روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X سه برادری که برای دومین سال پیاپی فاتح مسابقات فوتبال گل فنی نظرآقا شدند X نظرآقا سلام X ورزش X جام ولایت X پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام X علی رزمجو X محمدر

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

سه برادری که برای دومین سال پیاپی فاتح مسابقات فوتبال گل فنی نظرآقا شدند + تصاویر

  • 11:11
  • 483  بازدید

 

نظرآقا سلام _ دومین دوره از مسابقات گل کوچک (گل فنی) نظرآقا که به مناسبت هفته ولایت در سالن ورزشی سیداشهداء مرکز دهستان زیراه برگزار شده بود، با معرفی تیم برتر به کار خود پایان داد.

محمدرضا هاشمی پور مسئول ورزشی شورای اسلامی نظرآقا در تشریح این خبر گفت: مسابقات گل فنی جام ولایت با حضور 9 تیم از روستاهای منطقه سعدآباد در محل سالن ورزشی سیدالشهداء نظرآقا در دو گروه 5 و 4 تیمه برگزار شد که دو تیم نظرآقایی سرخپوشان و اباصالح به دیدار پایانی راه یافتند و تیم سرخپوشان در ضربات پنالتی موفق به کسب عنوان قهرمانی این دوره از رقابتها شد.

مسئول ورزشی شورای اسلامی نظرآقا ادامه داد: این مسابقات که با نام جام ولایت مزین شده بود، قبل از تلاش تیمها برای کسب قهرمانی لحظات شاد و مهیج همراه با صحنه های جالبی را برای تماتشاگران به ارمغان آوردند که جای بسی خوشحالیست.

یکی از نکات جالبه توجه این مسابقات حضور سه برادر رزمجو با نامهای امین الله ، عبدالله و شکرالله در یک تیم بود که با شایستگی عنوان قهرمانی را بدست آوردند.

هاشمی پور عنوان کرد: از دیگر نکات جالب مسابقات گل فنی جام ولایت، نام گذاری تیمها با عنوانهایی چون: اتحاد ، شاهد ، اباصالح ، زنده یاد عبدالله رزمجو و زنده یاد سیدحسین حسینی بود که قابل تحسین است.

مسئول ورزشی شورای اسلامی در پایان گفت: خدا را شاکریم تیمهای محلات ما در منطقه به این بلوغ فکری رسیده اند که انتخاب نام شایسته برای تیم ورزشی از همه چیز مهم تر است.

مسابقات فوتبال گل فنی نظرآقا

تیم فوتبال گل فنی اباصالح نظرآقا

مسابقات فوتبال گل فنی نظرآقا

مسابقات فوتبال گل فنی نظرآقا

مسابقات فوتبال گل فنی نظرآقا



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 8 سال پیش - 15:30
    سلام
    تشکر بابت زحمات بسیار عالی محمد رضا هاشمپور که واقعا بیشتر از شورا برای ورزش ولات در این چند ماه زحمت کشیده و خواهد کشید
    امیدوارم که ایشون برای انتخابات نام نویسی کنند.
    تشکر از آقای روح الله علیخانی که واقعا نشان داد میشود جامی برگزار کرد که بدون هیچ حاشیه و جدال و ناراحتی باشد.
    این جام با خوبی و خوشی تمام به پایان رسید.
    تبریک عرض می کنم خدمت تیم منسجم سرخپوشان و از هم تیمی هایم و مربیان تیم و مسئولین هیئت که با جان و دل حمایت کردند و با اینکه تیم ما تیم کامل اباصالح نبود و تیم تقریبا سوم هیئت بود تواسنتیم به فینال راه پیدا کنیم.
    با تشکر از همکار خوبم آقای رزمجو که تمامی اخبار را با صحت و تمام و کمال انشتار می دهند و بدون هیچ چشم داشتی و بدون هیچ گونه یک طرفگی این اخبار را برای بازدید کنندگان منتشر می کنند.
    شکلکشکلکشکلک
  • در این مسابقات حق حقدار رسید. با احترام به تیمهای دیگه، سرخپوشان از همه تیمها بهتر بازی میکرد مخصوصاً فینال که فوق العاده بودند و چهار توپ به تیر دروازه اباصالح زدند وحقش قهرمانی بود . در ضمن بازی آخر جدال دونفر هم بود چند مدت پیش که عبدالله رزمجو به عنوان بهترین باریکن جام رمضان معرفی شد مدعی بودند باید علی زیرایی میشد که تقریبا مشخص شد حق رزمجو بوده مخصوصاً پنالتی آخر که بین دوتا زده شد و سرنوشت قهرمانی مشخص شد
کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.