روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

  نظرآقا سلام _ مشاور استاندار بوشهر در امور سیاسی گفت: مهمترین هدف طراحان پروژه تخریب انصراف دکتر روحانی از نامزد شدن انتخابات دوره دوازدهم ریاست جمهوری و یک دوره ای کردن رئیس جمهوری ایشان است.

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

حجت الاسلام رزمجو: هدف طراحان پروژه تخریب منصرف کردن روحانی از نامزد شدن درانتخابات است + عکس

  • 12:20
  • 438  بازدید

 

نظرآقا سلام _ مشاور استاندار بوشهر در امور سیاسی گفت: مهمترین هدف طراحان پروژه تخریب انصراف دکتر روحانی از نامزد شدن انتخابات دوره دوازدهم ریاست جمهوری و یک دوره ای کردن رئیس جمهوری ایشان است.

حجت الاسلام احمد رزمجو در گفت وگو با ایرنا افزود: اما آنان با وجود توسل به حربه تهدید به رد صلاحیت آقای روحانی هم به هدف خود دست نخواهند یافت.
وی اضافه کرد: طراحان راهبرد تخریب به دنبال آشفته کردن اوضاع، موج سواری و سیاه نمایی به قصد وارد آوردن فشار لازم برای انصراف آقای روحانی از شرکت در دور جدید انتخابات هستند.
رزمجو اظهار کرد: در پیش گرفتن راهبرد تخریب از دور دوم ریاست جمهوری مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی آغاز شد و تا امروز هم با وجود بی نتیجه بودن بشدت و تنوع حیرت انگیزی در جامعه مطرح و ادامه دارد.
وی بیان کرد: اینکه گروهی خود را معیار و محور دین، ارزشها و دفاع از نظام دانسته و در بسیاری از موارد بدیهی ترین اصول اخلاقی را نادیده بگیرند و برای از صحنه خارج کردن رقیب به هر شیوه در دسترس و بیشتر هم غیرواقع و تهمت گونه متوسل شوند، بازتاب منفی خواهد داشت و بازخورد اولیه آن دامن خود آنها را می گیرد.
رزمجو اظهار کرد: افکار عمومی با جمعیت قابل توجهی در بسیاری از موارد قضاوتی برخلاف نیت و اقدام طراحان پروژه تخریب و حذف از خود نشان داده که نزدیکترین آن 2انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی در کشور است.
وی یادآور شد: طراحان پروژه تخریب به جای آسیب شناسی این رویکرد و اصلاح رفتار خود در دولت تدبیر و امید بر حجم و تنوع این گونه تخریب ها افزوده اند.
مشاور استاندار بوشهر در امور سیاسی در باره مشکلات ناشی از تخریب دولت گفت: اگر تخریب ها در حد رسانه، فضای مجازی، کلیپ، شعر، طنز، کاریکاتور، تحلیل های یک طرفه و بیست و چهار ساعته صدا و سیما، سخنرانی های سریالی و بسیار گسترده در سراسر کشور برای مخاطبان خاص خلاصه می شد، هرچند نگران کننده و سبب آسیب وارد کردن به آرامش روانی، امید جامعه و سلب اعتماد از کارایی نظام می شود اما به هر حال قابل تحمل و گذشت است.

حجت الاسلام حاج شیخ احمد رزمجو

رزمجو افزود: هرگاه دامنه این اقدامات به عرصه های اقتصادی، روابط بین الملل و تاثیرگذار برکسب و کار و اشتغال شود و سرمایه گذاری، رونق اقتصاد، گردشگری و فعال شدن ظرفیت های بسیار گسترده تولید را هدف گیرد، باید آن را نوعی خیانت ملی به شمار آورد.
وی با بیان اینکه در این مرحله معیار پایبندی به شعارها و ارزشها قابل اندازه گیری و شاخص گذاری است، ادامه داد: آیا منافع حزبی، جناحی، برگشت به قدرت به هر قیمت، آن اندازه برای بعضی اهمیت راهبردی دارد که منافع ملی و استقلال اقتصادی کشور هم تحت تاثیر آن قرار گیرد و شرایط به گونه ای پیش برود که یکی از ثروتمند ترین کشورهای جهان به لحاظ منابع نفت و گاز بیش از 60 درصد جمعیت آن به نحوی در محدوده خط فقر تعریف شوند؟
رزمجو گفت: ای کاش این افراد اتاق فکری که برای تخریب دولت و سلب اعتماد عمومی طراحی کرده اند را به بازبینی سیاست های نادرست خود اختصاص دهند و راز رویگردانی مردم از خود در انتخاباتها را در عملکرد خود جست و جو کنند و به جای تخریب رقیب به اصلاح رفتار خود همت بگمارند.
وی خطاب به طراحان پروژه تخریب تاکید کرد: آنان به جای ادامه روشهای تست شده و منفی بیش از 2 دهه گذشته با اصلاح رفتار خود کم هزینه تر و اثر بخش تر می توانند محبت و توجه مردم را به خود جلب کنند.
رزمجو، توقف روند تخریب زیرساخت های کشور در ابعاد زیست محیطی، آب و سرمایه را مهمترین اقدام دولت تدبیر و امید عنوان کرد و گفت: با وجود ضعف های غیرقابل انکار دولت در بحث اشتغال و خروج از رکود در بسیاری از موارد به شهادت مراکز آمار داخلی و بین المللی، روند روبه رشد و مثبتی در شاخص های توسعه و اقتصاد شاهد هستیم.

عکس: حسین استوار

منبع: اتحاد خبر



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 7 سال پیش - 22:24
    با سلام خدمت حاج اقا رزمجو بزرگوار.
    مردم فهیم ایران با توجه به خدماتی که از طرف دولت وقت دریافت کرده اند و تغییر و تحولات مثبت و منفی که در این چهار سال ایجاد شده صلاحیت و عدم صلاحیت را مشخص میکنند نه چیز دیگر.
  • 7 سال پیش - 23:11
    سلام حاج آقای رزمجو، روحانی محترم ولایت
    از شما خواهش دارم دو تا از برنامه های شاخص دولت روحانی که به درد مردم خورده است را بیان کنید.
    در این سال آخر دولت، فرصت شعار درمانی نیست.
  • 8 سال پیش - 14:45
    سلام.
    حاج آقا رزمجو عزیز ، روحانی نیاز به تخریب ندارد
    و مردم خیلی با فهم تر از این حرف ها هستن خودشان
    می فهمند که دولت هیچ چیز به جزء رابطه با آمریکا و مذاکرات در
    چنته نداشت که این هم شاهد هستیم با خسارت جبران ناپذیری نابود شد.

    در واقع دولت خودش ، خودش را تخریب می کند.
    رهبری هم در این باره فرمودند برجام خسارت محض بود.
کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.