روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ این جام که برای نونهالان و نوجوانان ( متولدین 1377 به بالا) توسط آقای محمد محمدی منفرد برگزار میشود . در آخرین جلسه هماهنگی این جام که امروز

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

برگزاری جام پنج جانبه رمضان برای متولدین 1377 به بالا در نظرآقا

  • 21:49
  • 371  بازدید

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

این جام که برای نونهالان و نوجوانان ( متولدین 1377 به بالا) توسط آقای محمد محمدی منفرد برگزار میشود . در آخرین جلسه هماهنگی این جام که امروز راس ساعت 19 در خانه قرآن نظرآقا برگزار شد پنج تیم نام نویسی کردند  . که شامل : اتحاد نظرآقا - هیئت ابوالفضل نظرآقا - شاهد سربست - غدیر جتوط و دهقائد هستند. در جلسه امروز تمام مسولان تمام  تیم ها به غیر از تیم دهقائد حضورداشتند. بعد از خواندن قوانین و شرایط حضور در مسابقات قرعه کشی تیم ها و بازی ها نیز انجام شد همه تیم ها در یک گروه پنج تیمی قرار دارند که بصورت دوره ای با همدیگر بازی خواهند کرد و  تمام بازی ها طی 10 بازی به اتمام خواهد رسید. این بازی ها در پنج روز برگزار میشود که هر روز 2 بازی برگزار میشود تاریخ این بازی ها نیز  مشخص شد که از تاریخ 92/4/16 شروع و تا تاریخ 92/4/24 به اتمام خواهد رسید . این بازیها در سالن سید الشهدا نظرآقا برگزار میشود . بدلیل حضور نداشتن آقای رضانیا مسئول سالن سیدالشهدا نظرآقا در این جلسه ساعت بازیها هنوز قطعی نشده و به محض مشخص شدن تمام بازیها با ساعت آن در اختیار شما قرار خواهد گرفت . ضمنا تماشای این بازیها برای علاقه مندان به فوتسال رایگان می باشد و با حضور خود به بهتر برگزار شدن هر چه بهتر این مسابقات کمک کنید. برنامه و ساعت کل بازیها بعدا در این همین سایت اعلام خواهد شد .


مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.