روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X از لباس جدید تیم فوتسال سیدالشهداء نظرآقا رونمایی شد X نظرآقا سلام X پیراهن X رونمایی X عکس X سیدحسین حسینی X هوادار باوفا X مرحوم X علی رزمجو X تیم فوتسال سی

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

از لباس جدید تیم فوتسال سیدالشهداء نظرآقا رونمایی شد + تصاویر

  • 2:46
  • 486  بازدید

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام، از پیراهن جدید تیم فوتسال سیدالشهداء نظرآقا ( شهید اسماعیل رزمجو ) 18 خرداد ماه در مراسمی با حضور مسئولان و بازیکنان این تیم رونمایی شد.

بهرام رزمجو کاپیتان باسابقه این تیم، در این مراسم دقایقی به صحبت پرداخت و ابراز امیدواری کرد که پیراهن‌ جدید تیم فوتسال سیدالشهداء با بازی‌های خوب، نتایج مطلوب و پیروزی‌های متوالی تیم همراه باشد.

کاپیتان سیدالشهداء نظرآقا گفت: همانگونه که از نوشته روی پیراهن این تیم مشخص است، ما این پیراهن را به پاس وفاداری مرحوم سید حسین حسینی، متعصب ترین هوادار این تیم که در سوم مرداد ماه سال 94 در اثر سانحه تلخ تصادف جان شیرینش را از دست داد طراحی و به چاپ رسانده ایم تا بدین گونه تسکنی باشد بر درد فقدان این هوادار وفادار.

بهرام رزمجو در پایان گفت: برایمان سخت و دشوار و غم انگیز است که امسال در فقدان این هوادار باوفا که در تمام شرایط در کنار بازیکنان و مسئولان تیم فوتسال سیدالشهداء بودند به میدان برویم. ولی با انجام بازیهای خوب و زیبا در رقابتهای جام رمضان شهرستان دشتستان، تمام تلاشمان را برای موفقیت تیم فوتسال سیدالشهداء انجام میدهیم تا روح هوادار باوفایمان مرحوم سیدحسین حسینی را شاد نماییم.

شایان ذکر است، در ابتدای مراسم رونمایی پیراهن، از آقای رحمان انصاری بازیکن دورودگاهی تیم سیدالشهداء نظرآقا با اهداء هدیه و لوح سپاس تقدیر بعمل آمد.

لباس جدید تیم فوتسال سیدالشهداء نظرآقا

لباس جدید تیم فوتسال سیدالشهداء نظرآقا

لباس جدید تیم فوتسال سیدالشهداء نظرآقا

لباس جدید تیم فوتسال سیدالشهداء نظرآقا - علی زیرایی

لباس جدید تیم فوتسال سیدالشهداء نظرآقا

لباس جدید تیم فوتسال سیدالشهداء نظرآقا

لباس جدید تیم فوتسال سیدالشهداء نظرآقا

لباس جدید تیم فوتسال سیدالشهداء نظرآقا

بهرام رزمجو

اکبر دهقان

عکس: علی رزمجو



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 8 سال پیش - 10:33
    خدا قوت به ورزشکاران، بسیار کار پسندیده ایست که نام دوست عزیز مرحوم سید حسین حسینی را در لباس بسیار زیبا چاپ کرده اید آرزوی موفقیت و سربلندی را برای شما دارم امیدست که روح آن سفرکرده رو شاد نمائید
کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.