با حضور مدیران ، معلمان و والدین دانش آموزان برگزار شد.

آغاز سال تحصیلی جدید

آغاز سال تحصیلی جدید

آغاز سال تحصیلی جدید

آغاز سال تحصیلی جدید

آغاز سال تحصیلی جدید

***


مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • بنام خدا- فصل رویش گلهای گلستان دانش،فصل تعلیم وتربیت،باغ معرفت وآغازبازگشایی مدارس مبارک باد.دهیاری نظرآقامفتخراست که تاکنون درحدتوان وامکانات درخدمت فرهنگیان محترم،مدارس ودانش آموزان بوده وبه تداوم این امردرسال جدید نیزافتخارواهتمام میورزد.ازتلاش فرهنگیان بزرگوارنیز سپاسگذاریم.
  • 11 سال پیش - 23:55
    سال تحصیلی جدید رابه همه همکاران محترم خصوصا دانش آموزان عزیز تبریک می گویم واز اولیاء گرامی نیز خواهش می کنم بیشتر از سالهای گذشته با مدرسه همکاری نمایند . با تشکر سید مصطفی موسوی مسئول انجمن اولیاء ومربیان دبستان شهید رزمجو نظر آقا
  • 11 سال پیش - 19:09
    چقدرپاک وبی ریا/
کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.