روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X مروری بر عملکرد بازیکنان نظرآقایی حاضر در لیگ برتر فوتبال سعدآباد X ورزش X فوتبالیست X بهرام رزمجو X علی رزمجو X محمدرضا هاشمی پور X علی زیرایی X عکس X نظرآقا

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

مروری بر عملکرد بازیکنان نظرآقایی حاضر در لیگ برتر فوتبال سعدآباد + تصاویر

  • 14:41
  • 356  بازدید

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام، لیگ برتر سعدآباد در حال حاضر چهار بازیکن نظرآقایی در تیم‌های کشاورز تل سرکوب ، استقلال تل سرکوب ، عقاب بشیرآباد دارد و از این نظر این لیگ مورد توجه فوتبال دوستان نظرآقایی قرار دارد.

بهرام رزمجو

بازیکن کشاورز تل سرکوب

بهرام رزمجو

بهرام رزمجو، با تجربه ترین بازیکن نظرآقایی حاضر در لیگ سعدآباد محسوب میگردد. و در لیگ جاری برای کشاورز تل سرکوب 4 بازی انجام داده و 2 گل سه امتیازی برای تیمش به ثمر رسانده است.

 

علی رزمجو

بازیکن کشاورز تل سرکوب

علی رزمجو

علی رزمجو، چهارمین سالی است که در تیم کشاورز حضور دارد. اما امسال بعد از انجام بازی اول در لیگ برای تیمش و تجدید مصدومیت وی، ادامه بازیهای لیگ برتر فوتبال سعدآباد را از دست داد.

 

محمد رضا هاشمی پور

بازیکن استقلال تل سرکوب

محمد رضا هاشمی پور

محمدرضا هاشمی پور فروارد نوک و مرد همه کاره خط حمله استقلال تل سرکوب در این چند سال اخیر محسوب میگردد. این تیم پس از صعود به لیگ زیرگروه استان با کسب نتایج ضعیف از این رقابتها کنار رفت، اما با شروع لیگ برتر سعدآباد انتظارات از این تیم بالا رفته بود و اکثرآ استقلال را مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر سعدآباد میدانستند. ولی مسئولان این تیم بدلیل مشکلات مالی از حضور در لیگ امسال انصراف دادند.

 

علی زیرایی

بازیکن عقاب بشیرآباد

علی زیرایی

علی زیرایی با شروع لیگ سعدآباد به تیم عقاب بشیرآباد پیوست و از چهار بازی تیمش( یک بازی حذفی و سه بازی لیگ ) سه بازی را به میدان رفته است. که نتیجه این بازیها به ثمر رساندن تنها یک گل در لیگ است.

گفتنی است، عقاب بشیرآباد و کشاورز تل سرکوب در جام حذفی به مصاف هم رفتند که بشیرآباد در ضربات پنالتی موفق به شکست تل سرکوب شد و یکی از پنالتی های بشیرآباد را علی زیرایی تبدیل به گل کرد.

به گفته وی شاید در ادامه لیگ، تیم فوتبال عقاب بشیرآباد را همراهی نکند.



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 9 سال پیش - 22:12
    ممنون از سایتتتتتتتتوووون واقعا ما که بچه چهار محالیم لذت بردیم
    .با سپاس و تشکر از دوست خوبم علی رزمجو
کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.