روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

  نظرآقا سلام _ ما در اینجا قصد نداریم مانند بعضی ها به افرد اهانت کنیم. ولی ما دنبال چراهایی هستیم که برای ما تا بحال بی جواب مانده اند و کسی نیست که پاسخگو این سولات مردم کم توقع ما باشد.

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

رئیس شورای نظرآقا بداند که اولویت اول با نظرآقاست نه غریبه ها

  • 18:12
  • 405  بازدید

 

نظرآقا سلام _ ما در اینجا قصد نداریم مانند بعضی ها به افرد اهانت کنیم. ولی ما دنبال چراهایی هستیم که برای ما تا بحال بی جواب مانده اند و کسی نیست که پاسخگو این سولات مردم کم توقع ما باشد.

نظرآقا سرزمین ما  نظرآقایی هاست و ما نظرآقایی ها مردمانی هستیم،  بافرهنگ ، غیرتمند ، یکدل ، درستکار، امانتدار، مهماننواز و صادق.

با این اوصاف ما مخالف مهمانانمان نیستیم ولی وقتی می بینیم که مهمانان ما نقش صاحب خانه را بازی می کنند و ما مردم نظرآقا با این که صاحب خانه هستیم ولی در سرزمین و روستای خود احساس غریبی میکنیم .

آیا شده حتی یک بار از خودتان بپرسید چرا سرایدارهای مدارس و دیگر ادارات نظرآقا غیر بومی هستند؟

گویی امورات سرایداری ادارات نظرآقا از جمله مدارس این محل آنچنان تخصصی و پیچیده هستند که انجام آنها از عهده هیچ فرد بومی بر نمی آید و به ناچار باید دست به دامان افرادی از خارج روستا شد! این در حالی است که در مرکز دهستان زیراه بیش از ده ها جوان تازه ازدواج کرده و خانه به دوش و ده ها خوانوار بی بضاعت و نیازمند به سرپناه هست که آرزوی اسکان در چنین مکانی را دارند..

شورای نظرآقا چه زمانی میخواهد به مردم محل خود خدمت کنند؟

آیا وقت خدمت نرسیده؟

آیا اصلا تا به حال به این فکر کرده اید؟

آیا تا به حال جهت پیگیری این موضوع، قدم در مدارس گذاشته اید؟

آیا ارزش افراد غریبه که همه آنها نیز انسان و قابل احترامند، بالاتر از مردم محل خودمان است؟

اگر در یک روز تعطیل به یکایک مدارس نظرآقا سر بزنید متوجه میشود که تمام سرایدارهای این مراکز کاملا غیر بومی بوده و سالها به همراه خانواده خود، بدون پرداخت حتی یک ریال به مدارس مربوطه و آموزش و پرورش، در مدارس نظرآقا اسکان دارند.

آیا اسکان در این مدارس حق ما نظرآقایی ها نیست؟

آیا حضور غریبه ها و غیر بومی ها در سرایداری مدارس، مهمتر از جوانان خودمان است؟

ارجعیت این خانواده های غیر بومی در چه چیزی است ؟

اینها سوالاتی هستند آقای داراب هاشمی پور بعنوان ریاست شورای اسلامی نظرآقا در خصوص عدم بکارگیری جوانان و خانواده های نظرآقایی در سرایداری ادارات و مدارس محل باید پاسخگو باشد.

معلوم نیست داستان پایمال شدن حق و حقوق جوانان نظرآقا و اولویت دادن به نیروهای غیر بومی چه زمانی به پایان می‌رسد … در این زمینه منتظر شفاف سازی مسئولین خواهیم بود.



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 8 سال پیش - 11:26
    من ارزودارم جای سرایه داره مدرسه نرجس خاتون باشم خوش بحالش
کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.