روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X پیام تبریک مهندس موسوی نژاد به مناسبت نیمه شعبان X سیدمحمود موسوی نژاد X دهیار نظرآقا X پیام تبریک X مرکز دهستان زیراه X نظرآقا سلام X علی رزمجو X نیمه شعبان

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

پیام تبریک مهندس موسوی نژاد به مناسبت نیمه شعبان

  • 1:15
  • 262  بازدید

 

نظرآقا سلام _ مهندس سیدمحمود موسوی نژاد، دهیار مرکز دهستان زیراه همزمان با سالروز ولادت با برکت امام عصر حضرت مهدی موعود (عج) پیام تبریکی صادر نمود.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نیمه شعبان ولادت سراسر نور و پاکی، حضرت مهدی موعود(عج) و نقطه عطف اعیاد شعبانیه و پیام آور ظهور حضرت مهر و دوستی است که روزی با طلوع خود گرمابخش جهان و امید مستضعفان خواهدبود.

در نظام جمهوری اسلامی ، سالروز این میلاد خجسته ، به نام سربازان گمنام امام زمان(عج) نامگذاری شده است که به حق شایستة این دلاوران و ارکان مستحکم و شکست ناپذیر نظام در دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی است.

اینجانب فرا رسیدن خجسته میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت، ستاره سپهر ولایت، عدل گستر گیتی، امام المبین، حجت‌الله علی العالمین حضرت حجت بن الحسن العسکری ارواح العالمین له الفداء را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)،دولتمردان تدبیر و امید ، عموم مردم متدین و ولایتمدار نظرآقا و همه منتظران آن حضرت تبریک عرض کرده، از خداوند متعال تعجیل در فرج مبارک آن حضرت، عزت و اقتدار روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیروزی و سربلندی همه مستضعفان عالم را مسئلت دارم.

سید محمود موسوی نژاد

دهیار مرکز دهستان زیراه ( نظرآقا )



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.