روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

  نظرآقا سلام _ در فاصله 3 هفته باقیمانده تا پایان مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس پرسپولیس به قهرمانی این رقابت ها رسید.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام، پرسپولیس تهران هفته

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

پرسپولیس برای دهمین بار قهرمان فوتبال ایران شد + تصاویر

  • 22:47
  • 319  بازدید

 

نظرآقا سلام _ در فاصله 3 هفته باقیمانده تا پایان مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس پرسپولیس به قهرمانی این رقابت ها رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام، پرسپولیس تهران هفته گذشته با برتری 2 بر صفر در دیدار مقابل ماشین‌سازی در فاصله سه هفته به پایان مسابقات شانزدهمین دوره لیگ برتر قهرمانی خود را قطعی کرد. سرخپوشان تهرانی با این قهرمانی به اولین باشگاه فوتبال ایران تبدیل شدند که توانستند در تمامی ادوار لیگ به 10 عنوان قهرمانی دست یابند. قهرمانی این فصل پرسپولیس سومین قهرمانی این تیم است که طبق قانون لیگ ایران؛ پرسپولیس می تواند اولین ستاره رسمی را بر روی پیراهن خود ثبت کند تا تنها تیم ایرانی باشد که با ده قهرمانی صاحب اولین ستاره لیگ معتبر فوتبال ایران می شود.

شایان ذکر است؛ تیم پرسپولیس امروز در آخرین روز از فروردین ماه 1396 مقابل تیم فوتبال پدیده قرار گرفت و ضمن را چهارتایی کردن پدیده در حضور دهها هزار هوادار سرخپوش خود جشن قهرمانی باشکوهی را برپا کرد.

پرسپولیس برای دهمین بار قهرمان فوتبال ایران شد

پرسپولیس برای دهمین بار قهرمان فوتبال ایران شد

پرسپولیس برای دهمین بار قهرمان فوتبال ایران شد 



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.