روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X بیشترین تلفات موتوری در شهرستان دشتستان متعلق به روستای نظرآقا است X اخبار روستای نظرآقا X مرکز دهستان زیراه X شورای ترافیک استان بوشهر X علی رزمجو X نظرآقا س

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

بیشترین تلفات موتوری در شهرستان دشتستان متعلق به روستای نظرآقا است

  • 0:51
  • 376  بازدید

 

موتور سیکلت  به رغم اینکه می تواند وسیله ای سبک و چالاک ، برای استفاده و سرعت بخشیدن به حمل و نقل و انجام کارهای روزمره باشد ، به جای اینکه عصای دست مردم شود بلای جان مردم شده و به عنوان ارابه مرگ جوانان و نوجوانان به خصوص مردم نواحی جنوب و روستای نظرآقا تبدیل شده است.

به گزارش وب سایت نظرآقا سلام،

صبح دیروز جلسه شورای ترافیک استان در بوشهر برگزار شد. در این نشست اعلام شد شهرستان دشتستان در 3 سال گذشته بیشترین آمار تلفات موتوری را در استان دارا بوده و بیشترین تلفات موتوری در بین روستاهای شهرستان دشتستان متعلق به روستای نظرآقا است.

که این آمار بسیار تآسف بار نگران کننده است.

با تشکر از آقای سجاد ستوده نیا جهت ارسال این خبر

***


مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 11 سال پیش - 12:51
    با سلام خدمت شما مردم شریف و با فهم روستای نظرآقا
    این خبر یکی از موثق ترین خبر ها است که بنده با شرکت در جلسه شورای ترافیک بودم و این آمار توسط آقای علم مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان بوشهر بیان شد.
  • 11 سال پیش - 17:45
    با سلام . واقعا براتون متاسفم که از حسادت و از روی غرض و کینه ورزی نمیخواهید شاهد پیشرفت فرزندان غیور و با فرهنگ نظراقا در تمامی زمینه ها در منطقه و استان باشید . دیگران از اینکه هم ولاتیهایشان به جاو مقامی میرسند به خود می بالند و احساس شادی و بزرگی میکنند ولی شما از حسادت دوست ندارید دیگران پیشرفت کنند او از روی غرض به دیگران تهمت و افترا میزنید و انها را متهم به دروغگویی میکنید واقعا که ......؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ برید و فکری به حال خراب خود کنید وهارد و فکر خودتون رو دیلیت کنید و دوباره به ایده ای نو ویندوز 7 یا 8 نصب کنید شکلکشکلکشکلک
  • 11 سال پیش - 13:32
    شما چرا مطلب جدید نمیگذارید به این میگن سایت
  • 11 سال پیش - 0:37
    آمارغلط نمیده ازاونجاکه ازبچه یازده ساله به بالا باآخرین سرعت توکوچه وخیابون موتورسواری می کنن وتک چرخ میزنن.
  • 11 سال پیش - 23:34
    جاده نظرآقا برازجان به خاطر عبورومرور مردم چندین روستا وحتی شهر سعدآباد به برازجان و آن هم با عرض بسیار کم در حال حاضریکی از شلوغ ترین و خطرناکترین راههای استان است که هر سال منجر به وقوع چندین مورد تصادف می شود که جا دارد مسئولین محترم در اسرع وقت فکر اساسی به حال این قضیه بکنند .
  • 11 سال پیش - 12:33
    امار غلط نده اقای ستوده تو از کجا میفهمی
کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.