روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X پیام تبریک مصطفی احمدی مدیر پست بانک نظرآقا به مناسبت نیمه شعبان X مصطفی احمدی X پیام تبریک X نظرآقا سلام X علی رزمجو X نیمه شعبان X پست بانک X مرکز دهستان زی

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

پیام تبریک مصطفی احمدی مدیر پست بانک نظرآقا به مناسبت نیمه شعبان

  • 2:11
  • 297  بازدید

 

نظرآقا سلام _ مصطفی احمدی مدیر پست بانک نظرآقا، همزمان با سالروز ولادت با برکت امام عصر حضرت مهدی موعود (عج) پیام تبریکی صادر نمود.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

هم ولایتی های گرامی

با سلام ؛

احتراما؛ فرا رسیدن ولادت سراسر نور یگانه منجی عالم بشریت حضرت قائم (عجل الله تعالی فرجه) را صمیمانه خدمت شما بزرگواران تبریک و تهنیت عرض می نمایم. نیمه شعبان عید مبارک و نقطه عطف اعیاد شعبانیه است و پیام آور ظهور حضرت مهر و دوستی است که روزی با طلوع خود گرمابخش جهان خواهد بود و امید مستضعفان جهان است. ما نیز به عنوان رهروان مکتب راستین مهدویت با قلب های مملو از اعتقاد به ظهور و فلسفه ظهور آرزو می کنیم توفیق آن را داشته با شیم در رکاب آن حضرت و در ردیف صحابه ایشان قرار گیریم و امید است توفیق آن را داشته باشیم تا ظهور آن حضرت ، در برپایی جهانی سراسر عدل و عدالت و معنویت خود نقشی داشته باشیم. بار دیگر ولادت سراسر نور و پاکی، حضرت مهدی موعود(عج) را به شما مردم ولایتمدار نظرآقا تبریک عرض نموده و برای همه شما بزرگواران سربلندی و توفیق مسألت دارم.

مصطفی احمدی

مدیر پست بانک نظرآقا



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 8 سال پیش - 18:13
    سؤال:
    مصطفی احمدی کدام مسئولیت رسمی را دارد که مخصوصا متن و پیام او را منتشر میکنید؟
    آیا به نظرآقا سلام برای این کار پول میدهد؟
    راحت بگم. مگه مصطفی احمدی چکاره است؟
    انسان فرهیخته ای است؟ صاحب تحصیلات عالی است؟ مسئولیت رسمی دارد؟ اگر میخواهید از صندوق او تبلیغ کنید، خب راحت تبلیغ کنید؛ این پیام گذاشتنها دیگه چی هست؟
    چرا پیام سایر افراد را منتشر نمیکنید؟
کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.