روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

حریف امید نظرآقا در نیمه نهایی جام حذفی سعدآباد مشخص شد X استقلال تل سرکوب X علی رزمجو X خبرهای ورزشی روستای نظرآقا X نظرآقا سلام X سایت نظرآقا سلام X تصویر دست

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

حریف امید نظرآقا در نیمه نهایی جام حذفی سعدآباد مشخص شد

  • 10:44
  • 265  بازدید

 

به گزارش وب سایت نظرآقا سلام، تیم فوتبال امید نظرآقا برای رسیدن به فینال جام حذفی سعدآباد، هفته آینده در دیداری که حساسیت بیشتری نسبت به بازی فینال دارد، باید تیم استقلال تل سرکوب را از پیش رو بردارد.

تیم استقلال تل سرکوب روز گذشته در اولین دیدار خود در رقابتهای جام حذفی، تیم بانک ملی سعدآباد را در ضربات پنالتی از پیش رو برداشت تا خود حریف امید نظرآقا در مرحله نیمه نهایی جام حذفی سعدآباد معرفی کند.

تیم فوتبال امید نیز برای رسیدن به این مرحله هفته گذشته در یک بازی کاملآ برتر با تک گل بهرام رزمجو عقاب بشیرآباد را حذف کرد.

امید برای رسیدن به فینال مسابقات جام حذفی و پیدا کردن شانس قهرمانی در این مسابقات چاره‌ای به جز شکست تیم استقلال ندارد. اما مشکل کار اینجاست که حریف پیش روی نارنجی پوشان نیز حساب ویژه‌ای برای قهرمانی در جام حذفی باز کرده است. تا بدین گونه مرحمی بر فراغ از دست دادن بازیکن جوان و تازه سفر کرده خود بگزارند.

شاگردان شاکر اورا برای قهرمانی در جام حذفی انگیزه‌های بسیار زیادی دارند تا نکامی های چند سال اخیر فوتبال نظرآقا را به فراموشی بسپارند.  اما باید ابتدا آبی‌پوشان استقلال تل سرکوب را مغلوب کرده و در گام بعدی در فینال به مصاف جنوب سعدآباد بروند که با توجه به وضعیت دو تیم به نظر می‌رسد در فینال کار ساده‌تری نسبت به ما قبل فینال داشته باشند./ع.ر

***


مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • م
    11 سال پیش - 10:18
    با سلام داشتن يك تيم كه بازيكنان آن از بين ماهر ترين افراد ساير تيم هاي روستاباشد فرصت درخشيدن نام روستاي نظرآقا رادربين روستاهاي اطراف حتي استان را فراهم مي كندضمنا در جوابيه كامنت قبلي فرموديد كه از نام افراد روستا چيزي نفرستيد چه كنم كه نام من در روستا وجود دارد كاش نام پدر وشماره شناسنامه را در قسمت مشخصات بنوشتم
  • بنام خدا- ضمن عرض ادب ،احترام وسپاس فراوان از همکاری وهمیاری ارزشمنداهالی شریف نظرآقا (مرکزدهستان زیراه)بادهیاری به استحضارعموم میرساند:موسم پرداخت عوارض پسماند(جمع آوری،حمل ودفع زباله)فرارسیده لذااستدعاداردمبالغ بدهی مربوطه رادریکی ازبانکهای روستابه حساب دهیاری واریزوفیش مربوطه راجهت سیرمراحل قانونی تحویل دهیاری فرمایید.ضمناًمیزان عوارض پسماندمربوط به سال 1392 برای هرماه 1500 تومان ویک سال 18000 تومان میباشد.درصورت نیازبه هرگونه توضیحی به دهیاری مراجعه فرمایید.

    باتشکروسپاس فراوان-دهیاری نظرآقا
  • 11 سال پیش - 17:11
    به امیدخدااین تیم هم میبرین.انشالله
کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.