روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X اعتراض شدید عضو شورای اسلامی بشیرآباد به نحوه برگزاری مسابقات فوتسال پیشکسوتان در نظرآقا X افشین دبستانی X علامرضا شکیبا X علی رزمجو X نظرآقا سلام X ورزش X جا

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

اعتراض شدید عضو شورای اسلامی بشیرآباد به نحوه برگزاری مسابقات فوتسال پیشکسوتان در نظرآقا

  • 15:26
  • 460  بازدید

 

مسابقات جام فوتسال پیشکسوتان با قهرمانی مقتدرانه تیم نظرآقا به پایان رسید. اما بعد از پایان این رقابتها شاهد اعتراض شدید مسئولان تیم بشیرآباد به نحوه برگزاری مسابقات بودیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام، بعد از پایان مسابقات فوتسال پیشکسوتان که به مناسبت سوم خرداد با حضور تیمهای پیشکسوتان نظرآقا ، وحدتیه ، تل سرکوب و بشیرآباد در نظرآقا برگزار و با قهرمانی تیم مرکز دهستان زیرا به پایان رسید شاهد اعتراض شدید افشین دبستانی سرپرست و عضوی شورای محترم اسلامی روستای بشیرآباد به مسئول برگزاری این مسابقات بودیم.

افشین دبستانی سرپرست تیم و از پیشکسوتان فوتبال روستای بشیرآباد در گفتگو با نظرآقا سلام گفت: بنده بعنوان سرپرست تیم و عضو شورای اسلامی بشیرآباد به نحوه برگزاری مسابقات معترض هستم و تا آخرین لحظه از حق تیم روستایم دفاع خواهم کرد.

تیم پیشکسوتان روستای بشیرآباد

دبستانی اضافه کرد: در ابتدای رقابتها مسئول برگزاری بازیها آقای غلامرضا شکیبا با بنده تماس و از ما دعوت بعمل آوردن و گفتند: تا این لحظه تیمهای زیادی از سرتاسر منطقه (هر روستا یک نماینده) در این جام شرکت نموده اند و ما نیز که تیم منسجم و کاملی در اختیار نداشتیم به احترام پیشکسوتان منطقه با پرداخت مبلغ 250000 تومان در این رقابتها شرکت نمودیم اما بعد از شروع بازیها باخبر شدیم که چهار تیم بیشتر در این جام شرکت نکرده و تیم وحدتیه نیز بعد از انجام اولین بازی خود بدلیل عدم توانایی در پرداخت هزینه ورودی به مسابقات از این بازیها انصراف داد.

عضو شورای محترم اسلامی بشیرآباد ادامه داد: اعتراض ما به اینجا ختم نمیشود، بلکه اعتراض اصلی ما چگونه نایب قهرمان شدن تیم روستای تل سرکوب بود که در میان ناباوری تیم تل سرکوب را تیم دوم مسابقات معرفی کردند.

سرپرست تیم پیشکسوتان بشیرآباد تآکید کرد: هم تیم بشرآباد و هم تیم تل سرکوب هر دو با یک شکست و یک مساوی و تفاضل گل برابر و با کسب یک امتیاز در جایگاهی برابر قرار داشتند. اما ساعتی بعد از پایان بازی ها خبر دار شدیم که تیم تل سرکوب در شب اهداء جوایز بعنوان تیم دوم مسابقات معرفی شده است. این در حالی بود که باید یک مسابقه بین دو تیم بشیرآباد و تل سرکوب که از همه لحاظ امتیازی و جایگاهی در جدول برابر بودند برگزار میشد. اما مشخص نیست مسئول برگزاری مسابقات بر اساس چه اصلی این تصمیم نا عادلانه را گرفته است.

تیمپیشکسوتان روستای نظرآقا و تلسرکوب

حال سوال ما اینجاست " چرا تیم تل سرکوب که در همه چیز با بشیرآباد برابر بود باید به تیم ما ترجیع داده شود؟ "

افشین دبستانی یادآور شد: همین آقای غلامرضا شکیبا مسئول مسابقات قبل از شروع برگزاری بازی ها چندین بار با بنده مبنی بر شرکت در بازیها تماس گرفتند و ما را متقاعد نمودند تا در این جام شرکت کنیم. ولی حالا تا این لحظه حاضر به تماس با بنده یا هریک از اعضای تیم ما نشده که درمورد چگونگی این تصمیم توضیح دهد.

ایشان گفتند: ما مبلغ 250000 تومان جهت شرکت در مسابقات به آقای شکیبا دادیم تا شاهد برنامه ریزی و انجام بازیهای با کیفیت باشیم نه اینکه فقط دو بازی انجام شود و این مبلغ که حتی در لیگ های معتبر منطقه هم پرداخت نمیشود از ما گرفته شود.

تیم پیشکسوتان روستای بشیرآباد

افشین دبستانی در پایان گفت: برای دفاع از حق تیم روستایم و مشخص شدن این تصمیم ناعادلانه از سوی آقای شکیبا مسئول برگزاری مسابقات و قرار دادن تبعیض بین روستاها این موضوع را به هیئت فوتبال منطقه و شهرستان گزارش خواهم داد و همین جا از شورای اسلامی و دهیار محترم نظرآقا تقاضامندم تا به این مهم رسیدگی نمایند.



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 9 سال پیش - 4:15
    با عرض سلام و ادب و احترام خدمت کلیه عزیزانی که از سایت خوب و باارزش نظرآقا سلام بازدید میکنند . باید بنده حقیر وکوچک همه شما عزیزان چند نکته را عارض بشوم که باعث رفع سوتفاهم ها بشود . آقای دبستانی که همچین صحبت میکنند و اعتراض دارند باید خدمتتون عرض کنم که قبل از شروع مسابقات یعنی شب قرعه کشی باید مدارک بازیکنان رو تحویل میدادن که تا امروز که مورخه ۱۵ تیر میباشد از این کا سرباز زده و همچین کاری نکردن و قبل از هر بازی گفتن بازی بعد . دوم اینکه به ایشان اعلام گردید در شب بازی آخر خودشون یا نماینده بفرستند و حاضر باشند که باز هم بی اهمیتی وبی توجهی نسبت به حرف بنده کردن و تشریف نیاوردن و علتش هم ناامید بودن از کسب مقام بودن بود . در شب آخر همه چیز مساوی بود که قرعه انداختیم نام تلسرکوب بیرون آمد و آنها به مقام دوم دست پیدا کردن . در مورد تلفن هم باید عرض کنم بلافاصله بعد از اتمام مراسم اهدا جوایز در مغازه آقای عاملی در حضور آقایان داریوش کرمپور و کرمی با ایشان صحبت کردم و توضیح دادم که متقاعد نشد و حرفهایی میزد که درشان کسی که سالها در ورزش جامعه داوری است نبود واصل بعید بود که من وی را به آقای نامجو ارجاع دادم جهت تکمیل توضیحات که با توهین حرفها نادرست به آقای نامجو گوشی رو قطع کردن . بعد خود آقای دبستانی با جناب نامجو تماس گرفته که بلافاصله آقای نامجو بامن تماس گرفتن واز گفته آقای دبستانی مبنی بر اینکه یک بازی دیگر بین تیم بشیرآباد و نظرآقا برگزار کنم در صورتی که نه امتیاز و نه هیچ چیز دیگر با هم برابر نیست تعجب کرده بود و گفته بنده رو تایید نمودن که مسابقات دوره ای بازی فینال ندارد و در کل دنیا چنین است . حال باید از آقای دبستانی پرسید که اولا چرا مدارک تحویل ندادن در صورتی که همه روی سن بازیکنان وی اعتراض داشتن و ثانیا چرا با کتمان حقیقت و فرافکنی قصد دارد وجهی نظرآقا را خراب کند و به همه دروغ بگوید و مظلوم نمایی کند ? با تشکر
  • 9 سال پیش - 18:28
    بنظرم که هیچی برای اعتراض وجود نداره.
    جام کاملا صحیح برگزار شد.
    باید به خودشون گفت که تیم نظرآقا در جام خاکیشون شرکت کرد و همین طور تیم سربست که هر ساله در جام های مختلف قهرمان می شد با داوری های خیلی مضحک هر دو تیم را در مرحله ی گروهی حذف کردند .
کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.