روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

اینجانب روز دهیاری را به جناب آقای مهندس سیدمحمود موسوی نژاد دهیار زحمتکش مرکز دهستان زیراه تبریک و تهنیت عرض نموده و در این روز فرخنده ضمن تبریک به دهیاران سا

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

پیام شاپور رزمجو نماینده مردم نظرآقا در شورای بخش سعدآباد به مناسبت 14 تیرماه روز شهرداری و دهیاری

  • 11:58
  • 298  بازدید

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام؛ شاپور رزمجو نماینده مردم نظرآقا در شورای اسلامی بخش سعدآباد با صدور پیامی، 14 تیر ماه روز شهرداری و دهیاری را تبريك و تهنیت گفت.
متن پیام :


نامگذاری 14 تیر به عنوان روز "شهرداری و دهياری" اقدامی ارزنده و فرصتی است مغتنم تا ضمن قدردانی و تجليل از فعاليت های خالصانه و شبانه روزی خادمان مردم در عرصه های مختلف شهری و روستایی ، به ارزيابی عملکرد و فعاليت های اين نهاد اجتماعی به منظور ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم پرداخته شود.
هدف از نامگذاری این روز ، آشنایی آحاد جامعه با عملکرد و خدمات دهیاری‌ها و شهرداری ها، هم‌افزایی و افزایش همدلی و تعامل مردم و خانواده بزرگ مدیریت روستایی و شهری اطلاع‌رسانی در راستای آشنایی با رویکردها، سیاست‌ها و برنامه‌های کشور است.
خادمین مردم در روستاها و شهرها با عزمی جهادی در حال فعالیت هستند تا از طریق برنامه‌ریزی و اجرای اقدامات جدید فضا را مناسب زندگی و کار نمایند و با ارائه خدمات مطلوب و بی‌منت به مردم به ویژه اقشار ضعیف و محروم و تلاش برای برقراری عدالت و پیشرفت باعث ارتقاء سطح زندگی مردم شوند.

دهیاری نظرآقا
اینجانب روز دهیاری را به جناب آقای مهندس سیدمحمود موسوی نژاد دهیار زحمتکش مرکز دهستان زیراه تبریک و تهنیت عرض نموده و در این روز فرخنده ضمن تبریک به دهیاران سابق نظرآقا؛ از زحمات چندین ساله مهندس علی زارعی و مهندس علی نظر نامی نظری در دهیاری این روستا تقدیر و تشکر میکنم و توفیق روز افزون برای این عزیزان را از درگاه پروردگار متعال خواستارم.



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.