روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X گفتگو با آقای حبیب میهن دوست مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی کشاورز تل سرکوب X حبیب میهن دوست X نظرآقا سلام X فوتبال X روستای تل سرکوب X تیم فوتبال کشاورز تل سرکوب X

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

گفتگو با آقای حبیب میهن دوست مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی کشاورز تل سرکوب + تصاویر

  • 5:00
  • 569  بازدید

 

گفتگو با آقای حبیب میهن دوست مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی کشاورز تل سرکوب

آقای میهن دوست سلام

دوست داریم از زبان خودتان درموردباشگاه فرهنگی ورزشی کشاورز تل سرکوب بشنویم؟

کشاورز تلسرکوب

عرض سلام وادب دارم خدمت شما ومردم خوب منطقه سعدآباد و شهرستان دشتستان ومردم خوب روستای نظرآقا وهمچنین همه بازدیدکنندگان سایت نظرآقا سلام.

درابتدا تشکرمیکنم ازشما دست اندرکاران سایت نظرآقا سلام بخاطر اینکه به بنده افتخار دادید درخدمتتون باشم.

باشگاه فرهنگی ورزشیه کشاورز سال 1362 توسط پدر بنده آقای علی محمدمیهن دوست معروف و مشهور به (علی آغا) تاسیس شد و به عنوان دسته ورزشی رشته فوتبال شروع به فعالیت کرد.

عمار و علی میهندوست

سالها با زحمت و مشقت و هزینه کاملا شخصی که از راه کارگری بدست می آورد این باشگاه را اداره کردند واکنون بنده تلاش میکنم رهروپدرم باشم وتا اونجا که میتوانم برای پیشرفت این باشگاه تلاش میکنم.

اکنون بنده رسما نماینده تام الاختیار و مسئول باشگاه فرهنگی ورزشی کشاورز تلسرکوب هستم و همچنین ریاست هیئت مدیره باشگاه رابرعهده دارم.

حبیب میهن دوست

ازوقتی فعالیت خود را بطور رسمی در این باشگاه شروع کردم، تیم فوتبال کشاورز با برنامه ریزی بسیار خوب و از قبل تعیین شده وارد مسابقات مربوطه میشود و همین روند ما در تیم، سبب کسب چندین مقام قهرمانی ونایب قهرمانی در بخش سعدآباد و کسب مقام سومی بین تیمای برترشهرستان گردیده است.

حبیب میهن دوست

که دراین امرابتدا پدرم و پیشکسوتان فوتبال کشاورز و دوستان نزدیکم در این باشگاه کمک فراوانی به بنده نمودند.

تیم کشاورز تلسرکوب

جا دارد همینجا تشکر کنم از دیگر مسعولین باشگاه آقایان: محمدعلی ومحمدحسن غلامزادگان وابراهیم تنها که مدیرعامل وسرپرست وسرپرستی رشته فوتبال را بر عهده داشته ودارند انشاالله.

کشاورز تلسرکوب

جناب آقای میهن دوست، سالها شاهد این هستیم که شاکله اصلی تیم شما را بازیکنان غیر بومی محلتان تشکیل میدهند، از جمله این بازیکنان، فوتبالیستهای نظرآقایی هستند. توضیح میفرمائید؟

بله سوال بسیار خوبی فرمودید. از زمانی که مدیریت این تیم برگردن حقیر افتاده است بنده و همکارانم تمام تلاشمان را کرده ایم تا تیم کشاورز یک فوتبال زیبا و تماشگر پسند را ارائه نماید که خدا روشکر تمام فوتبال دوستان بر این امر واقف و گواه هستند، به همین علت شاکله اصلی تیم را از بازیکنان بسیار خوب و از سطح اول فوتبال منطقه و شهرستان دشتستان انتخاب کرده ایم که فوتبالیستهای نظرآقایی از جمله برادران رزمجو آقایان: شهرام ، بهرام و علی بازیکنان بسیار خوب و متعصبی هستند که باشگاه فرهنگی ورزشی کشاورز تل سرکوب، سالها این عزیزان را در اختیار دارد. و به همین علت حضور بازیکنان خوب از گوشه و کنار استان در این باشگاه، به فوتبال منطقه و شهرستان طراوت و روح خاصی بخشیده است.

تیم کشاورز تلسرکوب

نظر شما در مورد برادران رزمجو و حضور بلند مدت این سه بازیکن نظرآقایی در تیم تل سرکوب چیست؟

برادران رزمجو جدا از بازی کردن در تیم کشاورز از مشاوران و دلسوزان باشگاه هستند که این چندسال ما را حمایت کردند و با تعصب و وفاداری کنارما بودنده اند.

جا دارد همینجا ازآقایان شهرام ، بهرام وعلی رزمجو تشکر و قدردانی نمایم که در طول این چند سال با تمام وجود در کنار ما بوده و هستند.

بهرام رزمجو - علی رزمجو - شهرام رزمجو

بهرام رزمجو

با وجوداخلاق ووفاداری بسیارخوبشون وهمچنین فوتبال بیسارعالی که داشته ودارند روحبخش باشگاه ماهستند و باعث افتخارما بوده وهمچنان هم هستند.

علی رزمجو

از بین برادران رزمجو ؛ شهرام سابقه بیشتری در تیم فوتبال کشاورز دارد. و به نظر میرسد که ایشون از فوتبال رسمی کناره گیری کرده است. آیا از تجربیات ایشان در تیمتان بعد از اتمام بازیگریش بهره خواهید برد؟

بله ما کاملا مطلع هستیم که شهرام اکنون ازفوتبال رسمی کناره گیری کرده و جالب اینجاست که آخرین بازی رسمیش را در کشاورز انجام داده است.

شهرام رزمجو

همان طور که در جریان هستید تیم کشاورز تل سرکوب امسال بعنوان دومین نماینده سعدآباد در زیرگروه شهرستان بازی خواهد کرد و به همین منظور قصد داریم با آقای شهرام رزمجو وارد مذاکره شویم تا درصورت موافقت بعنوان تیم مدیریتی درکنار ما باشد.

آقای میهن دوست، به غیر از برادران رزمجو بازیکنان نظرآقایی دیگری نیز در کشاورز بازی کرده اند؟

بله، فوتبالیستهای نظرآقایی ابتدا بعنوان یک دوست همیشه در کنار ما بوده اند و در فوتبال نیز، باشگاه فرهنگی ورزشی کشاورز تل سرکوب افتخار این را داشته است که در خدمت فوتبالستهای نظرآقا باشد.

بغیر از برادران محترم رزمجو، فوتبالیستهایی همچون آقایان: اکبر حسن زاده ، ابوذرنامی ، محمدعلی بحرینی و رحمان کرمی در تیم فوتبال کشاورز بازی کرده اند که مجددآ از تلاش و کوشش این ورزشکاران که در طول این چند سال برای تیم کشاورز زحمت کشیده اند و عرق ریخته اند کمال تشکر و قدردانی را نمی نمایم.

اکبر حسن زاده - علی باقرزاده - شهرام رزمجو

ابوذر نامی

رحمان کرمی - مسلم ابراهیم پور

آقای میهن دوست، در پایان در خدمت شما هستیم با صحبت پایانی:

در جمله پایانی خدمت تمام ورزشکاران ، ورزش دوستان و تمامی مردم بافرهنگ منطقه سعدآباد و شهرستان دشتستان عرض نمایم که، باشگاه فرهنگی ورزشی کشاورز روستای تل سرکوب هم اکنون درچندین رشته ورزشی فعالیت چشمگیر دارد که به طور خلاصه و کوتاه جهت اطلاع به آنها اشاره مینمایم:

در بخش بانوان : رشته هایی چون: والیبال ، تنیس روی میز ، فوتسال ، تناسب اندام و در بخش آقایان: رشته های ورزشی همچون: فوتبال ، فوتسال و مدرسه فوتبال در سنین مختلف.

حبیب میهن دوست

از تمامی علاقمندان، اعم از برادران و خواهرانی که قصد دارند در رشته های ورزشی ذکر شده فعالیت نمایند، باشگاه فرهنگی ورزشی کشاورز تل سرکوب با آغوش باز پذیرای شما ورزشکاران محترم میباشد.

از اینکه وقت شما را گرفتم عذرخواهی میکنم. تشکر میکنم از مدیریت سایت پر طرفدار و بروز نظرآقا سلام که وقت شریفشان را در اختیار بنده و باشگاه فرهنگی ورزشی کشاورز تل سرکوب قرار دادند.



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 8 سال پیش - 22:36
    باعرضه سلام خدمت تمام بازدید کنندگان سایت نظر اقا مصاحبه من مصاحبه بامسئول باشگاه کشاورز تل سرکوب مطالعه کردم واگر امکانپذیر باشد میخوام اسپانسر این تیم باشم یک مبلغی دراختیار دارم ودوست دارم دراین باشگاه سرمایه‌گذاری کنم چون واقعا باشگاه فعالی است ولی متاسفانه به هیچکدام از مسوولان باشگاه دسترسی ندارم خواهشمندم پیام من رابه مسوولان برسانید امیدوارم کمک کوچکی به این باشگاه بکنم
    پاسخ : دوست عزیز سلام
    ازینکه به سایت نظرآقا سلام سر میزنید بسیار خوشحال و خرسندیم.
    بله/ همینطور که عرض کردید تیم کشاورز تل سرکوب از جمله تیمهای فعال منطقه سعدآباد در عرصه ورزش هست.

    بنده شماره تلفن همراه خودم (مدیر سایت) را در اختیار شما میگذارم تا در صورت تمایل تماس بگیرید و از این طریق شماره مدیران تیم کشاورز تل سرکوب را در اختیار شما بگذارم.

    09179059380
    09175281701
    علی رزمجو
  • 8 سال پیش - 0:31
    سلام.من تا انجایی که شناخت کامل روی این تیم کشاورز تل سرکوب پرهوادار دارم.یک تیم بانظم وحرفه ای در منطقه سعداباد ودشتستان هست.یک تیم موقعی می تواندخوب وبزرگ و بتواندحرفی باسه گفتن بارقبای خودش داشته باشدکه بازیکنان بزرگی رادر اختیار داشته باشد.وحبیب میهن دوست هم تجربه فوتبالیش بهش تواین چند سال گفته که اگر بخواهد تیم خوبی را در منقه بخواهد ببندد باید دنبال بازیکنان بزرگ وبا تجربه ای در سطح استان را دنبال وپیدا کند.وبازیر نظر گرفتن بازیهای بهرام رزمجودر لیگ استان باتیمهای شاهین ابپخش وفجر گاز جم وعلی رزمجو که تواین یک دهه اخیر یکی از بهترین بازیکنان پست خودش همان هافبک وسط دردشتستان محسوب میشود وشهرام رزمجوکه یکی از بهترین وباتجربه ترین بازکنان منطقه سعدابادوبخصوص در لیگ سعداباد رادر اختیار بگیرد.واین تیم بااین بازیکنان بزرگ توای چند سال به جایگاهی رسیده است که حرف اول را در منطقه سعدابادودشتستان داشته باشد.
  • 8 سال پیش - 13:09
    سلام .... من همیشه به سایت روستای نظرآقا سر می زنم.
    و از لحاظ بروز بودن پا به پای سایتهای بزرگ و شهری می زند.
    هر چند این سایت مربوط به یک روستا است اما خیلی جالب و با برنامه فعالیت می کند در حد یک سایت بزرگ شهری.
    دیدن مصاحبه با آقای حبیب میهن دوست مربی و مدیر تیم کشاورز تلسرکوب خیلی خوب بود و صددرصد بینندگان سایت شما را بیشتر می کند چون خیلی از جوانهای روستای ما ::روستای تلسرکوب:: بعد از قرار دادن این مصاحبه قشنگ در سایت نظرآقا سلام بیننده این سایت شده اند.

    لطفا اگر میشود خبرهای روستاهای دیگر منطقه خودمان را در این سایت قرار بدهید.
  • 8 سال پیش - 9:30
    احسنت به عمار و سامان و ایمان و حبیب و علی میهندوست که زحمت فراوان برای این تیم می کشند.
    و ارزوی موفقیت برای بازیکنان نظرآقایی تیم کشاورز
کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.