روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

  محمود بازیار: فرزند برومند شهید غلامیان برای راه اندازی نمایندگی ثبت احوال در نظرآقا، تلاش بسیار کرده اند   بسم الله الرحمن الرحیم با سلام و عرض ادب و احترام خدمت مردم نجیب و شریف مرکز

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

محمود بازیار: فرزند برومند شهید غلامیان برای راه اندازی ثبت احوال در نظرآقا، تلاش بسیار کرده اند

  • 14:56
  • 373  بازدید

 

محمود بازیار: فرزند برومند شهید غلامیان برای راه اندازی نمایندگی ثبت احوال در نظرآقا، تلاش بسیار کرده اند

 

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت مردم نجیب و شریف مرکز دهستان زیراه (نظرآقا )

خدای سبحان را بسی شاکریم که در روزهای واپسین فروردین ماه شاهد افتتاح نمایندگی ثبت احوال مرکز دهستان زیراه در دفتر پست بانک نظرآقا بوده ایم.

اینک در راستای تحقق اهداف سند چشم انداز و تکریم واقعی مردم بزرگ و قدر شناس دهستان بزرگ زیراه به مرکزیت نظرآقا ،ارائه خدمات صدور شناسنامه مکانیزه و الکترونیکی،بروز رسانی ثبت وقایع حیاتی در دفتر پست بانک نظرآقا برای همه ما موجب بسی افتخار است.

بی گمان افتتاح این پروزه مرهون تلاش و تدبیر و تلاشهای ارزشمند دست اندرکاران خدوم و زحمت کش روستا و منطقه است که با همت والا، نگاه بلند خویش را معطوف به افقی روشن برای نظرآقایی مقتدر و آباد در سایه رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و دولت سخت کوش و توانای تدبیر و امید داشته اند .

اینجانب ضمن تبریک روز 29 فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به همه ایرانیان بخصوص به دلاورمردان حماسه آفرین نیروهای زمینی ،هوایی ،دریایی ارتش و توفیق روز افزون جان برکفان این عرصه را در سایه عنایات حضرت بقیه الله اعظم (عج) و توجهات رهبر معظم انقلاب از خداوند منان خواستارم و از همه بزرگوارنی که در خصوص نمایندگی ثبت احوال نظراقا همت و تلاش نمودند از جمله آقای صالح نیا مدیر کل ثبت احوال استان بوشهر ،آقای قاسم غلامیان فرزند بزرگوار و برومند شهید غلامیان که به مدت دوسال تلاش مستمر داشته اند و در حقیقت استارت این پروژه را زدند.

جناب آقای مصطفی احمدی ریاست محترم پست بانک روستا که واقعا و انصافا در جهت عمران و آبادانی روستا تلاش مضاعف داشته و دارند ،بخشدار محترم سعدآباد جناب آقای رزمجو ، امام جمعه محترم و محبوب منطقه سعدآباد حجه الالسلام کشاورز بارگاهی ، جناب آقای منصوریان معاون بخشداری ،جناب آقای عباس ماجدی دهیار محترم روستای سربست که در جلسه این موضوع را پیشنهاد دادند ،ریاست و اعضاء محترم شورای اسلامی روستا ، جناب آقای مهندس موسوی نژاد دهیار پر تلاش روستا و آحاد مردم شریف و نجیب روستا کمال تشکر و امتنان به عمل می آید ،امیدواریم با همکاری و همراهی شما مردم قدر شناس شاهد توفیقات روز افزون برای نظرآقا، دیار مهربانی و علم و ادب باشیم . ............ من الله توفیق

محمود بازیار حقیقی

خدمتگذار کوچک شما در

شورای اسلامی نظرآقا



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.