روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X فوتبالیست نظرآقایی با تیم شاهین بوشهر به توافق نرسید و در نهایت به توحید پیوست X بازیکن نظرآقایی تیم فوتبال توحید بوشهر X فوتبال نظرآقا X مسعود استوار X اخبار

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

فوتبالیست نظرآقایی با تیم شاهین بوشهر به توافق نرسید و در نهایت به توحید پیوست(عکس)

  • 23:05
  • 441  بازدید

 

مسعود استوار فوتبالیست نظرآقایی که سالهاست در بوشهر زندگی میکند امروزه یکی از فوتبالیستهای حرفه ای روستای نظرآقا محسوب میشود.

به گزارش وبسایت نظرآقا سلام، این بازیکن در شهریور ماه امسال برای پیوستن به تیم شاهین بوشهر با مسئولان این باشگاه وارد مذاکره شد و طی اردویی 12 روزه همراه با این تیم  راهی استان همدان شد.

و پس شرکت در تمرینات و پایان اردو به بوشهر بازگشت . اما به دلایلی که دوست نداشت در اینجا فاش شود قراردادش را با این تیم ثبت نکرد. و با دیگر تیم بوشهری موفق یعنی توحید وارد مذاکره شد که با مسئولان این باشگاه به توافق نهایی رسید و با اخذ قراردای 2 ساله رسمآ به تیم توحید بوشهر پیوست تا امسال در لیگ 3 کشور این تیم بوشهری را همراهی کند.

این تیم در هفته اول روز دوشنبه (18/6/92) به مصاف تیم هم استانی خود یعنی ایرانجوان خورموج  میرود. و در هفته دوم در تاریخ دوشنبه (25/6/92) به مصاف تیم شاهد فیروز آباد(  شیراز ) خواهد رفت.

 توحید بوشهر - ایرانجوان خورموج > ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر - ساعت 16:45

 

مسعود استوار

مسعود استوار

مسعود استوار

مسعود استوار

  ـــــــــــــــــــــــــــ*** ـــــــــــــــــــــــــــ

مسعود استوار

آرزوی موفقیت برای بازیکن نظرآقایی تیم توحید بوشهر

***


مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 11 سال پیش - 0:26
    من خودم شخصا بازیکن قابلی نیستم ولی فوتبال را به طور جدی دنبال می کنم و علاقه ی زیادی دارم به تماشای فوتبال را بازی کردن من منظورم ایشون نبود و در مجموع را عرض کردم حالا اگر با پول هم بازیکن بشی اشکالی نداره مثل فرهاد مجیدی یا شیث رضایی و خیلی های دیگر من منظورم اینه که اگر پول و پارتی داشته باشی و فقط کمی استعداد می تونی بهترین بشی تیم توحید هم نه تیمی هست که بخواد روش بحث بشه ولی ما بازیکنانی در روستا داریم که توانایی بازی در لیگ دسته یک هم داره
    امیدوارم توهین نشده باشه ولی منظورم از ایشون نبود در کل عرض کردم
  • 11 سال پیش - 23:36
    انشاءاله در آینده نزدیک شاهد ورود این ورزشکار عزیز در تیم ملی باشیم .
  • 11 سال پیش - 16:38
    سلام دوست گرامی اقای (( علی ))
    شما متاسفانه انگار خیلی کینه شتری دارید با این بازیکن و اگر خدا میخواست که نخواسته شما لیاقت اینجا بودن را ندارید حتما "

  • 11 سال پیش - 14:35
    اگر این بازیکن حرفه ای هست پس بگو بازیکنان ولات ما باید در لیگ برتر بازی کنند.
    فقط پول و پارتی حرف اول رو می زنه نه بازی اگر بازی محسوب می شد العان ما بهترین تیم ملی را در آسیا داشتیم
    همه بازی ایشون رو دیدن اصلا در حد و اندازه ی بازیکن حرفه ای نیست به حر حال امیدوارم موفق باشه ولی واقعا بازیکنانی در ولات هستند که نه یک سرو گردن بلکه یه بازیکن بیشتر از این بازیکن توانایی دارن ولی حیف که به باد فنا می ره
    حاضرم تیم امید و آزادی سال های قبل را ترکیب بکردند می تونست در داربی هم این تیم ها را شکست بدن واقعا فکر نکنید فوتبالیست های لیگ برتر خیلی بازی بلدن اصلا بازی لیگ های پایین تر خیلی زیبا تر هست
کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.