روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

  نظرآقا سلام _ پنجمین یادواره یازده شهید سرافراز روستای نظرآقا به میزبانی پایگاه مقاومت بسیج خواهران سمیه با شکوه هرچه تماتر در حسینیه ابوالفضل العباس (ع) برگزار شد.این مراسم روز دوازدهم اسفندم

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

عدم همکاری پایگاه مقاومت سلمان فارسی با مسئول یادواره شهیدان نظرآقا صحت داشت؟

  • 1:44
  • 430  بازدید

 

نظرآقا سلام _ پنجمین یادواره یازده شهید سرافراز روستای نظرآقا به میزبانی پایگاه مقاومت بسیج خواهران سمیه با شکوه هرچه تماتر در حسینیه ابوالفضل العباس (ع) برگزار شد.
این مراسم روز دوازدهم اسفندماه در حالی برگزار شد که صحبتهایی مبنی بر کم کاری پایگاه برادران مقاومت سلمان فارسی نظرآقا در یادمان مذکور کم و بیش بحث محافل محلی شده بود.

در این خصوص پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام جهت صحت و سقم این شایعه با حاج عیسی فتحی فرمانده پایگاه بسیج برادران مقاومت سلمان فارسی گفتگو که ایشان این موضوع را در ابتدای صحبتهایش تکذیب و در این باره اظهار داشتند: همچون سنوات گذشته با تمام توان در خدمت مسئولان یادواره شهیدان سرافراز روستای نظرآقا بوده ایم.

حاج عیسی فتحی ضمن تکذیب شایعه کم کاری پایگاه برادران مقاومت سلمان فارسی نظرآقا با یادواره شهدای نظرآقا اظهار داشتند، از آنجا که مسئولیت همایش شهرستانی تجلیل از مادران شهیدان شهرستان دشتستان به پایگاه مقاومت سلمان فارسی نظرآقا محول شده است و همزمان نیز پنجمین یادواره شهیدان نظرآقا به میزبانی پایگاه مقاومت بسیج خواهران سمیه در مرحله اجرا بود با برنامه ریزی قبلی و جلسات داخلی با جانشین بسیج سلمان فارسی مقرر شد تعدادی از اعضای پایگاه با یادواره شهدای روستا همکاری داشته باشند و تعدادی نیز همایش شهرستانی تجلیل از مادران شهیدان در روستای سربست را پیگیری نمایند تا در این فاصله زمانی هر دو مراسم در خور شآن شهدا برگزار گردد.

حاج عیسی فتحی در پایان گفت: از آنجا که تعداد اعضای اعزامی بسیجی پایگاه سلمان فارسی به محل یادواره شهداء نظرآقا اندک بود و بخاطر این موضوع بشدت موذب بودم؛ خودم به شخصه در چندین مورد از فعالیتهای یادواره حضور پیدا کردم.

و اما در خواست نظرآقا سلام از پایگاه مقاومت بسیج سلمان فارسی نظرآقا ...

از آنجا که پایگاه مقاومت سلمان فارسی لقب برترین پایگاه استان و کشور را یدک می کشد بیشتر از اینها انتظار می رود که حتی در کوچکترین مراسمات عمومی نظرآقا مشارکت نماید، همکاری و برگزاری یادواره شهداء که جای خود دارد و اصلی ترین رسالت هر پایگاه بسیج میباشد.



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.