روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X 4 تیم مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال جام رمضان نظرآقا مشخص شدند X نیمه نهایی X جام رمضان X مسابقات X فوتسال X نظزآقا سلام X ورزش X زنده یاد عبدالله رزمجو X ا

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

۴ تیم مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال جام رمضان نظرآقا مشخص شدند

  • 14:00
  • 463  بازدید

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام، رقابت‌های فوتسال جام رمضان نظرآقا شامگاه یکشنبه 20 تیرماه در سالن ورزشی سیدالشهداء نظرآقا ادامه یافت و تکلیف ۴ تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی این مسابقات مشخص شد.

در مسابقات برگزار شده و در دیدار اول تیم فوتسال زنده یاد عبدالله رزمجو موفق شد با نتیجه 3 بر صفر برابر تیم فوتسال استیل آذین نظرآقا به پیروزی برسد و با کسب این پیروزی با ۶ امتیاز و تفاضل گل بهتر بعنوان تیم اول گروه خود به نیمه نهایی صعود کند. تیم دوم این گروه نیز تیم شکست خورده این دیدار یعنی استیل آذین نظرآقا بود که با 6 امتیاز ولی با تفاضل گل کمتر بعنوان تیم دوم به نیمه نهایی صعود کرد. 

در گروه دیگر که نماینده روستای جتوط  از پیش، صعود خود را به نیمه نهایی قطعی کرده بود در آخرین مسابقه خود به دلیل عدم حضور نماینده هلپه ای بازی برگزار نشد و در ‌‌نهایت تیم فوتسال روستای جتوط با 7 امتیاز و به عنوان یکی از تیمهای صعود کننده به دور نیمه نهایی مسابقات راه یافت.

در دیگر بازی این گروه دو تیم اباصالح نظرآقا و نماینده برازجان برای صعود به مصاف هم رفتند که در نهایت، این دیدار با نتیجه 3 بر 2 بسود نماینده برازجان به پایان رسید تا آرزوی تیم فوتسال اباصالح نظرآقا برای صعود از گروه خود 4 ساله شود.

بدین ترتیب در مرحله نیمه نهایی، تیم فوتسال زنده یاد عبدالله رزمجو برابر تیم فوتسال روستای جتوط قرار می‌گیرد و در دیگر بازی این مرحله تیم استیل آذین نظرآقا و نماینده برازجان مقابل هم قرار می‌گیرند تا فینالیستهای مسابقات جام رمضان مرکز دهستان زیراه مشخص گردد.



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 8 سال پیش - 19:25
    در جواب رضا :
    دوست عزیز اولین قهرمانی فوتسال در سالن نظظرآقا را که جام فجر بود اباصالح کسب کرد.
    بنده قهرمانی های فراوان اباصالح در فوتسال ولات را در زمانی که سالن وجود نداشت عرض می کنم.
    منظور بنده از شکست تیم های سربست و تلسرکوب و تیم سیدالشهدا و بشیراباد در جام رمضان 91 با تیم دوم اباصالح بود که با همان تیم کازرون ( دله کانه ) در پنالتی باختیمو نایب قهرمان شدیم.
    دوست عزیز می تونی به خانه ی هیئت اباصالح سر بزنی و تعداد جام ها همراه با سال هایی که این تیم قهرمان شده را از نزدیک ببینی.
    طوری که شما عرض می کنید چند سالی هست به بازی ها سر میزنی و تاریخچه ی از فوتسال ولات ندارین پس اگر می خواهی از تاریخ و قهرمانی های فوتسال ولات چه در سالن چه در خاکی چه در چمن مصنوعی و رشته های دیگر به هیئت مراجعه کنید یا گر قابل می دونید به بنده مراجعه کنید تا تصاویر ارشیوی در اختیارتون قرار بدم.
    کسانی که به فوتسال ولات ارائه کردم کسانی بودند که با کمترین سن توانستد تمامی قدرتهای منطقه را شکست بدهند .
  • 8 سال پیش - 3:49
    باسلام درپاسخ به متن اقای علیخانی بنده فوتبالیست نیستم امااکثرنتیجه های فوتسال ولات رادنبال میکنم شماچه سالیهای فوتبال و دروازبانی کردین ودروازبان چه تیمی بودین وچه سالی قهرمان شدین که مهمترینش جلوسیدالشهدابوده که شماهم بازی کردین وکی جلوی تلسرکوب قهرمان شدیدودرچه مسابقاتی تیم سربست راشکست دادین تاجایی که حافظه ام کارمیکنه چند سال که سالن نظراقاتاسیس شده اگه شماثابت کردیدکه تیمی ازنظراقا قهرمان شده بنده دیگه فوتبال رادنبال نمیکنم تایاددارم ازنظراقا فقط سه دوره سیدالشهدا وسربست تافینال اومدن ویک سال هم تیمی بودبنام دله کانه واباصالح اومدن فینال اما نبایدنادیده گرفت که دراون سال هم هیچ تیم مهمی شرکت نکرده بود-----ودرپاسخ به جناب اقای زیراهی میشه بازیکنانی که اقای علیخانی بازیکن کرده رانام ببری تیم اباصالح هم من تایاددارم دست داریوش کرمپور بوده ------ودرپاسخ به اقای حاجی پورتیم اقای علیخانی درچه جام معتبری نایب قهرمان شده اگه نایب قهرمانی درتیمهای پایه هست که بنده زیاددنبال نمیکنم درفوتبال پایه هم تامن دیدم توجامهای داخل ولات تیم عبداله رزمجوهمیشه مقام اورده وتیم محمد محمدی حضورداره اگه امکان داره شماهم نام ببرید بازیکنانی که اقای علیخانی تحویل فوتبال ولات داده انشاکه دوستان ناراحت نشده باشندوازمدیرمحترم سایت خواهش میکنم نظراتی که سازنده هست ثبت نماییدهرچندکه میدونم شماهم دوست دارید نظرات وانتقادات همه رانمایش دهید وبارها هم بررسی کردم که نظرات مخالف خودراهم ثبت وبه نمایش گذاشتید ممنونم
  • 8 سال پیش - 1:21
    سلام به دوستان
    در جواب به انتقادات :> بنده با کمترین سن سابقه ی بازی در جام های ولات در تیم اباصالح را دارم.
    با کمترین سن چندین فینال برای اباصالح بازی کرده ام و حضور داشتمه و مهمترینش قهرمانی مقابل سیدالشهدا بوده و بنده بعد از چنرین سال بازی و دروازه بانی حداقل جای کمی در فوتبال ولات دارم.
    بنده کسی بودم ک با جوانان بی نام که شما به علی زیرایی اشاره کردید توانستم تمامی قدرت های منطقه را شکست بدهم از جمله تیم سیدالشهدا و بشیراباد و سربست ک تیم های ولات ارزوی یک برد در بازی دوستانه مقابلشون را دارن و تلسرکوب به فینال رفتم.
    دو سال پیاپی تیم جوانان اباصالح المهدی را قهرمان دشتستان کردم.
    در مورد باند بازی و اقای عبدالعلی شمس:
    هر مربی نظرات و خصوصیات خودش را دارد و بازیکنانی را انتخاب می کند ک با نظریاتم سازگار باشد.
    کریم پراینده در حال حاضر بهترین دروازبان ولات هست و بدشانسی بزرگ تیم اباصالح مصدومیت کریم پراینده بود . بعد از مصدومیت گزینه ی دوم بنده عبدالعلی شمس بود ک ایشون خود قبول نکردند و بدون اجازی تیم برای تیم سربست بازی کرد.
    و اقای محمد زیرایی با وجود خداحافظی و نداشتن چندین ماه تمرین به ما افتخار دوباره ای دادن و درون دروازه ی ما ایستادند.
    هر کسی انتقادی و حرفی دارد لطفا رو در رو به بنده بگه باعث افتخار و خوشحالی میشه ک به فکر ما هستند و ما حدالامکان به انتقادات گوش خواهیم داد.
    ایشالله اگر خدا عمری داد جام فجر برای هوادارانمون جبران خواهیم کرد
    ارادت مند شما روح الله علیخانی
  • 8 سال پیش - 1:03
    روح الله علیخانی و امثال ایشون زحمت فراوانی برای ورزش ولات کشیده اند و همین اقای علیخانی بود ک خیلی از بچه های ولات را ب ورزش کشوند و بازیکن کرد.
    با این صحبت ها مشکلات و دو دستگی ایجاد میشود .
    ما باید راه کاری برای وحدت ولات داشته باشیم نه با خرد کردن کسی و انداختن تقصیر بر گردن کسی چیزی را رفع و رجوع کنیم.
    بنده افتخار می کنم که برای اباصالح و اقای علیخانی بازی می کنم و مطمنا بازیکنان و اعضای این تیم همه یک دل هستند و هیچ مشکلی نیست .
    ایشالله جبران می کنیم و خواست هواداران را رفع می کنیم.
    امید موفقیت برای دو تیم دیگر ولات و با جان و دل تشویقشون می کنیم
  • 8 سال پیش - 22:16
    باسلام و عرض احترام خدمت مدیر زحمت کش وب سایت نظرآقا سلام و ورزشکاران
    بدون مقدمه
    مدیر وب سایت نظرآقا سلام شما نباید نظری را که در آن توهین به اشخاص است تایید کنید اما در پاسخ به فردی که حتی خود را معرفی نکرد، دوست عزیز در انتقاد شما به جز کینه هیچ منطقی وجود ندارد و امثال شماها دودسته شدن را در نظرآقا رواج می دهید و حاشیه سازی می کنید و ای کاش به جای این انتقادهای بی مورد و کینه های شخصی برای پیشرفت ورزش نظرآقا مانند آقای علیخانی گامی بردارید.

    اقای علیخانی با تیم بسیار خوب و بدون هیچ چشم داشتنی در جام های مختلف شرکت می کند و داری کارنامه بسیار خوبی است که به دو نایب قهرمانی در جام دشتستان و یک نایب قهرمانی در جام فجر می توان اشاره کرد.

    اقای علیخانی یک سرمربی بازیکن ساز است و جوانگرایی را در دستور کار خود می بیند.
    و در پایان از شما ورزشکاران می خواهم که دو تیم صعود کننده روستا را تا لحضات آخر حمایت کنید.
    با تشکر از مدیر نظرآقا سلام

    حسین حاجی پور
  • 8 سال پیش - 15:33
    بخدامی کسی تونظراقا نی پرس بکنه که سیچه تیم اباصالح ایقه ضعیفه والاتامویاددارم ایناازگروه خوش بالاهم نمیان اوسال هم توانی کردن ابروخشونه بردن اخه یکی نی بگوروح اله علیخانی تو چه حالیته وفوتبال کی فوتبال بازی کردیه فقط دورتیمکوفتنه میکنه وهرروز گیر بازیکن صحراکردنه اخه عبدلی شمس بهترین دروازه ولات صحرامیکنی میری یه بازیکنی که فوتبال حالیش نی میاری میلش توگل کریم پراینده کی فوتبال بازی کرده که ایقه باندبازی میکنی جانم خدایه بردی پی هلپی اوردن ای داورل کمکشون نبیدن هم ایم میباختن عامودس بکش یه بازیکن خوی دارن ایم علی زیراهی ای نبوش هربازی ده گل میخرن عام بیلین تابره تویه تیم دیه سیخوش بازی کنه تاشایدبدردیک دیه بخره بازم وغیرت تیم مردک یاسوجی که اسم تیمشون نهادنظراقاوگروه خوشم سعودکه وتیم شهرام رزجوهم البته اینا هرسالی اومدن بازی کردن وگروه خشون سعودکردنه وجزمدعیل بیدنه امثالم تیمشون بدنی بدرود
کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.