روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X هیآت تعزیه خوانی سیدالشهداء نظرآقا خادم افتخاری می پذیرد X شاپور رزمجو X هیآت تعزیه خوانی سیدالشهداء روستای نظرآقا X عکس های تعزیه نظرآقا X خادم الحسین X نظرآ

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

هیآت تعزیه خوانی سیدالشهداء نظرآقا خادم افتخاری می پذیرد

  • 13:14
  • 355  بازدید

 

شاپور رزمجو عضو هیآت امنا و از مديران هیآت تعزیه خوانی سیدالشهداء روستای نظرآقا اعلام کرد:

اين هیآت در حال حاضر بیش از 250 نفر خادم زحمتکش دارد که در زمینه های مختلف فعالیت خالصانه دارند. اما به دلیل ازدحام جمعیت جوابگوی عزاداران حسینی در ایام محرم و صفر نیستند.

بخصوص روز عاشورا که حدودآ بیش از 10 هزار نفر جمعیت از این مراسم بزرگ و معنوی دیدن میکنند. شاپور رزمجو ادامه داد: برای برگزاری هرچه بهتر مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در ایام محرم و صفر امسال و بخصوص اجرای هرچه با شکوه تر نمایش بزرگ تعزیه روز عاشورا از تمام آحاد مردم با فرهنگ و حسین  دوست نظرآقا و روستاهای محترم همجوار در زمینه های مختلف از برادران بزرگوار و خواهران محترمه در خواست همکاری میکنم.

بازیگر تعزیه نظرآقا تصریح کرد: برادران و خواهران علاقه مند میتوانند در قسمت های ( بازیگری ، فنی و برق ،  تدارکات ، انتظامات ، تبلیغات ، گریم ، طراحی صحنه ، حمل و نقل ، نذورات و ... ) با این هیآت همکاری کنند./  با تشکر

تلفن تماس (09171746743)

خادم الحسین - شاپور رزمجو

شهریور ماه 92

×××


مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.