روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X دشتستان بزرگ سعادتش را انتخاب کرد X نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی X حاج محمد باقر سعادت X علی رزمجو X اصلاح طلبان X دشتستان X نظرآقا سلام X انتخابات X

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دشتستان بزرگ سعادتش را انتخاب کرد + عکس

  • 8:59
  • 565  بازدید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام، با پایان شمارش آرا و قطعی شدنلوگو محمد باقر سعادت نتایج انتخابات مجلس شورای حاج محمد باقر سعادت کاندیدای مورد حمایت اصلاح طلبان با کسب 36 هزار و 916 رأی نماینده منتخب مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی شد.

شب گذشته فرمانداری دشتستان آگهی انتخابات را منتشر کرد :

در اجرای ماده ۲۴ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده ۲۷ آیین نامه اجرائی آن، به اطلاع کلیه اهالی حوزه انتخابیه دشتستان می رساند که در انتخابات مجلس شورای اسلامی که در روز هفتم اسفندماه در حوزه انتخابیه دشتستان برگزار شد جمع آرای مآخوذه در این حوزه انتخابیه 106311 بود که آراء سایر کاندیداها عبارتند از :

1-      آقای محمدباقر سعادت نام پدر محمدرضا دارای 36916 رای

2-      آقای غلامرضا مختاری نام پدر علی دارای 32054 رای

3-      آقای محمدرضا دهقان فرد نام پدر شهریار دارای 22433 رای

4-      آقای اسمعیل ضیاء نام پدر حاجی دارای 6494 رای

5-      خانم اسماء زارعی نام پدر علی دارای 3294 رای

6-      آقای ملک مرادی نام پدر آقا دارای 2654 رای

7-      خانم فاطمه باصولی نام پدر حیدر دارای 2238 رای

8-      آقای علیکرم علیپور نام پدر حسن دارای 230 رای

لوگو محمد باقر سعادت 



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • R E
    8 سال پیش - 2:20
    از نظرآقا سلام به عنوان یک کار بسیار عالی که توسط جوانان نظرآقا انجام شده و نظرآقای بزرگ واقعا به چنین کارهایی احتیاج داشت و دارد به عنوان یک شهروند نظرآقایی خواستارم که در جمله بندی ها دقت بیشتر و تفکر بیشتری به کار گیرد تا در برداشت جمله ها دچار سوء تفاهم نشویم.ممنون.
  • R E
    8 سال پیش - 2:13
    در این دوره ی زمانی بهترین کار ممکن همبستگی و همدلی است.یادمان نرود این جمله که:قبل از انتخابات رقابت و بعد از انتخابات رفاقت. هر چیزی که باعث تفرقه میان ما شود بدانید که کار دشمن است در این زمان یکی از راه های ایجاد تفرقه میان مردم احزاب هستن.هر فردی حق انتخاب و تفکر خاص خودش را دارد دلیل نمیشود که ما برای این چیز ساده به جنگ و جدل بپردازیم.ما از احزاب برای خود غول ساخته ایم.علت جدل ها در سطح بالاتر چیزی جز قدرت و مادیات نیست اگر آدم صاف وصادق باشد اگر به طور معمول توانست فکرش را در جهت کمک به کشور به کار بگیرد که درست وگرنه چه دلیلی دارد که به هر سیاست وبه هر راه و باچنگ و دندان بخواهد حرفش را به کرسی بنشاند.همدلی و بصیرت مردم ایران زبانزد است.امیدوارم که همدل تر و بابصیرت تر از قبل کشوری سر افراز داشته باشیم.ممنون.
  • 8 سال پیش - 8:17
    در اصلاح طلب بودن مدیریت نظراقا سلام شکی نیست.
    ولی ایشان نباید علایق شخصی رو بر اهداف سایت نظراقا سلام ترجیح دهند.

    از مدیریت خواهش میکنم برای یک بار هم که شده ؛ اهداف سایت را در کنج سمت راست سایت مطالعه بفرمایند.

    در ضمن مدیر عزیز ؛ انسان جائز الخطاست و به حرف های منتقدان گوش کنید و مقاومت نکنید.

    امیدوارم مطالب آینده سایت به یک سمت و سو ی خاصی و حذب خاصی نباشد ؛
    در غیر اینصورت ؛ سایت شما مصادره خواهد شد .
    پاسخ : از اینکه بدون پرده انتقاد میکنید سپاسگزاریم.

    همانگونه که از اسم نظرآقا سلام پیداست، هدف این سایت ، اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای متنوع در نظرآقا میباشد. و این سایت از اولین روز تاسیس مزین شده است با نام:
    ( پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام )
    در ضمن مدتهاست که هدف این سایت با درج تاریخ در سمت راست قالب نظرآقا سلام درج گردیده است.

    دوست عزیز، این سایت مربوط به نظرآقا (مرکز دهستان زیراه) میباشد. و هیچ کس این سایت را این لحظه سر پا و زنده نگه نداشته است جز مردم شریف و جوانان با فرهنگ نظرآقا.
  • 8 سال پیش - 1:07
    ضمنا قابل توجه عزیز محترمی که عنوان «در جواب آقا مهدی» را برای خود انتخاب کرده:

    ستوه درسته و نه سطوح...

    پناه می‌بریم به خدا... از دست برخی ادعاهای برخی‌ها... و معیارهای دوگانه آن‌ها...
    راستی تا جایی که خبر به ما رسیده نزدیک به 20 نفر از اطرافیان جناب سعادت را در روز رأی گیری در اطراف صندوق‌های رای دستگیر کردند؟ شما خبر دارید چه خبر بوده؟ نیروی انتظامی که مغرض نبوده؟ هان؟
    راستی،‌ بهتون تبریک میگم که کاندیداتون رای آورده. برای ایشون و شما آرزوی موفقیت داریم...

    پاسخ : دوست عزیز سلام،

    درج نظر شما در سایت نظرآقا سلام مبنی بر صحت گفتار شما نیست.
  • 8 سال پیش - 1:02
    در هر دو طیف فساد وجود دارد. مگر مهدی هاشمی فرزند احمدی‌نژاده؟ یا کرباسچی حامی لیست اصولگرایان بوده؟

    من کاری با سید مهدی موسوی نژاد ندارم. ولی هیچوقت خودم را آلوده به قضاوت این چنینی و به دور از اخلاقی که شما از آن دم می‌زنید نمی‌کنم که ایشان فساد داشته‌اند.
    ممکن است مسئله دیگری در میان بوده باشد. شما از کجا می‌دانید؟
    وانگهی مگر ملاک من سید مهدی موسوی نژاد است؟ اگر اینجوری است که سید پور فاطمی نماینده محترم مردم دشتی را هم باید با همین انگ بزنیم. کسی که همفکر شماست. ولی این دور از انصاف است و من به خدا پناه می‌برم اگر بخواهم به راحتی به افراد تهمت فساد بزنم.

    من کی گفتم احزاب بدند؟ من گفتم در ولات و اطراف صندوق‌ها چه گذشت؟ و سؤالات دیگری که از ذکر آن‌ها صرفنظر می‌کنم.
  • 8 سال پیش - 18:33
    آقای مهدی
    تمام احزاب محترم هستند و ما اول باید با دید باز عملکرد آنها را محاسبه کنیم و بعد برای انتخاب و رای دادن یکی را برگزینیم.
    من نمیگم اصلاح طلب بهتره ولی عملکرد نشون میده که سید مهدی موسوی نژاد فعلا بعنوان نماینده ما در مجلس شورای اسلامی هستند که حزب مشترک جنابعالی محسوب میشوند و توی انتخابات رد صلاحیت شدند و دلیل رد صلاحیتش هم که کاملا مشخصه و چیزی جز اختلاس نبود این کلمه اختلاس برای بعضی ها خیلی آشناست.

    مردم این کارها را از شما و حزبتان در 8 سال دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد دیده اند که به سطوح آمده اند و نماینده ای با این طرز تفکر رو نمی خواهند.
    نمونه اش در همین دشتستان بود که مردم نماینده میخواهند نه کسی که برود و جیب خود و اطرافیانش را پر کند. و نمونه دیگر در کل کشور مخصوصا در تهران بود که مردم هرچی از همفکران اصولگرا بود رو با عدم رای دادن رد صلاحیت کردند.
    محبوبیت معضل بزرگیست که بزرگان اصلاحات آن را دارا هستند و مردم در انتخابات مجلس و همچنین در خبرگان رهبری به حضرت امام خامنه‌ای و لبیک گفتند و رای خود را برای پاکدست ترین حزب سیاسی ایران یعنی اصلاح‌طلبان در سرتاسر کشور به صندوق انداختند.
    پاسخ : دوست عزیز سلام،

    درج نظر شما در سایت نظرآقا سلام مبنی بر صحت گفتار شما نیست.
  • 8 سال پیش - 17:28
    ب کوری چشم دلواپسان ،درود بر اصلاح طلبان،امید واعتدال درود بر خاتمی ....
  • 8 سال پیش - 15:41
    آن چیزی که ما در روستا و در اطراف صندوق‌های رای دیدیم، آن بود که عده‌ای از طرفداران آقای سعادت که معلوم بود از کدام طوایف در روستا هستند، با هر ضرب و زوری که بود سعی داشتند رای مردم را از کف دستشان بگیرند.
    لطفا بهشون بگید حد نگه دارند. زشته این کارا. مردم انتخاب کرده‌اند. بعد یک عده می‌آیند نزدیک شعب اخذ رای به زور رای مردم را ازشان می‌گیرند تا جایی که پرسنل محترم نیروی انتظامی مستقر در صندوق، با زور سعی می‌کند آن‌ها را از شعبه بیرون کند.
    البته تقصیری ندارید. وقتی عده‌ای از چهره‌های روستا در مراکز تصمیم‌گیری انتخاباتی حضور دارند که خود شدیدا نسبت به یک جریان سیاسی تعصب دارند، چنین تخلفاتی هم نادیده انگاشته می‌شود.
    اگر راست می‌گید و به قول خودتون نظرات را بدون فیلتر پخش می‌کنید این را هم منتشر کنید تا آن عزیزان که با تمام دار و دسته‌شان در ولایت حضور داشتند ولی نتوانستند رای اول را ببینند این نظر ما را هم ببینند.
  • 8 سال پیش - 15:36
    شایسته نیست در نظرآقایی که رای و دل عمده مردم آن با آقای مختاری بود و جناب سعادت در رده دوم قرار گرفتند، این چنین تبلیغ و جانبداری از جناب سعادت قرار گیرد.
    واقعا نظرآقا سلام را تریبون یک گروه و جریان معلوم‌الحال خاص در ولایت کرده‌اید.
  • 8 سال پیش - 9:19
    تبریکشکلکشکلکشکلکشکلک
  • 8 سال پیش - 19:08
    سالم ترین انتخابات تاریخ کشور همین دوره بود

    اصلاح طلبان تو کل کشور ترکوندن.
  • منم تبریک میگم به اقای سعادت و حذف اعتدال و لیست امید.
    من خودم جز کسانی بودم که پشت صندوق بودم،امسال هم از طرف اصولگرایان و هم از طرف اصلاح طلبان من کثیف ترین انتخابات تاریخ ایران را دیدم.
    واقعا ارزش این را نداره که ما بخوایم برای یه فرد که هیچ کار مفیدی برای روستای ما نمیکند چنین کارهایی کنیم.
    از دهیاری بگیر تا مدیر سایت های نظراقا تا ریاست هیئت ها وریاست پایگاه و.....همه چنان در هم ریخته بودن و دست به هرکاری میزدند که نمیدنم حالا حذب اعتدال یا اصلاح طلب واصولگرا و شاید نوچه رفسنجانی رای بیارورد.
    هیچ یک از اینان به فکر ما نیستند از زندانی کردن بچهای اصولگرایان تا بازداشت برداران اصلاح طلب بخاطر خریداری کردن مردم ن بلکه رای انان.
    مطمعن باشید اگر از اصولگرایان کسی پیروز این میدان میشد حتی ما از دیدن نشر یک خبر هم در نظراقا سلام محروم بودیم،یک سایت مردمی و کلی نباید بروی یک حذب حرکت کند باید گسترده باشد.
    من در صدر اسلام فقط و فقط پیرو خط رهبرم و درود بر خامنه ای.درود بر خمینی.مرگ بر ا..... طلب مرگ بر ......گرا مرگ بر.......دال
    پاسخ : دوست عزیز سلام،

    درج این نظر شما در سایت نظرآقا سلام مبنی بر صحت گفتار شما نیست. اما بر اساس صداقت مدیریت نظرآقا سلام نظرتان را بدون هیچگونه فیلترینگی درج میکنیم. و از این طریق نظرتان را به آنهایی که باید برسد میرسانیم.


    1 _ در بین گفتارتان از دهیار محترم گرفته تا مدیریت سایت نظرآقا سلام تا مسئولان هیئت های مذهبی نظرآقا و همچنین فرمانده محترم پایگاه مقاومت سلمان فارسی را زیر تیغ مغرضانه انتقادتان بردید که چرا آنها در انتخابات برای پیروزی احزابشان تلاش میکنند. ( این موضوع کاملا شخصی میباشد اما در قانون جمهوری اسلامی ایران، آزادی اندیشه و آزادی بیان حرف اول را می زند. )

    2 _ مجددآ در بین نظرتان به رئیس تشخیص مصلحت نظام و یار و یاور مقام معظم رهبری، یعنی حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی توهین کردید. که پاسخ این اتهام شما را خداوند بزرگ خواهند داد.

    3 _ سایت نظرآقا سلام مکانی است برای درج واقعیتها و اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای نظرآقا (مرکز دهستان زیراه ) به مردم استان بوشهر و به خصوص شهرستان دشتستان از طریق فضای مجازی است. نه حزب برایش مهم است و نه گروه خاصی، و تا به امروز به نحو احسنت انجام وظیفه کرده است. و تا زنده هست به همین روال به مردم فهیم نظرآقا خدمت خواهد کرد.


    با تشکر
    علی رزمجو
    مدیر پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام
    یکشنبه 9 اسفند ماه 94
  • تبریک عرض میکنم که آقای سعادت یک اصلاح طلب هستند و بعنوان نماینده محترم دشتستان در مجلس شورای اسلامی معرفی شدند.
    و خسته نباشی و خدا قوت میگم به تمام اصلاح‌طلبان کشور که تو این انتخابات ترکوندن.
کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.