روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

  اهمّیّت کتابخانه:نظرآقا سلام _ کتابخانه ها بوجود آمده اند تا در زمان های مختلف به نیازهای گوناگون بشر پاسخگو باشند و نوع، خصوصیات، اهداف و خدمات آن ها با توجه به نیازهای جوامعی که در خدمت آنها

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

چرا مرکز دهستان زیراه مهد مذهب و ادب و فرهنگ دشتستان کتابخانه عمومی ندارد؟

  • 0:36
  • 251  بازدید

 

اهمّیّت کتابخانه:

نظرآقا سلام _ کتابخانه ها بوجود آمده اند تا در زمان های مختلف به نیازهای گوناگون بشر پاسخگو باشند و نوع، خصوصیات، اهداف و خدمات آن ها با توجه به نیازهای جوامعی که در خدمت آنها بوده اند، تعیین شده است. هرگاه شرایط و رشد کتابخانه ها در جامعه ای فراهم آمده آن جامعه مراتب ترقی را یکی پس از دیگری طی کرده و هر زمان که به هر دلیلی کتابخانه ها در کنج انزوا و بی مهری قرار گرفته اند، سیر قهقرایی جامعه هم آغاز گردیده است.

کتابخانه و نقش آن در توسعه:

در عصر حاضر کتابخانه سهم بسزایی در توسعه اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی جامعه داشته و نقش مهمی در حفظ و پیشرفت فرهنگ، آموزش رسمی و خود آموزی و غنی کردن اوقات فراغت ایفا کرده است تا آنجایی که وجود یک کتابخانه در یک شهر یا یک روستا جایگاه شایسته ای به مردم در جامعه داده است.

چرا مرکز دهستان زیراه مهد مذهب و ادب و فرهنگ دشتستان کتابخانه عمومی ندارد؟
و اما…

مشکلی که امروزه اکثر مردم نظرآقا (مرکز دهستان زیراه) با جمعیتی نزدیک به 5000 نفر به خصوص قشر تحصیل کرده و فرهنگی با آن روبرو هستند نداشتن کتابخانه عمومی هست که این امر سبب شده جوانان تحصیل کرده به سویی جهت پر کردن فراغت خود رهسپار شوند که در خور شان آنها نیست که روز به روز نیز بر این معضل افزوده میشود. در حالی نظرآقا مهد مذهب و فرهنگ منطقه سعدآباد و شهرستان دشتستان هست و در این راستا نیز افرادی سرشناس همچون حجج السلام برادران رزمجو ، هاشمی و شیخی و … چندین متخصص و دکتری گوناگون همچون: الله کرم عاملی ، سیداصغر موسوی ، اصغر نامجو ، اصغر علیخانی و ... تحویل جامعه داده ، نبود کتابخانه عمومی که در آنجا بتوان به مطالعه و کتابخوانی پرداخت و باعث افزایش سرانه کتاخوانی و رشد فرهنگ و آگاهی مردم دهستان زیراه بشوند  قابل ملاحظه بوده و برای رسیدن به این آرزوی دیرینه کمک و همت مسؤلان و اهالی مردم محترم و  فهیم و با فرهنگ دهستان و البته دهیاری و شورای اسلامی نظرآقا را می طلبد .



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.