روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X اخبار روستای نظرآقا X دهیاری نظرآقا X مرکز دهستان زیراه X علی نظر نامی نظری X علی محمدزاده X شورای نظرآقا X اطلاعیه از روستای نظرآقا X ماه رمضان 92 X رمضان در

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

سه اطلاعیه از دهیاری روستــــــا

  • 15:06
  • 269  بازدید

 

بنام خداوند پاکیها و خوبیها

ضمن عرض ادب و احترام محضر مبارک اهالی شریف نظرآقا (مرکز دهستان زیراه) بدینوسیله فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ، ماه ضیافت الله ، ماه روزه و مبارزه با هوای نفس و ماه عبادت و تقرب به خداوند متعال را تبریک و تهنیت عرض نموده و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگی را از خداوند مننان دارم. انشاالله که در پایان ماه رمضان با جلب رضایت حق تعالی مواجه شویم.

لذا به اطلاع عموم میرساند:

1- با توجه به گرمی هوا و روزه دار بودن پرسنل دهیاری در انجام و اجرای امر پسمانده (جمع آوری زباله) در شب ها بلافاصله بعد از افطار صورت میگیرد.

2-  از امروز 18/4/92 توزیع برنج تایلندی یارانه ای به ازای هر خانواده 5 کیلوگرم به قیمت کیلویی 2100 تومان در مغازه آقای علی محمدزاده عضو محترم شورای اسلامی صورت میگیرد.

 لازم به توضیح است : از مساعدت و همکاری بخشدار و معاون محترم ایشان جناب آقای منصوریان که در اختصاص اقلام یارانه ای با ما همکاری مضاعف دارند تقدیر و تشکر به عمل می آید. اجرکم عندالله

3- با توجه به کمبود شدید  آب آشامیدنی  ، لازم است در مصرف آن صرفه جویی نمائید.

باتشکر – نامی نظری – دهیار نظرآقا

×××


مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • بنام خدا- ضمن عرض ادب وآرزوی قبولی طاعات وعبادات ،ازدرج اطلاعیه واطلاع رسانی به موقع به اهالی محترم وشریف نظرآقاسپاسگذاریم.اجرکم عندالله.
  • 11 سال پیش - 19:04
    با سلام خدمت مردی بزرگ و شریف و زحمتکش . بنده به نوبه خودم به عنوان یک هم ولایتی که خادم و کوچیک همه هم ولایتی هام هم هستم اول از هر چیز حلول ماه مبارک رمضان به همه تبریک میگم و ثانیا از زحمات و تلاش بی وقفه شما برادر بزرگم جناب آقای نامی نظری که بدون هیچگونه چشم داشتی و فقط وفقط برای رفا و اسایش مردم ولات وقت میگذارین و تلاش شبانه روزی میکنید کمال تشکر و قدر دانی را دارم و از خداوند منان خواستارم به برکت این ماه عزیز به شما توفیقات روز افزون عنایت فرماید . انشاالله
  • 11 سال پیش - 17:50
    ایستادن درصف برای گرفتن 5کیلو برنج تایلندی باعث تحقیر شخصیت والای ایرانی است خواهش داریم ازاین خبرها درسایت نزنید خارجیها می خونند ابرومون میره دو سال پیش کسی کیلو 1000 تومان هم نمی خواست .
  • 11 سال پیش - 16:33
    با سلام خدمت شما برادر عزیزم از اطلاع رسانی دراین راستا و وجود بیان برنامه ریزی در ساختار دهیاریها تشکر میکنم همجین اطلاعیه ای در این دهیاری نیز زده خواهد شد موفق و......عسکری دهیار دورودگاهموید باشی
کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.