روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

  نظرآقا سلام _ سیدمحمود موسوی نژاد دهیار نظرآقا در ارسال پیامی به پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام از وضعیت کنونی کوچه دبستان شهید رزمجو این چنین گفت: با سلام و عرض ادب خدمت شما مدیر محترم پایگا

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

موسوی نژاد: اهالی کوچه دبستان شهید رزمجو هنوز خودیاری را به دهیاری پرداخت نکرده اند

  • 1:11
  • 287  بازدید

 

نظرآقا سلام _ سیدمحمود موسوی نژاد دهیار نظرآقا در ارسال پیامی به پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام از وضعیت کنونی کوچه دبستان شهید رزمجو این چنین گفت:


با سلام و عرض ادب خدمت شما مدیر محترم پایگاه نظرآقا سلام و نماینده محترم کوچه دبستان شهید رزمجو و اهالی خوب و شریف کوچه دبستان شهید رزمجو
خدمت شما عرض کنیم از حسن نیت شما درامرعمران و آبادی روستا بسیار ممنونیم جلسه اول که در مورخ 93/9/9 در منزل آقای عابدی برگذار گردید و دردی ماه 93 نبوده .باتوجه به جلسه فوق مقرر شد که اهالی محترم کوچه نسبت به جمع آوری خودیاری به مبلغ کل 12میلیون تومان تاپایان آذرماه اقدام نمایند.و دهیاری نیز بعدازجمع آوری نسبت به اجرای زیرسازی ،مخلوط ریزی،نصب سنگ جدول ،واماده نمودن جهت آسفالت اقدام نماید.درصورت عدم کم کاری اهالی درامرخودیاری پروژه در کوچه شهید دشتی زاده یا کوچه دیگری اجرا گردد.حالا شما محبت بفرمائید از اقای عابدی عزیز بپرسید که آیا چنین وجهی پرداخت شده ؟چه افرادی پرداخت نمودن؟چه مدت زمان پرداخت نمودن؟ کل مبلغ پرداختی چقدرمی باشد؟ آیا خودنماینده کوچه پرداخت نموده جهت ترغیب وتشویق اهالی ؟ اما دهیاری درمقابل، علارغم کم کاری اهالی که منجربه برگشت سهمیه آسفالت درخواست شده آنهابه علت عدم عقب نشینی و همکاری ،ناچارا جلوگیری از برگشت سهمیه درخواستی خیابان گلزار شهدا آسفالت نمود.
مجدد باتوجه به پیگیری ازبنیادمسکن اقدام به زیرسازی ومخلوط ریزی و نصب و اجرای سنگ جدول طی نظارت بنیاد مسکن و واحدعمران فرمانداری نمود جهت جذب سهمیه آسفالت جدید.که طبق صورتجلسه انجام شده فاز اول به اتمام رسیده و جهت نشان دادن اینکه دهیاری پای کارو آماده خدمت به اهالی محترم می باشد. باتوجه به حساسیت این کوچه به لحاظ مدرسه شهید رزمجو وخودمجموعه شورا و دهیاری جلسه مرحله دوم که در مورخ 95/12/3 به میزبانی حاج آقا شیخی با حضور بیشتراهالی کوچه دبستان شهیدرزمجوبرگذارشد مقررشد که نماینده محترم لیست اهالی که خودیاری پرداخت نموده اند و بقیه افراد که پرداخت ننموده اند ظرف مدت 10روز ازتاریخ جلسه جمع آوری و تحویل دهیاری نمایدو بعدازنصب علمک گاز پی گیری عملیات آسفالت با هماهنگی بنیاد مسکن صورت گیرد.اما متاسفانه هنوز هیچ خبری نشده علارغم تماس و پی گیری از نماینده کوچه توسط دهیاری و شورا .
و کلام آخر ضمن تشکر از اهالی خوب و شریف کوچه دبستان شهید رزمجو .ما دوست داریم با عمل ثابت کنیم وخود اهالی محترم ببینند و درفضای مجازی با چندجمله جمع بندی نکنیم.وبه حول قوه الهی با توکل به خدا مجموعه دهیاری به عنوان نهاد اجرای سطح روستا با تمام توان خود دراین راستا با عمل ثابت خواهد نمود تنها خواهش ما نیز این است شک نکنیم ما اهالی هستیم که با تلاش خود می توانیم دهیاری و نهاد اجرایی را حمایت کنیم جهت عمران وآبادی روستا.


سیدمحمود موسوی نژاد

دهیار نظرآقا



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.