روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

  نظرآقا سلام _ سومین انتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی نظرآقا که شهریور ماه امسال برگزار می گردد، عکس سال های گذشته با هیاهوی بیشتری همراه است و به نظر میرسد با کنش و واکنشهای زیادی رو

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

چه کسی رئیس شورای اسلامی نظرآقا می شود؟

  • 16:54
  • 427  بازدید

 

نظرآقا سلام _ سومین انتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی نظرآقا چه کسی رئیس شورای اسلامی نظرآقا می شودکه شهریور ماه امسال برگزار می گردد، عکس سال های گذشته با هیاهوی بیشتری همراه است و به نظر میرسد با کنش و واکنشهای زیادی روبرو خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام، با توجه به اینکه انتخابات هیات رئیسه شورای روستاهای منطقه سعدآباد تا چند روز دیگر برای آخرین مرتبه در این دوره از شورا، آغاز می‌شود، یکی از اعضای شورای نظرآقا گفته است که در حال حاضر داراب هاشمی پور و محمود بازیار حقیقی، گزینه های اصلی برای ریاست شورای اسلامی مرکز دهستان زیراه هستند.

داراب هاشمی پور که اولین حضورش در شورای اسلامی نظرآقا را تجربه میکند برای نخستین بار در سال 1394 بر صندلی ریاست شورای محل تکیه زده است، و با توجه به فرصت یکساله وی در سمت ریاست، این مردم هستند که عملکردش را مورد سنجش قرار خواهند داد. و در سویی دیگر محمود بازیار حقیقی با کوله باری از تجربه، یکی از گزینه های اصلی ریاست شورای اسلامی نظرآقا و رقیب جدی داراب هاشمی پور ریاست کنونی شورای اسلامی نظرآقا خواهد بود.

گفتنی است محمود بازیار حقیقی، ریاست سالهای اول و دوم این دوره از شورای محل را بر عهده داشت که در مورد عملکرد ایشان نیز مردم تصمیم گیرنده هستند.

اما طبق خبرهای واصله با عدم استقبال آقایان: ستوده نیا ، بحرانی و محمدزاده برای حضور در انتخابات هیئت رئیسه شورای محل و از سوی دیگر صحبت هایی از منابع موثق مبنی بر حضور داراب هاشمی پور و محمود بازیار حقیقی در این انتخابات، احتمال اینکه رئیس شورای اسلامی نظرآقا از این دو گزینه انتخاب شود بیش از سایر موارد خواهد بود.



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 8 سال پیش - 11:35
    باسلام واحترام....
    نخست مراتب تقدیروتشکرخودراازهمه اعضای محترم شورای اسلامی که بدون هیچ چشم داشتی اوقات گرانبهای خودراصرف محل میکنندازاین طریق اعلام میدارم...
    دربعدهمه دوستان خوبم {اعضای محترم شورا}رابه وحدت وهمدلی توصیه میکنم .وامااینکه چه کسی ریس شوراشودبایدعرض کنم همه اعضاءکفایت ریاست شورارادارند. وهرکدام انتخاب شوندبرهمه مافرض است باتمام کمال باایشان همکاری کنیم ..
    همچنین ازافرادی که به دنبال حاشیه سازی هستندمیخواهم ازچنین کاری بپررهیزند.قدراین دوستان رابدانیدونمک نشناسی نکنید.پنج نفرازافرادخوب بعنوان خدمتگذارشماانتخاب شده اندازوقت شخصی خودشان درجهت پیگیری کارماهامایه میزارند.آیاسزاواراست قدرنشناسی کنیم؟
    کاری نکنیم که درآینده مثل بعضی ازروستاهاکسی حاضرنشودکاندیدشودوبدون شورا باشیم ویا افرادخوش نام مثل این دوستان صحنه راتهی کنندکه میدان برای افرادی نالایق محییاشوداونوقت برای محل مایه سرافکندگی باشد.زیرادرادوارگذشته درروستاهایی چنین مواردی اتفاق افتاده که وقتی ازآنهاسوال میشداعضای شورای محلتان کیست میگفتندچه بگیم والله .
    مجدداجاداردمراتب قدردانی خودم راازاعضای محترم شورای اسلامی اعلام نمایم
  • 8 سال پیش - 22:50
    باسلام
    نباید شک کنیم که در میان این دو آقای بازیار لیاقت و شخصیت بسیار بسیار بهتری نسبت به هاشم پور دارد ، اعضاء دیگر شورا باید به فکر شخصیت دادن به روستا در مجامع بخش و شهرستان و استان باشند و کاری نکنند که تا همیشه بعنوان فرد نا لایق در اذهان مردم ماندگار شوند در ضمن کارکرد هاشم پور اشکار و عیان است که چگونه برادر ایشان دست درازی به راه عمومی مردم نموده است
  • 8 سال پیش - 22:31
    خیلی فشار خوتون اوردینه با ای تحلیلتون.همه می فهمن که 3 نفر دیه نمیان سی ریاست شورا و اصلا شاید تو جلسه هم شرکت نکنن.بازیار و هاشمی پور خوشون دوتا رای گیری می کنن
کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.